Recensie Adriana, J'aime La Vie, Zwolle 4,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Dirk Jan

Newbie
6
09/12/23
13
5
Massage met hoogtepunt
4,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
West-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Blond
Cupmaat
C
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Zaterdag
Link naar advertentie
https://www.jaimelaviezwolle.com/dames
Totale kosten (in euro)
100
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Aantal weken geleden in het weekend een bezoekje aan Zwolle gebracht, waar ik na een voorstelrondje koos voor Adriana. Ze kwam lekker vrolijk over en had een uitdagend pakje aan waar haar borsten bijna uit vielen. Hoewel de andere dame er ook zeker niet verkeerd uit zag was ik al verkocht!

Gekozen voor een uurtje massage en niets meer, na een vermoeiende week leek het mij wel fijn om gewoon een uurtje lang gemaseerd te worden. Dit was geen enkel probleem en na even gedoucht te hebben op de massagetafel belandt. Eerst op de buik, waarbij mijn rug, schouders en benen gewoon goed gemasseerd werden. In de tussentijd werd er over koetjes en kalfjes gepraat, maar langzaam maar zeker werd ook mijn jongeheer af en toe geteased. Na een halfuurtje werd ik naar het grote bed gedirigeerd om daar verder te genieten van de massage. Ze zag dat ik aarzelde om haar fijne borsten beet te pakken, maar die duwde ze direct in mijn gezicht, een fijne uitnodiging! De massage aan de voorkant was ook prima en uiteindelijk heeft ze mij naar een heerlijk handmatig hoogtepunt gebracht. Daarna nog even bijgekomen en gepraat om vervolgens nog even samen de douche in te stappen.

Adriana is gewoon een hele leuke Hollandse meid die prima kan masseren. Het is niet de beste massage die ik ooit heb gehad, maar zeker ook niet de slechtse. Herhalingsgevaar is zeker aanwezig als ik weer eens in Zwolle ben!
 
Terug
Bovenaan Onderaan