• Mocht je problemen ervaren met inloggen terwijl je eerder zonder problemen ingelogd was en er niks gewijzigd is aan je gebruikersnaam of wachtwoord? Verwijder dan even alle cookies voor deze site.

Af en toe alleen maar komen om te beffen

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Als ik je een beetje goed gevolgd heb, ga je meestal naar privehuizen. Daar heb je het voordeel dat je aan de gastvrouw of -heer kunt vragen welke dames hiervoor 'geschikt' zijn. Ik schat in dat dit meestal Nederlandse / Europese dames zullen zijn van middelbare leeftijd of daarboven (wat je zelf ook bent).

Voor mij niet. Heel zwart-wit gezegd vind ik neuken zelfs verloren tijd.

Zodra het rubbertje er om gaat voel ik weinig tot niks meer, zijn de bewegingen die de dame maakt, ondanks aanwijzingen, totaal niet stimulerend voor mijn krasse knakker, ben ik binnen twee minuten de zin verloren en is de knakker een dutje aan het doen. Ik vind er echt bijzonder weinig aan.

Luistert veel te precies om er lol van te hebben.

Ik had er in mijn jonge jaren altijd hele wilde ideeën van. Dat het hemels zou voelen, neuken het ultieme genot zou zijn. Mijn eerste keer was op rijpe leeftijd, wellicht speelt dat een rol, maar het is me altijd nogal tegengevallen. Één keer was het lekker, dat was ook meteen zonder condoom.

Dat bij een dvp zoeken zie ik niet zo zitten.

Gelukkig vind ik het wel enorm leuk om op andere manieren het lichaam van een dame te onderzoeken en is een goede pijpbeurt zonder condoom ook heerlijk om te ontvangen. Dus geen medelijden, ik vermaak me echt kostelijk, maar het neuken laat ik met alle plezier aan anderen over.

Loop eens langs de huisarts.... vraag 100mg sildenafil. En koop een pillensnijder. Deel ze in 2. Met 50mg zal je veel beter neuken. Lukt het nog niet.... doe het dan met 100mg. Dan heb je na het klaarkomen in haar nog zin om ze een 2e keer te neuken.

Zonder sildenafil gooi ik geen neukgeld meer weg bij dvp. Ik herken jou gevoel.

En nee... moet niet bij je huisarts he. Een arts in de stad kan ook. Het is effe wat gedoe.... maar als je dan gaat naar de dvp krijg je waar voor je geld en kan je genieten van neuken met haar en haar ook met condoom goed voelen. Sildenafil is lichamelijk.... dat condoom angst gedoe zit in je hoofd.

Loop eens langs de huisarts....
Ik heb pilletjes. Het is niet dat. Ook geen angst voor condoom. Ligt aan het gebrek aan gevoel met zo'n ding om. Alleen puur op gedachte hou ik 'm niet overeind, moet ook wel voelen dat er iets gebeurt daar beneden. Daarnaast vind ik de meeste posities ronduit fysiek ongemakkelijk om er plezier aan te beleven.

Ik heb pilletjes. Het is niet dat. Ook geen angst voor condoom. Ligt aan het gebrek aan gevoel met zo'n ding om. Alleen puur op gedachte hou ik 'm niet overeind, moet ook wel voelen dat er iets gebeurt daar beneden. Daarnaast vind ik de meeste posities ronduit fysiek ongemakkelijk om er plezier aan te beleven.

Dan moet je voor een love doll gaan.... je zegt zelf dat je geen gevoel en geen plezier hebt aan sex met een vrouw... een love doll, kan je mogelijk wel dat plezier geven.... de dvp kan je dan blijven beffen en aftrekken.... ok, love doll kost geld, maar je leeft maar 1 keer. Dit is een love doll.....

1000029878.jpg

Dan moet je voor een love doll gaan.... je zegt zelf dat je geen gevoel en geen plezier hebt aan sex met een vrouw... een love doll, kan je mogelijk wel dat plezier geven.... de dvp kan je dan blijven beffen en aftrekken.... ok, love doll kost geld, maar je leeft maar 1 keer. Dit is een love doll.....

Bekijk bijlage 537246
Das niet best. Als ze zo'n ding maken, waarom ziet het er dan niet een beetje appetijtelijker uit?

Is geen enkel probleem. Ik doe al jaren niets anders dan beffen en strelen. Ik geef bij een voor mij nieuwe dame altijd aan dat ik alleen wil beffen. Ik heb nog nooit een afwijzing gehad.
Bij wie dan en waar ? heb wel belangstelling moogt je ze dan beffen tot ze echt klaarkomen 💦

Je moet de juiste dames treffen.

;-)
Klopt. "Treffen" klinkt ietwat fatalistisch .

Als je zoekt en een beetje een "neus" ontwikkelt voor stijl van advertentie kun je een heel hoog percentage dames vinden die kunnen genieten van twee-richtingsverkeer .
De andere factor is dan je houding (en evt techniek) en natuurlijk hygiene.

Bij elkaar is het dan echt geen "toevalstreffer" dat je "mag" beffen en ze geniet.

Bij sommige van de reacties vraag ik me echt af of ze structureel de "verkeerde" kiezen om te willen beffen (of in het algemeen : 'geven' , vs 'ontvangen' ) .

ligt toch gewoon aan de situatie..en aan de dame..
sommige latina's laten het niet toe..
sommige gedijen er op..
toen ik laatst vroeg voor een blowjob zc..
begon de dame met ,dat ze de beste was en dit en dat..
ik zei toen zoiets van ,'als je me klaarpijpt binnen het kwartier ,dan ga ik los op jou..
het een geschiedde binnen 10 minuten..dus toen moest ik wel..vond ze dus niet erg..
maar je hebt er tussen zitten die het absoluut niet willen..

Ik dacht dat ik een beetje raar was maar ik heb deze maand eigenlijk voor het eerst twee dames bezocht. Ook heb ik geen gekke fantasieën of fetishes. Eigenlijk vind ik het leukste lekker mega slome relaxte GFE waar we de tijd nemen voor elkaar.

Ik vond het voorspel fijner dan het neuken. Ik ben dus ook op zoek gegaan naar een dame die echt een GFE aanbiedt. Ik vond het (tong) zoenen, strelen, knuffelen en voorspel een stuk leuker dan het neuken zelf. Ik vind vooral een lieve en teder dame fijn om een uur mee door te brengen.

Ik heb altijd willen weten hoe het is om dichtbij naast een vrouw te liggen. Het was een leuke ervaring. Ik zou ook wel een keer willen ervaren hoe het is zonder neuken alleen een knuffel en orale sexdate.

Laatst bewerkt:
Ik vond het voorspel fijner dan het neuken. Ik ben dus ook op zoek gegaan naar een dame die echt een GFE aanbiedt. Ik vond het (tong) zoenen, strelen, knuffelen en voorspel een stuk leuker dan het neuken zelf. Ik vind vooral een lieve en teder dame fijn om een uur mee door te brengen.

Dure hobby erbij ;-)

Ik heb altijd willen weten hoe het is om dichtbij naast een vrouw te liggen. Het was een leuke ervaring. Ik zou ook wel een keer willen ervaren hoe het is zonder neuken alleen een knuffel en orale sexdate.

Dat is prima te vinden, m.i. blijf zoeken in de GFE stijl aanbiedinge, en dan gewoon zeggen dat neuken niet zo nodig hoeft voor jou.
"alleen pijpen" dates kun je makkelijk vinden, maar een hoop van dat aanbod geeft me het idee dat ze niet voor het "lekker knuffelen" zijn .

Vinden de dames het leuk , als je komt en vraagt ik wil jou heerlijk beffen , en niet neuken , of zouden ze dat raar vinden , ik zelf geniet er van om te beffen , en alleen haar aandacht geven met strelen , en kussen .
Per dame en per klant of gemoedstoestand verschillend.

Ee zijn dames die bepaalde klanten niet laten beffen of zich helemaal niet laten beffen

Op sexjobs is een dame die mannen zoekt die uitsluitend willen beffen (en niks meer).
Ik meen omg Amsterdam.
Hier eentje:

Terug
Bovenaan Onderaan