Recensie Ady, Alkmaar, Achterdam 2p g1 t6 4,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
4
25/10/23
6
1
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Blond
Cupmaat
B
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Duur van bezoek
20 minuten
Shift
Middag
Dag
Maandag
Totale kosten (in euro)
50
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Dit meisje zit er al zo lang, maar nog geen review, iemand moet de eerste zijn :). Ady (Adelyna) is een lieve meid die het blijkbaar niet nodig heeft/ vindt om helaas meer extra diensten aan te bieden (aan mij). Het is een keer in het verleden wel tot beffen gekomen. Dat haalt niet weg dat ik haar af en toe bezoek. Ze ziet er leuk uit, mooi lichaam, mooi blond haar. Ze is aardig en je kunt een praatje met haar maken, maar uiteindelijk kom ik daar niet voor. Het pakket is redelijk standaard al vind ik zelf, maar toch trekt ze mij met haar onschuldige uiterlijk over de streep.
 
Is zeker een leuke meid, werkt er al heel wat jaartjes.
Oogt soms wat verlegen en ze is niet zo uitbundig.
Maar ze is echt best knap, praat inderdaad gezellig en gewoon normale sex. Niks mis mee.
 
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Blond
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
20 minuten
Shift
Avond/Nacht
Dag
Donderdag
Totale kosten (in euro)
80
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Kort geleden even bij deze dame geweest (Ady / Adelyna). Eenmaal binnen dacht ik dat ik er al eens geweest was, maar dat zal dan wat langer geleden zijn en toen kennelijk niets over geschreven.

Ze zit er al wat langer, maar er wordt maar weinig over haar geschreven. Opvallend en onterecht, want is een prima dame, en vond het gesprekje met haar (voor en na de daad) ook naar behoren. Ik kwam natuurlijk niet voor het praten, maar de service was aangenaam (alle drie de onderdelen). Voor mij is dit zo'n dame die je normaliter wellicht voorbij loopt, want veel moeite om aandacht te trekken doet ze nu eenmaal niet, en ze heeft ook niet een heel opzichtig voorkomen (hoeft van mij ook zeker niet). Desondanks is de seks prima, en bij twijfel zou ik haar gewoon een keer doen:)

Ze ziet mij nog wel een keer binnenstappen in 2024.
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan