Girlsaanbidder
Meubelstuk
Vinden de dames het leuk , als je komt en vraagt ik wil jou heerlijk beffen , en niet neuken , of zouden ze dat raar vinden , ik zelf geniet er van om te beffen , en alleen haar aandacht geven met strelen , en kussen .
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenSowieso kun je het altijd vragen.... de dames zijn wel wat gewend en zullen dit niet snel raar vinden....
mmmm ja.... die dame geniet er van.... aanrader....In Groningen zou ik dan zeggen: Elizabeth/Kassandra.
Ze vind het denk ik wel geiler als ze ook kan pijpen ondertussen, maar alleen beffen zal ze ook wel doen.
Vinden de dames het leuk , als je komt en vraagt ik wil jou heerlijk beffen , en niet neuken , of zouden ze dat raar vinden , ik zelf geniet er van om te beffen , en alleen haar aandacht geven met strelen , en kussen .
Op sexjobs is een dame die mannen zoekt die uitsluitend willen beffen (en niks meer).Vinden de dames het leuk , als je komt en vraagt ik wil jou heerlijk beffen , en niet neuken , of zouden ze dat raar vinden , ik zelf geniet er van om te beffen , en alleen haar aandacht geven met strelen , en kussen .
"DE dames" bestaan niet, er zijn er het toelaten maar niet willen of kunnen klaarkomen. En er zijn er ook die het heerlijk vinden en meerdere malen tot een hp komen. Recent nog eentje waar ik een denk ik een kwartier gebefd heb tot een lekker hp,, daarna lekker met elkaar tz en strelen, en toen ben ik oraal onder handen genomen tot finish. En dus geen standjes gedaan. Niets gevraagd, gaat allemaal heel natuurlijk.Vinden de dames het leuk , als je komt en vraagt ik wil jou heerlijk beffen , en niet neuken , of zouden ze dat raar vinden
Voor sommige is dit ok.Vinden de dames het leuk , als je komt en vraagt ik wil jou heerlijk beffen , en niet neuken , of zouden ze dat raar vinden , ik zelf geniet er van om te beffen , en alleen haar aandacht geven met strelen , en kussen .
Inderdaad. Ze krijgen andere vragen.Sowieso kun je het altijd vragen.... de dames zijn wel wat gewend en zullen dit niet snel raar vinden....
Is geen enkel probleem. Ik doe al jaren niets anders dan beffen en strelen. Ik geef bij een voor mij nieuwe dame altijd aan dat ik alleen wil beffen. Ik heb nog nooit een afwijzing gehad.Vinden de dames het leuk , als je komt en vraagt ik wil jou heerlijk beffen , en niet neuken , of zouden ze dat raar vinden , ik zelf geniet er van om te beffen , en alleen haar aandacht geven met strelen , en kussen .
Ik weet/lees dat er meerdere forumleden zijn die dezelfde voorkeur hebben m.b.t. beffen. Girlsaanbidder ik denk dat jij ook wel bepaalde leden kunt noemen. Wellicht is het een idee om te kijken wie in jouw regio "opereert". Recensies doornemen, dan kan je wel tot een lijstje met dames komen denk ik.Is geen enkel probleem. Ik doe al jaren niets anders dan beffen en strelen. Ik geef bij een voor mij nieuwe dame altijd aan dat ik alleen wil beffen. Ik heb nog nooit een afwijzing gehad.
Er zullen zat dames zijn die het wel prima vinden. Maar een half uur vullen, of dat lukt hangt van verl factoren af. Als ik mijn vaste dame bef heeft ze hooguit een minuut of 10 nodig om heftig klaar te komen. Daarna wil ze niet direct weer gebeft worden. Dat kan dus ook voorkomen.
Dan zat ze op de 'golf'. Als je die kunt bereiken dan is er enkel genot. Zowel voor de ontvanger als voor de gever.Ik was een tijdje geleden bij een dame in Utrecht die ik al vaker bezocht heb. Ik kwam binnen en het eerste wat ze zei niet ouwe hoeren nu jij gaat mij eerst beffen tot ik minimaal 2 keer ben klaar gekomen. Nou dat heeft ze geweten. Had 1.5 uur met haar en na een uur zei ze na 4 x te zijn gekomen zo nu ben jij aan de beurt. Dus er zijn er die dat zalig vinden
Geweldig! Kun je mij (evt in pb) een linkje van haar sturen?Ik was een tijdje geleden bij een dame in Utrecht die ik al vaker bezocht heb. Ik kwam binnen en het eerste wat ze zei niet ouwe hoeren nu jij gaat mij eerst beffen tot ik minimaal 2 keer ben klaar gekomen. Nou dat heeft ze geweten. Had 1.5 uur met haar en na een uur zei ze na 4 x te zijn gekomen zo nu ben jij aan de beurt. Dus er zijn er die dat zalig vinden
Dat doe ik ook alleen jammer dat onze agenda's niet zo vaak overeen komenDan zat ze op de 'golf'. Als je die kunt bereiken dan is er enkel genot. Zowel voor de ontvanger als voor de gever.
Koester die momenten...
Dat gaat echt niet altijd op. Vaak zal het zo zijn, maar als je ooit een vrouw hebt klaar gebeft weet je wanneer het fake is. Je proeft aan het vaginaal vocht dat ze klaarkomen. Er is dan ook geen lik glijmiddel meer nodig als je jongeheer erin gaat. Maar de dames willen niet bij elke bezoeker klaarkomen. Als je dat 8x op een dag moet doen ben je bekaf!Een dame van plezier zal bij beffen gewoon toneel spelen.... en doen alsof ze geniet en als ze het beu wordt zal ze hijgen en dingen doen die op klaarkomen lijken.... als je alleen dat wilt.... je kan ook zeggen.... ik neuk haar.... maar zonder dat jezelf moeite doet om klaar te komen, dan heb je echt naast beffen ook echt de dame gevoeld maar zonder prestatiedruk. Zonder klaar te komen kan je na neuken dan nog vragen voor heerlijke massage en wie weet..... neemt ze zonder dat je het vraagt nog je lul vast en brengt ze jou nog tot een hoogtepunt.... dan heb je voor hetzelfde geld zoveel meer dan alleen beffen gehad.
Voor mij niet. Heel zwart-wit gezegd vind ik neuken zelfs verloren tijd.dan heb je voor hetzelfde geld zoveel meer dan alleen beffen gehad.
Niet helemaal waar. Je merkt niet altijd of een dame klaarkomt of … niet klaarkomt. Sommige dames kunnen het prima faken, en soms komt een dame klaar, zonder dat je het merkt. Ook het vaginaal vocht is bij iedereen anders. Er zijn genoeg dames die weinig vocht produceren, maar wel super geil zijn. Sommige dames kunnen meer dan 8x klaarkomen en daar energie van krijgen, anderen kunnen helemaal niet klaarkomen.Dat gaat echt niet altijd op. Vaak zal het zo zijn, maar als je ooit een vrouw hebt klaar gebeft weet je wanneer het fake is. Je proeft aan het vaginaal vocht dat ze klaarkomen. Er is dan ook geen lik glijmiddel meer nodig als je jongeheer erin gaat. Maar de dames willen niet bij elke bezoeker klaarkomen. Als je dat 8x op een dag moet doen ben je bekaf!