WHEM Adina, privé ontvangst Utrecht, sexjobs

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Had met haar afgesproken in de avond, half jaartje geleden alweer. Toen ik onderweg was, stuurde ze een berichtje of het een half uurtje later kon. Vooruit dan maar. Even later een berichtje dat het nog een half uur later zou worden. En nog later dat het niet meer zou lukken die dag. Daarna ook geen behoefte meer gehad om het nog te proberen met haar, maar ze zit er zo te zien nog altijd.
 
Ik heb het afgelopen vrijdag weer geprobeerd en warempel, een date met haar. Viel uiteindelijk niet tegen. Vriendelijke, spontane en zeker niet domme vrouw. Foto's op haar kinkyprofiel zijn wel wat jaartjes ouder, ze is inmiddels aardig wat aangekomen. Toch best een leuke vrouw om te zien. Pijpt heerlijk, zo heerlijk dat het niet meer tot neuken kwam. In haar mond klaargekomen. Kussen doet ze als ze je beter kent, ze geeft toe dat ze daar een drempel in voelt en tijd nodig heeft. Die openheid en eerlijkheid kan ik wel waarderen.
Niet de allermooiste DVP die ik heb gezien, wel waard om nog eens langs te gaan. Minpunt is wel roken. Ze doet het niet als je dat niet wilt, maar dat neemt niet weg dat de rook in de kamer hangt.
 
Laatst bewerkt:
Ik ben er vorige week geweest.
Beffen houdt ze niet echt van zei ze
Pijpen was niet bijzonder.
Er zijn betere voor dat geld
Beffen liet ze bij mij wel toe en redelijk enthousiast zelfs. Ze geeft wel aan dat ze zich vertrouwd moet voelen bij nieuwe mannen om bepaalde dingen toe te laten. Ik maak niet vaak mee dat dames dat gewoon open zeggen, meestal laten ze dat alleen blijken uit hun gedrag. Ik denk dat zij er wel één is waar het bij een tweede keer beter is, maar je moet natuurlijk zelf weten of je dat aandurft (ikzelf meestal niet als een date teleurstellend is).
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan