Recensie Adriana, Nieuwegein 1,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Rondwandelaar

Meubelstuk
Forumpionier
2.051
08/07/21
4.936
28
Intiem
1,00 ster(ren)
Pijpen
1,00 ster(ren)
Aftrekken
2,00 ster(ren)
Extra's
  1. Bare seks
  2. Vingeren
Gesproken taal
Overig
Algehele Hygiëne
Onvoldoende
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
B
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
60 minuten
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/advertenties/9655076-adriana
Totale kosten (in euro)
200
Algemene beoordeling
1,00 ster(ren)
Ik geloof dat dit wel mijn meest teleurstellende ervaring ooit is. Over de app kwam ze leuk en spraakzaam over en ik kon ook direct binnen een uur terecht, heel anders dan de andere pogingen die ik heb ondernomen om in de privé-ontvangst af te spreken. Eenmaal aangekomen was ze ook zeker wel aardig, maar bleek ze geen woord Engels te spreken. Alles moest via een vertaal-app op haar telefoon, dus was het heel moeilijk communiceren en dan is het ook geheel onmogelijk om het ijs te breken en een beetje chemie op te bouwen.

Daarbij kwam dat vrijwel niks mogelijk was. Ja, uiteindelijk wel waarvoor ik €50 had bijbetaald; ik zou voor het eerst ervaren hoe het is om zonder condoom te neuken, en dat werd keurig nagekomen. Maar de weg daar naartoe was waardeloos. Zoenen deed ze niet, dus dat mocht al niet (maar dat stond ook niet als mogelijkheid in haar advertentie). Zoenen in haar nek en op haar wang mocht wel, maar alleen voor een tijdje. Halvewege de afspraak zei ze opeens dat het niet meer mocht, vanuit het niets. Eerst was het nog geen probleem maar plotseling ging ze er moeilijk over doen. Zelf wilde ze helemaal niets doen, niet knuffelen, en ook mij nergens zoenen of likken of zelfs maar aanraken. Er was totaal geen initiatief. Ze ging er gewoon bij liggen en ik mocht m'n gang gaan, terwijl zij af en toe aan m'n pik trok, wat soms onhandig en te hard ging.

Daarna ging ze me pijpen (ze kent zelfs het woord 'blowjob' niet) maar dat was meer aftrekken dan pijpen. Haar mond ging net over de top heen en dan op en neer, terwijl ze me bleef aftrekken met haar hand. Net toen ik wilde vragen of het met meer mond en minder hand kon, ging ze weer naast me liggen. Verbaasd vroeg ik of ze door wilde gaan - weer die app erbij om te vertalen - maar ze zei van niet, want 'haar mond deed pijn'. Er was nog geen minuut verstreken en dat is niet overdeven! Dit was de kortste pijpbeurt die ik ooit heb gehad en ze wilde niet verder gaan. Inmiddels was ik door dat gedoe met de app weer 'ingezakt' - en mentaal al helemaal niet opgewonden. Wonder boven wonder ben ik toch weer hard geworden om te gaan neuken.

Eindelijk zou ik dan gaan uitvinden hoe het was om te neuken zonder condoom! Maar dat viel me vies tegen. Toen ik eenmaal in haar zat, voelde het helemaal niet fijn, zoals ik me had voorgesteld, maar pijnlijk. Het deed zeer aan m'n pik, het voelde ook alsof het op en neer gaan heel stroef ging. Misschien was ze niet nat genoeg en kwam het daardoor? Het was echt niet prettig neuken zo, waardoor ik snel m'n erectie weer verloor. Ze nam er dan glijmiddel bij en ik werd goed ingesmeerd. Daarna ging het neuken wel pijnloos. Toch kan ik niet zeggen dat ik enig verschil ervoer ten opzichte van neuken mét condoom. Is dit nou die big deal die mannen maken over 'bare' neuken? Zoals je mannen af en toe hoort jengelen hoe een condoom alle gevoel wegneemt, had ik een verschil van dag en nacht verwacht, maar dat was er niet. Het voelde net als altijd.

Toch was ik door haar instelling en alle onderbrekingen mentaal helemaal niet opgewonden dus dreigde ik weer in te zakken en ik stelde standje doogy voor. Daarbij ontwaarde ik een onprettig, onfris luchtje en na een paar halve stoten (het was inmiddels weer pijnlijk geworden) heb ik de handdoek in de ring gegooid en ben ik van het bed opgestaan en me gaan wassen. Eigenlijk het lekkerste gedeelte van deze hele afspraak was toen ik onder de warme douche stond. Dat zegt eigenlijk alles wel.

N.B. In haar advertentie staat dat ze ontvangt in Utrecht, maar het is Nieuwegein.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan