Recensie Adriana Singel 73 souterain 4,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Spee - Dee

Newbie
9
12/12/21
2
2
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
3,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
Gesproken taal
Nederlands
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
40-50
Cupmaat
B
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Mollig
Duur van bezoek
30 minuten
Shift
Middag
Dag
Zondag
Totale kosten (in euro)
100
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Op deze druilerige zondagmiddag in het singelgebied belandt bij deze Latina. Niet meteen super aantrekkelijk maar voor liefhebbers van wat oudere chubby latina's zeker het proberen waard. Lekker vlezig maar wel stevig, ik hou ervan. Het instap tarief was 50eu waar ik normaal gesproken altijd voor ga de eerste keer. Vind dat ook altijd wel een goede maatstaaf voor een recensie. Maar vandaag had ik zin wat extra's dus voor het dubbele gegaan. Wat ik al zei, een verrukkelijk lijf voor de liefhebbers. Je mag overal aan en in zitten. Zoenen bescheiden met een klein beetje tong. Het was niet zo dat de vonken ervan af vlogen, maar dat laag aan mijn eigen prestaties die te wensen over lieten. Ik ga haar waarschijnlijk nog wel eens bezoeken vanwege dat lekkere lijf dat ze zo gewillig laat betasten en omdat het ook een hele lieve zachtaardige dame was. Ze werkt altijd op zaterdag en zondag overdag. Ideaal voor de eenzame hardwerkende man.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan