• Mocht je problemen ervaren met inloggen terwijl je eerder zonder problemen ingelogd was en er niks gewijzigd is aan je gebruikersnaam of wachtwoord? Verwijder dan even alle cookies voor deze site.

Af en toe alleen maar komen om te beffen

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Vinden de dames het leuk , als je komt en vraagt ik wil jou heerlijk beffen , en niet neuken , of zouden ze dat raar vinden , ik zelf geniet er van om te beffen , en alleen haar aandacht geven met strelen , en kussen .

Het zal zeker niet het raarste zijn wat ze ooit gehoord hebben .
Dame vertelde me wel eens dat ze ook wel klanten had die alleen maar naast haar wilden liggen. Nu is dat ook fijn -maar voor mij vooral na de seks -.

Verder - hangt natuurlijk van de dame af . Ik denk het merendeel het prima vindt , en zeker dames in het segment die zelf ook kunnen genieten .
Ik denk niet dat je bang hoeft te zijn dat ze beledigd zijn dat je niet wilt neuken ofzo .

Misschien moet je wel op de een of andere manier aangeven dat je het niet als tijdrekker doet - ze zijn natuurlijk gewend dat de klant binnen de tijd in elk geval 1x "moet" klaarkomen , en als jij alleen maar bezig bent met haar loopt de tijd wel door.
Er is een kans dat ze met oog op de klok ergens gaat zeggen of ze jou niet even moet aftrekken/pijpen/neuken , (gewoon zodat je "niks te klagen" hebt als de tijd voorbij is.)
Wees dus ergens even duidelijk wat je wilt - hetzij dat het gewoon jouw ding is om de hele date te besteden aan beffen en zoenen , of dat je alleen eventjes een happy end wilt en verder beffen en zoenen .

Er zijn (wat) dames die "in control" willen zijn (of trouw aan hun relatie) en niet _willen_ genieten of klaarkomen met een klant . Dergelijke dames zullen er dan niet voor open staan.

Ik probeer altijd dames voor een "GFE" te vinden - en ze dus ook te verwennen , en ook al zit neuken erbij, ik denk dat ze het ook prima zouden vinden als dat er niet bij komt .

Ik heb maar een enkele keer "verkeerd gekozen" en dan een dame getroffen die duidelijk niet graag wilde "ontvangen" .

Ik ken de perfecte partner voor Girlsaanbidder....
Er is een heel kort hilarisch fragmentje op facebook of op youtube, waarin een vrouw klaagt dat ze altijd maar moet pijpen, pijpen, pijpen, pijpen, pijpen.... 's Morgens pijpen, 's middags pijpen, 's avonds pijpen.....

Maar ho maar, het zit haar heel hoog dat ze nooit of nooit eens een keertje wordt "teruggebeft", zoals zij dat noemt...

Nu te warm om te zoeken, maar als ik het terugvind, meld ik het ....
Fragmentje (mogelijk enkel geluid) is in een Vlaamse streektaal...

Vinden de dames het leuk , als je komt en vraagt ik wil jou heerlijk beffen , en niet neuken , of zouden ze dat raar vinden
"DE dames" bestaan niet, er zijn er het toelaten maar niet willen of kunnen klaarkomen. En er zijn er ook die het heerlijk vinden en meerdere malen tot een hp komen. Recent nog eentje waar ik een denk ik een kwartier gebefd heb tot een lekker hp,, daarna lekker met elkaar tz en strelen, en toen ben ik oraal onder handen genomen tot finish. En dus geen standjes gedaan. Niets gevraagd, gaat allemaal heel natuurlijk.

Maar als je zeker wilt zijn, altijd vooraf je wensen kenbaar maken. En ik denk dat de dames wel wat gewend zijn met allerlei verzoeken, dus je bent niet vreemd of zo.

Er zullen zat dames zijn die het wel prima vinden. Maar een half uur vullen, of dat lukt hangt van verl factoren af. Als ik mijn vaste dame bef heeft ze hooguit een minuut of 10 nodig om heftig klaar te komen. Daarna wil ze niet direct weer gebeft worden. Dat kan dus ook voorkomen.

Vinden de dames het leuk , als je komt en vraagt ik wil jou heerlijk beffen , en niet neuken , of zouden ze dat raar vinden , ik zelf geniet er van om te beffen , en alleen haar aandacht geven met strelen , en kussen .
Voor sommige is dit ok.
Sowieso kun je het altijd vragen.... de dames zijn wel wat gewend en zullen dit niet snel raar vinden....
Inderdaad. Ze krijgen andere vragen.😉

Is geen enkel probleem. Ik doe al jaren niets anders dan beffen en strelen. Ik geef bij een voor mij nieuwe dame altijd aan dat ik alleen wil beffen. Ik heb nog nooit een afwijzing gehad.

Is geen enkel probleem. Ik doe al jaren niets anders dan beffen en strelen. Ik geef bij een voor mij nieuwe dame altijd aan dat ik alleen wil beffen. Ik heb nog nooit een afwijzing gehad.
Ik weet/lees dat er meerdere forumleden zijn die dezelfde voorkeur hebben m.b.t. beffen. Girlsaanbidder ik denk dat jij ook wel bepaalde leden kunt noemen. Wellicht is het een idee om te kijken wie in jouw regio "opereert". Recensies doornemen, dan kan je wel tot een lijstje met dames komen denk ik.

Denk dat sommige dames liever zo'n klant hebben zoals jij, ipv een onverzorgd heerschap met wensen die over de grens van de dvp heen gaan. Dus lekker van genieten!

Er zullen zat dames zijn die het wel prima vinden. Maar een half uur vullen, of dat lukt hangt van verl factoren af. Als ik mijn vaste dame bef heeft ze hooguit een minuut of 10 nodig om heftig klaar te komen. Daarna wil ze niet direct weer gebeft worden. Dat kan dus ook voorkomen.

Sterker - dat is normaal als ze echt (en fors) klaargekomen is .

Hypergevoeligheid van clitoris (of dus de eikel bij een man) hoort bij een orgasme , en dan is doorgaan met stimuleren min of meer pijnlijk.

In de bdsm hoek is er dan ook "post-orgasm torture", dus bewust doorgaan na orgasme .

Ik was een tijdje geleden bij een dame in Utrecht die ik al vaker bezocht heb. Ik kwam binnen en het eerste wat ze zei niet ouwe hoeren nu jij gaat mij eerst beffen tot ik minimaal 2 keer ben klaar gekomen. Nou dat heeft ze geweten. Had 1.5 uur met haar en na een uur zei ze na 4 x te zijn gekomen zo nu ben jij aan de beurt. Dus er zijn er die dat zalig vinden

Ik was een tijdje geleden bij een dame in Utrecht die ik al vaker bezocht heb. Ik kwam binnen en het eerste wat ze zei niet ouwe hoeren nu jij gaat mij eerst beffen tot ik minimaal 2 keer ben klaar gekomen. Nou dat heeft ze geweten. Had 1.5 uur met haar en na een uur zei ze na 4 x te zijn gekomen zo nu ben jij aan de beurt. Dus er zijn er die dat zalig vinden
Dan zat ze op de 'golf'. Als je die kunt bereiken dan is er enkel genot. Zowel voor de ontvanger als voor de gever.

Koester die momenten...

Geweldig! Kun je mij (evt in pb) een linkje van haar sturen?

Laatst bewerkt:
Ik heb in al die jaren maar 1x een dame gehad die het niet wilde, voor het overige alleen maar dames waar ik rustig een half uurtje of langer mijn gang mocht gaan.

Heb zelf ook niet zoveel met het neuken zelf. Heerlijk om op mijn gemak de dame oraal te verkennen. Beffen, in combinatie met lekker gepijpt worden, is voor mij al de hemel.

Een dame van plezier zal bij beffen gewoon toneel spelen.... en doen alsof ze geniet en als ze het beu wordt zal ze hijgen en dingen doen die op klaarkomen lijken.... als je alleen dat wilt.... je kan ook zeggen.... ik neuk haar.... maar zonder dat jezelf moeite doet om klaar te komen, dan heb je echt naast beffen ook echt de dame gevoeld maar zonder prestatiedruk. Zonder klaar te komen kan je na neuken dan nog vragen voor heerlijke massage en wie weet..... neemt ze zonder dat je het vraagt nog je lul vast en brengt ze jou nog tot een hoogtepunt.... dan heb je voor hetzelfde geld zoveel meer dan alleen beffen gehad.

Een dame van plezier zal bij beffen gewoon toneel spelen.... en doen alsof ze geniet en als ze het beu wordt zal ze hijgen en dingen doen die op klaarkomen lijken.... als je alleen dat wilt.... je kan ook zeggen.... ik neuk haar.... maar zonder dat jezelf moeite doet om klaar te komen, dan heb je echt naast beffen ook echt de dame gevoeld maar zonder prestatiedruk. Zonder klaar te komen kan je na neuken dan nog vragen voor heerlijke massage en wie weet..... neemt ze zonder dat je het vraagt nog je lul vast en brengt ze jou nog tot een hoogtepunt.... dan heb je voor hetzelfde geld zoveel meer dan alleen beffen gehad.
Dat gaat echt niet altijd op. Vaak zal het zo zijn, maar als je ooit een vrouw hebt klaar gebeft weet je wanneer het fake is. Je proeft aan het vaginaal vocht dat ze klaarkomen. Er is dan ook geen lik glijmiddel meer nodig als je jongeheer erin gaat. Maar de dames willen niet bij elke bezoeker klaarkomen. Als je dat 8x op een dag moet doen ben je bekaf!

Dit jaar aan twee dames gevraagd voor enkel beffen en pijpen en totaal geen probleem, en voor andere dames gaat dat ook op, soms maar 5 of 10 minuten neuken. Ik vind facesitting de max en zeker als ze wat harder duwen op mijn gezicht. Er is maar 1 dame die dit heeft geweigerd. Ik heb altijd zoiets van als een dames minder moeten neuken en pijpen , beffen, zoveel anders horen daar bij .

dan heb je voor hetzelfde geld zoveel meer dan alleen beffen gehad.
Voor mij niet. Heel zwart-wit gezegd vind ik neuken zelfs verloren tijd.

Zodra het rubbertje er om gaat voel ik weinig tot niks meer, zijn de bewegingen die de dame maakt, ondanks aanwijzingen, totaal niet stimulerend voor mijn krasse knakker, ben ik binnen twee minuten de zin verloren en is de knakker een dutje aan het doen. Ik vind er echt bijzonder weinig aan.

Luistert veel te precies om er lol van te hebben.

Ik had er in mijn jonge jaren altijd hele wilde ideeën van. Dat het hemels zou voelen, neuken het ultieme genot zou zijn. Mijn eerste keer was op rijpe leeftijd, wellicht speelt dat een rol, maar het is me altijd nogal tegengevallen. Één keer was het lekker, dat was ook meteen zonder condoom.

Dat bij een dvp zoeken zie ik niet zo zitten.

Gelukkig vind ik het wel enorm leuk om op andere manieren het lichaam van een dame te onderzoeken en is een goede pijpbeurt zonder condoom ook heerlijk om te ontvangen. Dus geen medelijden, ik vermaak me echt kostelijk, maar het neuken laat ik met alle plezier aan anderen over.

Dat gaat echt niet altijd op. Vaak zal het zo zijn, maar als je ooit een vrouw hebt klaar gebeft weet je wanneer het fake is. Je proeft aan het vaginaal vocht dat ze klaarkomen. Er is dan ook geen lik glijmiddel meer nodig als je jongeheer erin gaat. Maar de dames willen niet bij elke bezoeker klaarkomen. Als je dat 8x op een dag moet doen ben je bekaf!
Niet helemaal waar. Je merkt niet altijd of een dame klaarkomt of … niet klaarkomt. Sommige dames kunnen het prima faken, en soms komt een dame klaar, zonder dat je het merkt. Ook het vaginaal vocht is bij iedereen anders. Er zijn genoeg dames die weinig vocht produceren, maar wel super geil zijn. Sommige dames kunnen meer dan 8x klaarkomen en daar energie van krijgen, anderen kunnen helemaal niet klaarkomen.

Met andere woorden, je weet het niet. Wel kun je kiezen voor een DVP die seks zelf ook leuk vind. Gelukkig zijn die er ook.

Terug
Bovenaan Onderaan