Recensie Adriana, House of Pleasure, Kinrooi 1,50 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Wandelvrind

Wandelaar
51
27/10/21
71
17
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
2,00 ster(ren)
Zoenen
2,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
D
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
45 minuten
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/prive-ontvangst/dames/adriana-vandaag-aanwezig-house-of-pleasure-kinrooi-ophoven.html
Totale kosten (in euro)
100
Algemene beoordeling
2,00 ster(ren)
Vandaag gewandeld met Adriana. Is sinds een paar dagen bij HOP. Was die dagen heel populair volgens Joep.

Wandeling viel erg tegen. Mooie dame met ook bij voorstellen wel leuke uitstraling. Knappe looks. Heerlijke naturel borsten. Lijf verder ook prima. Komt naar eigen zeggen uit Dominicaanse Republiek. Op de kamer echter erg gereserveerd. lang met telefoon bezig om muziek op te zetten...vind ik meestal al een signaal. zoent echt minimaal liefst op de wang, tongen no go. Na 10 minuten beffen werd dit niet meer toegestaan, te gevoelig...? Ze wilde niet pzc ( ik was uitgebreid onder de douche geweest op de kamer) vingeren was uit den boze. Intiem was best ok, hoewel ze soms wat tegenzin leek te hebben bij het veranderen van standje. Ze probeerde om bij mij het kruit zo snel mogelijk te laten verschieten, ik mocht uiteindelijk op mijn eigen buik?! lozen.

Na half uur begon ze al te zeggen dat het tijd was.

oeff dat was een tegenvaller, zeker na de recente wandelingen met Chayene en Lola.

Was ook lang geleden dat ik zo'n afknapper had bij HOP.

Mijn ervaring ook met Joep gedeeld. deze zei dat hij het met haar zou gaan bespreken.

Voor mijn geen herhalingsgevaar.

groetjes

Wandelvrind
 
Intiem
2,00 ster(ren)
Pijpen
2,00 ster(ren)
Zoenen
1,00 ster(ren)
Aftrekken
3,00 ster(ren)
Highclass companion
1,00 ster(ren)
Extra's
  1. Penismassage
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
D
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Mollig
Duur van bezoek
45 minuten
Dag
Donderdag
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/prive-ontvangst/dames/adriana-vandaag-aanwezig-house-of-pleasure-kinrooi-ophoven.html
Totale kosten (in euro)
100
Algemene beoordeling
1,00 ster(ren)

Yana helaas voorlopig afwezig dus gebeld voor Ivana die volgens Bart (tijdelijk invaller) was die beschikbaar, gezegd dat ik met half uurtje daar zou zijn. (y)
Aangekomen bleek ze echter net bezet!!! Kutzooi want dat was niet de bedoeling van een reservering/afspraak natuurlijk.
Uit line-up gekozen voor Adriana, mooi//lief koppie wel, voller dan mijn smaak maar vooruit, meeste dames bij HOP zijn wel "liefhebster" min of meer.
Nou........., deze Adriana vooral helemaal niet......., na obligate douche zoentje op de lippen en dat was het voor wat voorspel betrof. Gekozen trouwens voor 45 min, onderbuikgevoel want meestal uurtje geboekt.
Goed en wel op m'n rug liggend werd er mondeling een condoom aangebracht in slappe toestand, zze zoog hem er dus letterlijk in. Opmerking mijnerzijds werd genegeerd, vraag of zonder kon ontkend, dat deed ze nooit. 🥺
Had daar al af moeten kappen eigenlijk maar de alternatieve dames ook niet echt mijn type dus op hoop van zegen.
Stijf gepijpt kwam het glijmiddel naar boven, lading in haar poes en over de latex jas, mevrouw was er klaar voor. Niet gezoend, gebeft, gevingerd of anderszins voorspel......., ze ging er bovenop zitten! Zag het gebeuren maar voelen?? Nope, noppes, nada gevoeld. 😳
Andere positie geprobeerd, ook nada, glijmiddel en lichaamsbouw zorgde voor geen/nauwelijks contact.
Dat en het niet condoomloos pijpen gaf al aan dat dit niks ging worden.
Aftrekken dan maar? Wilde ze volgens mij ook mét condoom in eerste instantie...., toch poging gewaagd, heeft ze echter ook niet echt in de vvingers.
Aangegeven hoe ik het graag heb en gaf nog wel een prettig gevoel, m'n mindset echter was al op weg naar buiten. Voortijdig handdoek in de ring dus.

Van de inmiddels bijna 50 dames veruit de slechtste ervaring ooit bij HOP, en feitelijk wel van alle ervaringen die ik heb opgedaan.
Dit vooral wegens het gebrek aan opbouw, missen van beleving en de "parkeerruimte" die plaats bood aan een paard. 🙈 :censored:🙈

Bart niet meer gezien of gesproken helaas, komt hopelijk wel nog een keer. 🥴
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan