Advies op voorval met dame

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Status
Niet open voor verdere reacties.
Hey allemaal,

Allereerst bedankt voor de uitgebreide feedback.
Het onderwerp van klik, vriendschap, enz. opzij gelaten, wil ik graag nog even verder gaan op dit alles.

Ik stond er zelf zeker niet voor te springen om dit allemaal op te schrijven en (anoniem of niet) hier te posten.
Het is zeker niet dat ik trots ben op deze post, maar ik had het wel nodig.

Je gaat me nooit horen ontkennen dat ik dolverliefd was en dit allemaal tot een bericht vormde, met de kleine hoop toch nog iets van normale interactie te kunnen hebben met haar; los van al deze gevoelens.
.
Qua communicatie kan ik alleen maar zeggen dat ik tijdens de laatste ontmoeting de eerste maal niet attent was in haar vraag de condoom niet aan te raken en dit de tweede keer haar ferm leek te triggeren.
Maar om dat dan te linken aan een zo'n uitspraken?
Ik zie hier zelf de grap niet van in en het is nogal moeilijk dit niet persoonlijk te nemen.

De keren ervoor?

Ja, ik was verliefd.
Verliefd genoeg om haar op allerlei manieren over mij te laten lopen; om haar te laten proberen profiteren hiervan; verliefd genoeg om al die negatieve signalen goed te praten en toch nog ergens iets van hoop te proberen zoeken.
Verliefd genoeg om hier volledig naief en debiel in te worden en te needy te worden.
Ik besef heus wel dat dit ook gewoon maar wat dwaze vlinders in de buik zijn die al je verstand weghalen en dit voor geen meter weergeeft hoe echte liefde, vriendschap, enz. in elkaar zitten.
Diezelfde verliefdheid heeft er ook voor gezorgd dat ik haar gedoe bleef goedpraten en de fout bij mezelf bleef zoeken.

Ik weet dat het zielig en zwak overkomt, maar dan liever dat ik dit opschrijf, deze reacties krijg en mezelf kan bijsturen, dan dat ik alles ontken, naar daar blijf gaan en nog meer van dat onmenselijk gedrag tolereer, tot het punt dat ze mij emotioneel- en spiritueel vermoord.

Ik had het nodig om te horen dat dit allemaal niet spoort.
Nodig om te horen dat ik haar beter laat voor wat ze is.
Nodig om te horen dat er nog anderen zijn die betere service kunnen leveren.

De vraag wat haar reacties heeft uitgelokt en of ze het al dan niet doorheeft, hielden me wel even bezig.
Maar het zal onbeantwoord blijven.
Het is aan mij nu om beide voeten op de grond te houden, de nodige lessen mee te nemen en mijn geld ergens anders uit te geven.

Mocht het geweldige verlangen toch nog opduiken, zal ik elk antwoord nog eens ter harte nemen.
Bij deze dus bedankt voor jullie reacties en feedback.
 
Emotionele chantage of emotionele manipulatie is de juiste term ervoor.

Ze probeert jou onder druk te zetten door gebruik te maken van jouw zwakheden, namelijk schuldgevoel en angst. Met het doel om zoveel mogelijk geld aan je te verdienen.

Botweg gezegd.
 
De vraag wat haar reacties heeft uitgelokt en of ze het al dan niet doorheeft, hielden me wel even bezig.
Maar het zal onbeantwoord blijven.
Het is aan mij nu om beide voeten op de grond te houden, de nodige lessen mee te nemen en mijn geld ergens anders uit te geven.
Dat is mijn inziens het enige juiste dat je kan doen.
 
Toen ik klaarkwam, zei ze doodleuk, op een kille manier dat ze me ging doden.
Waarop ik antwoordde dat ze dan maar moet lachen.
Ben toch benieuwd, in welke taal zei ze dat en hoe goed beheerste ze die taal?

Begrijp me niet verkeerd, het is niet goed te praten en je moet haar hoe dan ook mijden, maar deze zin intrigeert me wel.
 
Het zal wel aan mij liggen maar ik vind het helemaal een warrig/wazig verhaal.
 
Ben toch benieuwd, in welke taal zei ze dat en hoe goed beheerste ze die taal?

Begrijp me niet verkeerd, het is niet goed te praten en je moet haar hoe dan ook mijden, maar deze zin intrigeert me wel.
Ze is afkomstig uit Roemenië.
Communicatie verloopt in het Engels.

De uitspraken in kwestie waren, letterlijk:

"I kill you", met als antwoord: "Kill me with smile".

Ze beheerst de taal echt niet goed; en ik in mijn antwoord ook niet echt, haha.

In het beste geval is het een rare grap over het klaarkomen, in het slechtste meent ze het en is dat haar manier van duidelijk maken dat ze me echt niet moet hebben.
't Is gewoon nogal vreemd en ze windt er geen doekjes om ook naar het tweede te hinten.

Erna nog een heel korte babbel gehad over haar verlof, om uiteindelijk heel de ontmoeting af te sluiten met ik die zei haar in een drietal weken weer te zullen bezoeken en zij die zei alle dagen, behalve donderdag, te werken.

Drie kussen en huiswaarts.

Ik ga er ook wel bij vermelden dat ik ASS heb, en menselijke interacties zeker niet mijn beste vak zijn.
 
Ik bedoel een vrouw wiens moedertaal je spreekt, zodat de nuances duidelijk overkomen ( belangrijk om aan te voelen of iets als grap bedoeld is )
Een vrouw van wie je uit haar woorden kan opmaken dat ze het echt graag doet. Dan ben je lekker relaxed, en kun je er allebei van genieten
Met die " het " bedoel je dan hopelijk toch 'geld verdienen'?:ROFLMAO:
 
Lijkt wel een gespleten persoonlijkheid waarvan er een potentieel ook nog moordneigingen lijkt te hebben. Ik zou me er niet meer aan wagen.
 
Dat van "I kill you" , kan enorm context gebonden zijn. Ik was al lang weggelopen als ik dit verhaal lees, maar ik heb dergelijke termen ook mogen aanhoren. Maar dan meer als grapje in de context dat ze me afmaakt als ik te snel kom, of dat ze me afmaakt als ik naar een ander ga ipv naar haar kom. Zonder aanleiding " I kill you" roepen en een beetje boos doen? Nope, doorlopen.
 
Als je keer op keer word belazerd door een dvp en je alsnog teruggaat bij haar en jezelf keihard laat gebruiken door zo'n dvp dan verdien je het in mijn ogen ook om slecht behandeld te worden.
 
Als je keer op keer word belazerd door een dvp en je alsnog teruggaat bij haar en jezelf keihard laat gebruiken door zo'n dvp dan verdien je het in mijn ogen ook om slecht behandeld te worden.
Beetje kort door de bocht gedacht, hij geeft zelf al aan moeite te hebben met interacties. Het is nou eenmaal zoals het is, maar verdient? Durf ik niet te zeggen.

Ik vind het goed dat je buiten je comfort gaat en heel goed dat je hier vragen stelt, nog beter zou misschien een persoon zijn zoals een coach waarmee je over dit soort dingen kunt overleggen/delen. Vaak hebben we even een neutraal iemand nodig die naar de situatie kan kijken.

Maar zoals veel wordt aangegeven, blijf weg van de negativiteit. Ervaar een dvp waarbij positiviteit vanuit straalt en je zult beter weten. Realiseer wel dat voor de dvp dit nog steeds een beroep is en blijft. Verwacht geen wederzijds liefdesgevoelens of meer buiten het bezoek om. Dan kun je jezelf ook niet teleurstellen.

Weet niet waar je in de buurt woont maar denk dat er genoeg keuzes zijn
 
Sommige mensen roepen heel graag luid hun mening in het rond. Het waarom daarvan hebben ze nog niet echt goed doordacht. Daarvoor is dit topic volgens mij prima geschikt. Lekker meningen roepen. TS is al lang pleite maar wat maakt het uit.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan