WHEM Adonia, Arnhem

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Vandaag om 14.00u een afspraak. Duidelijk nog aangegeven dat de zomertijd is ingegaan.

- niemand geeft antwoord op de app
- de telefoon meteen naar de voicemail
- ook daarna, na 15.00u, geen reactie

Kortom, wat mij betreft een faker!
 
Voor mijn gevoel hartstikke fake. Na het contact krijg je een sms met de volgende tekst:

Jij hebt een groot probleem. Je bent met mijn dames aan het kloten op sexjobs kinky. Ik heb genoeg info over jou, en zal je familie, vrienden en naasten alle gesprekken laten zien. Los dit nu netjes op, dan zal ik alles verwijderen en zul je geen problemen krijgen. Als je het op wilt lossen whatsapp 0623362673. Bij geen reactie pleur ik direct alles online.

Kan ook met een ander nummer worden verstuurd namelijk 0623131287)

Duidelijk fake dit!
 
Hoi, ik heb geen account hier. Maar ik heb die SMS ook gehad, maar dan met een ander nummer. Gewoon negeren en niks mee doen, toch? Of wat doen jullie ermee? Ik ben best bang en hoop dat iemand me gerust kan stellen...
 
Ben je mal, die heb ik al meermaals gehad. 1ste keer schrok ik ook wel ff hoor, maar eej...gewoon blokkeren en klaar d'r mee.

Wat willen ze doen dan (en hoe) 🤣
 
Hoi, ik heb geen account hier. Maar ik heb die SMS ook gehad, maar dan met een ander nummer. Gewoon negeren en niks mee doen, toch? Of wat doen jullie ermee? Ik ben best bang en hoop dat iemand me gerust kan stellen...
Het is verstandig om een andere telefoon of een 2e simkaart te gebruiken als je telefoon dual-sim ondersteund voor het wandelen.

Maar inderdaad, deze berichten gewoon negeren.
 
Ik heb net contact met haar opgenomen en een video call gedaan met haar. Het is wel het meisje van de foto's. Ik ben verbaasd.. Maar ik ben (nog) niet langs geweest.
 
Laatst bewerkt:
Wat ik zelf vreemd vind is dateer een aantal dames (uit dezelfde poule denk ik) zijn die allemaal tikkie en bank transfer accepteren. Dat is ongebruikelijk en wie zou er nu op die manier betalen? Al helemaal niet na die rare sms
 
Wat ik zelf vreemd vind is dateer een aantal dames (uit dezelfde poule denk ik) zijn die allemaal tikkie en bank transfer accepteren. Dat is ongebruikelijk en wie zou er nu op die manier betalen? Al helemaal niet na die rare sms
Ik denk dat deze dames allemaal tot dezelfde groep Roemenen behoren. Zou me inderdaad wel twee keer bedenken om per tikkie of per bank te betalen (of überhaupt van hun diensten gebruik te maken).

Roemenen weten dat ze (terecht) een slechte reputatie hebben. Daarom wenden ze vaak een andere nationaliteit voor. Durf er gif op in te nemen dat Adonia Roemeens is (en niet Grieks) en dat dit ook geldt voor deze dames:

romanian_girls_pretending_to_not_be_romanian_140423.png

Sommige dames wisselen overigens vaker van nationaliteit dan van onderbroek. De "Tsjechische" Aziran was een paar weken terug nog "Turks":

aziran_on_230323_cache.png
 
Mooie analyse!
En ja, Adonia is zeker Roemeens. Kreeg een videootje ineens, terwijl ik al even terug een app had gestuurd. Nog voor die sms scam ellende.

Nou, je kunt mij nog meer vertellen, maar is gewoon Roemeens.
 
Ik denk dat deze dames allemaal tot dezelfde groep Roemenen behoren. Zou me inderdaad wel twee keer bedenken om per tikkie of per bank te betalen (of überhaupt van hun diensten gebruik te maken).

Roemenen weten dat ze (terecht) een slechte reputatie hebben. Daarom wenden ze vaak een andere nationaliteit voor. Durf er gif op in te nemen dat Adonia Roemeens is (en niet Grieks) en dat dit ook geldt voor deze dames:

Bekijk bijlage 100422

Sommige dames wisselen overigens vaker van nationaliteit dan van onderbroek. De "Tsjechische" Aziran was een paar weken terug nog "Turks":

Bekijk bijlage 100423
Dat vermoeden had ik ook al. Je ziet ze ook in groepjes naar een andere stad hoppen. Al met al wordt het er niet beter op. De Zuid-Amerikaanse enclave is namelijk ook niet alles.
 
Mijn ervaring/gevoel is dat er achter de Roemeense dames (in vergelijking met o.a. de Zuid-Amerikaanse DvP's) vaker een georganiseerde (criminele) organisatie schuilgaat.

Ik heb dit in Antwerpen ervaren toen ik bonje kreeg omdat een andere dame op een afspraakje verscheen dan ik had afgesproken. Vervolgens werd ik op een blacklist geplaatst en blokkeerden zelfs Roemeense dames mij waar ik eerder goed contact had. Blijkbaar is geen enkele van die Roemeense dames geheel onafhankelijk en zijn zij allemaal gelieerd aan een achterliggende organisatie.

Bij de Zuid-Amerikaanse dames is dit in veel mindere mate het geval. Hun "bookers" kunnen wel een schandalig groot deel van hun inkomsten opeisen, maar het staat deze dames i.t.t. de Roemeense dames (meestal) vrij om te switchen van booker of zelfstandig te gaan werken.

Dit neemt niet weg dat je als klant door de "Zuid-Amerikaanse enclave" inderdaad ook flink pootje gelicht kan worden; het twintig-jarige Venezolaanse bikinimodel dat een obese 40+-er blijkt te zijn.....been there, done that. 😑
 
Vergeet niet @The O dat veel dames met elkaar samenwerken. Eentje die hier naartoe komt, met veel geld teruggaat naar Roemenië, daarna een familielid meeneemt zoals een zus of nicht die een gedeelte moet afstaan. Vervolgens begint die zichzelf te exploiteren en herhaalt het verhaal zich opnieuw.

Wanneer je het de Oost-Europese en Zuid-Amerikaanse dames vraagt zeggen ze dit: "we are not stupid anymore".
Het zijn ook vaker vrouwelijke pooiers die actief zijn, vandaar dat je steeds vaker met vrouwelijke operators te maken krijgt.

Uiteraard..... pooiertjes zijn er nog steeds, maar die hebben hun "werk" meer verlegd naar internet oplichting om meer achter de schermen te kunnen opereren. Door internet en de mobiele telefoon lopen ze als pooiertjes te veel in het oog en hebben ze veel meer kans opgepakt te worden. Dat was 30 jaar geleden anders, want toen hadden 9 van de 10 dames een mannelijke pooier en dat is heden ten dage 3 op de 10 geworden.

Het beleid van overheden en vrijwilligersorganisaties hebben op dat vlak hun vruchten afgeworpen. Je ziet tegenwoordig ook heel weinig of bijna geen dames meer met blauwe ogen, blauwe plekken etc.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan