Recensie Adra, Antwerpen, Schippersstraat 19 (nacht) 1,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Mandejan

Vaste klant
Forumpionier
120
22/07/21
119
22
Pijpen
2,00 ster(ren)
Aftrekken
2,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
A
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
15 minuten
Shift
Avond/Nacht
Dag
Maandag
Algemene beoordeling
1,00 ster(ren)
Gisteravond met een broek vol goesting in mijn favoriete buurt aangekomen. Ik wou mezelf eens verwennen door mij te laten pijpen door twee dames. Ik had een paar rondjes gedaan en meiden aangesproken die samen achter het raam stonden. Niemand was echt vriendelijk of kon mij echt geil maken. Veel hadden problemen om de tweeling te verwennen en anderen wouden dan het condoom wisselen. Mijn goesting was stilletjes aan over. Toen ik het afdroop richting huis schopte iemand tegen het raam (I know, ik had het al moeten weten).

Een grote brunette (of was het eerder blond) met opgespoten lippen en dito tieten. Mary-Jane was de naam (bij haar zet ik dezelfde recensie). "What you looking for" wou ze weten. Ik zei dat ik twee meisjes wou, eentje voor mijn tweeling en eentje om mij af te zuigen en no switch condom. "Ok no problem, ask her, I do for 50 20minutes". Naast de deur zat een geil petite zwartje die mij nog niet was opgevallen. Adra was de naam. "Sure baby".

Meiden vertelden dat ze nieuw waren, net aangekomen (I know...dat is erop of eronder). Enfin ik had beter moeten weten maar we weten allemaal hoe dat gaat als het begint te kietelen. Dus ik naar binnen. Nog steeds lief en vriendelijk. "Can you pay us first so we don't forget". Ok, fair enough. En eens de centjes uitgewisseld waren begon het gezever hé. Mary-Jane wou plots niet meer aan de tweeling, het condoom moest toch gewisseld worden, haar borsten deden pijn,... Pijpen trok op niets maar die Adra zoog wel lekker aan mijn ballen dus toch kunnen spuiten en tien minuten later terug op straat. Toen ik nog eens opnieuw vroeg wat hun namen waren zodat ik deze recencies kon posten waren ze plots weer poeslief, alsof ik er ooit nog een voet zou binnen zetten... Net aangekomen en hopelijk morgen terug weg dit klootjesvolk.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan