WHEM Afspreken met Zoey, meerdere locaties

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Roba

Meubelstuk
2.770
17/08/21
4.786
2
Ik vroeg me af of iemand recente ervaring heeft met het maken van een afspraak van deze Zoey die wisselend ontvangt op verschillende plekken, momenteel Drenthe, https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/assen/5394721-zoey .

Heb haar een paar jaar geleden leren kennen en vond haar helemaal fantastisch, daarna heb ik de afgelopen 2 jaar een aantal keren geprobeerd wat af te spreken maar dat blijkt erg moeilijk te zijn. 5 Keer heb ik een datum en een tijd besproken en alle 5 de keren kon het uiteindelijk niet doorgaan, 4 keer met afzegging en de 5e keer was ze gewoon compleet onbereikbaar op het moment dat ik belde voor het adres. Heb best begrip voor overmacht maar 5 van de 5 keer wordt wel apart. Heeft iemand recente ervaringen met deze dame?
 
Laatst bewerkt:
Overigens ben ik wel op de hoogte van haar recensies op Hookers destijds, maar die zijn volgens mij grotendeels al van langer geleden. Heb vooral interesse in recentere afspraken met haar, nadat afgelopen 2 jaar bij mij 5 van de 5 afspraken zijn afgeketst ben ik toch echt benieuwd hoe anderen dit vergaat.
 
Zoey is echt een topper. Erg fijn in de omgang en gewoon een mooie vrouw met mooie rondingen?. Ze ontvangt inderdaad op verschillende plekken en meestal niet in zomerperiode. Ik denk/hoop dat ze snel weer beschikbaar zal zijn.
 
Heb vorig jaar nog een bezoekje kunnen brengen en toen werd het stil, advertentie offline en whatsapp sinds april 2023 niet meer online geweest en op berichtjes wordt niet meer gereageerd. Ze vertelde destijds over andere plannen. Denk dat ze gestopt is.
Haar vriendin Eva waar ze op het laatst samen mee ontving, doet nog wel aan ontvangst.
 
Terug
Bovenaan Onderaan