• Mocht je problemen ervaren met inloggen terwijl je eerder zonder problemen ingelogd was en er niks gewijzigd is aan je gebruikersnaam of wachtwoord? Verwijder dan even alle cookies voor deze site.

Recensie Adriana Jolie, Brugge 3,50 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Mysteriousl

Wandelaar
88
04/07/22
72
11
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Kontlikken bij klant
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Anaal bij klant
5,00 ster(ren)
Prostaat massage bij klant
5,00 ster(ren)
Anaal bij sekswerker
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Anaal
  2. Klaarkomen op lichaam
  3. Penismassage
  4. Pijpen deepthroat
  5. Pijpen zonder condoom
  6. Kontlikken door klant
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Aziatisch
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Bruin
Cupmaat
C (fake)
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Penislengte
20
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Donderdag
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/prive-ontvangst/transseksuelen/your-fantasy-come-true-3.html
Totale kosten (in euro)
170
Ze stond al een tijdje op mijn radar, maar nu ze terug in de buurt kwam, moest ik mijn kans wel wagen.

's morgens afgesproken, zodat we geen last hadden van de warmte. Om de date in één zin te omschrijven: wat een beest 🥵

Ze was me al hevig aan het kussen en uitkleden nog voor ik haar betaald had. De foto's zijn zeer realistisch. Ik vind ze aantrekkelijk op foto en was zeker niet teleurgesteld in het echt.

Haar speelgoed is niet zichtbaar op de foto's, maar ook wel de moeite. Ze is wel wat dominant, dus je moet wel ergens tegen kunnen (keelneuken). Pijpen was zc, neuken MC.

Het uurtje vloog voorbij, heel grote gfe, ze weet wat ze wil, maar zorgt er voor dat jij ook ten volle geniet.

Zeer groot herhalingsgevaar voor mij. Zeker nu ze zo dichtbij is.

Algemene beoordeling
2,00 ster(ren)
Intiem
2,00 ster(ren)
Pijpen
3,00 ster(ren)
Zoenen
3,00 ster(ren)
Aftrekken
3,00 ster(ren)
Kontlikken bij klant
2,00 ster(ren)
Tongzoenen
3,00 ster(ren)
Anaal bij klant
2,00 ster(ren)
Prostaat massage bij klant
2,00 ster(ren)
Anaal bij sekswerker
1,00 ster(ren)
Extra's
  1. Anaal
  2. Klaarkomen op lichaam
  3. Penismassage
  4. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
35-40
Haarkleur
Bruin
Cupmaat
C (fake)
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Penislengte
12 à 14
Lichaamsbouw
Stevig
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Vrijdag
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/prive-ontvangst/transseksuelen/your-fantasy-come-true-3.html
Totale kosten (in euro)
170
Aangemoedigd door de recensie hierboven ben ik haar ook eens gaan bezoeken en mijn ervaring was heel wat minder...
Toegegeven: ze doet moeite, dat is positief.

Maar ze liet me eerst naar een verkeerd appartementsblok gaan, daarna in het juiste blok aanbellen bij een verkeerd appartement en de vrouw daar kwam uiteraard opendoen, daar sta je dan met je mond vol tanden... >Haar uitleg is dat ze je eerst wil checken omdat haar ex boyfriend haar zogezegd stalkt...

Haar stats (leeftijd, gewicht, penisformaat) mag je gerust met een serieuze korrel zout nemen. Vooral haar gereedschap viel tegen, eerder zo'n 12 à 14 cm in plaats van de aangegeven 18 x 5. Dus zowel om te pijpen als om genomen te worden was er voor mij weinig sensatie te beleven.

Ze is inderdaad eerder dominant en neemt veel initiatief en varieert haar spel, dat is een pluspunt. Tot drie maal toe beweerde ze dat ze "klaargekomen" was maar dat was glijmiddel dat ze stiekem op haar piemeltje smeerde, dat zie je, voel je en proef je...

Uiteindelijk heb ik mezelf dan maar klaargetrokken op haar mooie kontje en na een half uur stond ik weer buiten alhoewel ik voor een uur betaald had.

Ik betwijfel ook sterk of ze filipina is zoals ze beweert, volgens mij toch eerder latina...

Herhalingsgevaar nul, er zijn er met een veel betere prijs/kwaliteitsverhouding...

Terug
Bovenaan Onderaan