Recensie Adina, Utrecht 1,50 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

James1966

Newbie
15
17/10/21
38
1
Intiem
1,00 ster(ren)
Pijpen
1,00 ster(ren)
Zoenen
1,00 ster(ren)
Aftrekken
1,00 ster(ren)
Tongzoenen
1,00 ster(ren)
Extra's
  1. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Engels
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Onvoldoende
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
35-40
Haarkleur
Bruin
Cupmaat
B
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
60 minuten
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/utrecht/9649264-adina
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
1,00 ster(ren)
Na een zeer teleurstellende ervaring bij Adina ongeveer 1,5 jaar geleden, bij gebrek aan aanbod op de dag en tijdstip dat ik wilde helaas de fout gemaakt om haar recent een tweede keer te bezoeken. De ontvangst was in hetzelfde appartementencomplex in een buitenwijk van Utrecht met een redelijk discrete ingang. Adina ontvangt je gekleed in badjas in een kleine rommelige studio die erg naar de rook stinkt. De foto's van haar zijn echt maar er zitten inmiddels wel wat extra jaartjes en minstens 15-20kg extra aan. Ze spreekt redelijk Engels maar ze is zodanig druk en praat erg onduidelijk waardoor ze moeilijk te verstaan is. Later begreep ik waarom want tussen de eerste en tweede ronde door schroomt deze dame niet hevig haar neus te poederen.

De sex met Adina is ronduit dramatisch. Ze pijpt zonder condoom en het begint erg goed maar na nog geen minuut begint ze je als een bezetene af te trekken en wil ze niet meer pijpen. Klaarkomen gebeurt in haar mond wat ze in de badkamer uitspuugt. Als ze terugkomt gaat ze roken en heeft enkel aandacht voor één van haar meerdere telefoons en niet voor jou. Al zuchtend begint de 2e ronde. Standjes met Adina zijn niet mogelijk. Ze wil niet bovenop en doggy mag al zeker niet, enkel missionaris. Na nog geen minuut bezig te zijn begint ze al te vragen of je klaarkomt.

Kortom, een vreselijk slechte date met een vrouw die totaal niet van sex houdt maar enkel je geld wil. Zoenen kan niet, beffen mag niet, geen enkele vorm van intimiteit en/of knuffelen. Nooit meer!
 
Pijpen
3,00 ster(ren)
Aftrekken
2,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Klaarkomen in mond
  3. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Engels
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Onvoldoende
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
35-40
Haarkleur
Bruin
Cupmaat
B
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
60 minuten
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/utrecht/9649264-adina
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
2,00 ster(ren)
Ik bezocht Adina ongeveer een half jaar geleden. Hoewel ik iets milder ben dan mijn voorganger krijgt ze ook van mij een onvoldoende. Ik vond de dame zelf best vriendelijk. Erg praatziek, wat ik tot zekere hoogte kan verdragen, zolang ze het maar niet tijdens de seks over het weer blijft hebben, want dan zakt het libido aardig weg. Was veel dikker dan op haar profielfoto's. Ontving in badjas in een smerige studio die blauw stond van de rook. Weinig intimiteit mogelijk. Ik kon beffen, zij pijpte me uiteindelijk klaar. Niet geneukt, ook niet gemist.

Ze had 40+ positieve reviews op haar Kinky-advertentie die nu goddank weg is. Eén grote trollenboel waarschijnlijk. Het is natuurlijk al opvallend dat een dame überhaupt 40+ reviews daar heeft, dat hebben de topdames nog niet eens. Ik had minder naïef moeten zijn.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan