Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenVoor mij niet. Heel zwart-wit gezegd vind ik neuken zelfs verloren tijd.
Zodra het rubbertje er om gaat voel ik weinig tot niks meer, zijn de bewegingen die de dame maakt, ondanks aanwijzingen, totaal niet stimulerend voor mijn krasse knakker, ben ik binnen twee minuten de zin verloren en is de knakker een dutje aan het doen. Ik vind er echt bijzonder weinig aan.
Luistert veel te precies om er lol van te hebben.
Ik had er in mijn jonge jaren altijd hele wilde ideeën van. Dat het hemels zou voelen, neuken het ultieme genot zou zijn. Mijn eerste keer was op rijpe leeftijd, wellicht speelt dat een rol, maar het is me altijd nogal tegengevallen. Één keer was het lekker, dat was ook meteen zonder condoom.
Dat bij een dvp zoeken zie ik niet zo zitten.
Gelukkig vind ik het wel enorm leuk om op andere manieren het lichaam van een dame te onderzoeken en is een goede pijpbeurt zonder condoom ook heerlijk om te ontvangen. Dus geen medelijden, ik vermaak me echt kostelijk, maar het neuken laat ik met alle plezier aan anderen over.
Ik heb pilletjes. Het is niet dat. Ook geen angst voor condoom. Ligt aan het gebrek aan gevoel met zo'n ding om. Alleen puur op gedachte hou ik 'm niet overeind, moet ook wel voelen dat er iets gebeurt daar beneden. Daarnaast vind ik de meeste posities ronduit fysiek ongemakkelijk om er plezier aan te beleven.Loop eens langs de huisarts....
Ik heb pilletjes. Het is niet dat. Ook geen angst voor condoom. Ligt aan het gebrek aan gevoel met zo'n ding om. Alleen puur op gedachte hou ik 'm niet overeind, moet ook wel voelen dat er iets gebeurt daar beneden. Daarnaast vind ik de meeste posities ronduit fysiek ongemakkelijk om er plezier aan te beleven.

Das niet best. Als ze zo'n ding maken, waarom ziet het er dan niet een beetje appetijtelijker uit?Dan moet je voor een love doll gaan.... je zegt zelf dat je geen gevoel en geen plezier hebt aan sex met een vrouw... een love doll, kan je mogelijk wel dat plezier geven.... de dvp kan je dan blijven beffen en aftrekken.... ok, love doll kost geld, maar je leeft maar 1 keer. Dit is een love doll.....
Bekijk bijlage 537246
Das niet best. Als ze zo'n ding maken, waarom ziet het er dan niet een beetje appetijtelijker uit?
Uhm, nee dank je.Dan moet je voor een love doll gaan
Bij wie dan en waar ? heb wel belangstelling moogt je ze dan beffen tot ze echt klaarkomenIs geen enkel probleem. Ik doe al jaren niets anders dan beffen en strelen. Ik geef bij een voor mij nieuwe dame altijd aan dat ik alleen wil beffen. Ik heb nog nooit een afwijzing gehad.
;-)Je moet de juiste dames treffen.
Tuurlijk wel neuken is ook lekker , maar dit vind ik ook leuk om te doen .Ik ga ervan uit dat de topicstarter geen behoefte heeft aan, of zelfs geen zin heeft in, neuken als hij expliciet vraagt om "alleen maar beffen".
Snap ik, maar als je vraag gaat over "alleen beffen" is een reactie met "ga ook neuken" niet zinvol.... dat bedoel ik.Tuurlijk wel neuken is ook lekker , maar dit vind ik ook leuk om te doen .
Ik vond het voorspel fijner dan het neuken. Ik ben dus ook op zoek gegaan naar een dame die echt een GFE aanbiedt. Ik vond het (tong) zoenen, strelen, knuffelen en voorspel een stuk leuker dan het neuken zelf. Ik vind vooral een lieve en teder dame fijn om een uur mee door te brengen.
Ik heb altijd willen weten hoe het is om dichtbij naast een vrouw te liggen. Het was een leuke ervaring. Ik zou ook wel een keer willen ervaren hoe het is zonder neuken alleen een knuffel en orale sexdate.
Per dame en per klant of gemoedstoestand verschillend.Vinden de dames het leuk , als je komt en vraagt ik wil jou heerlijk beffen , en niet neuken , of zouden ze dat raar vinden , ik zelf geniet er van om te beffen , en alleen haar aandacht geven met strelen , en kussen .
Hier eentje:Op sexjobs is een dame die mannen zoekt die uitsluitend willen beffen (en niks meer).
Ik meen omg Amsterdam.
www.eromarkt.nl