Afspreken

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

BigBenny

Moderator
Forumleiding
Forumpionier
Omdat er veel vraag naar is wordt er een nieuwe rubriek geopend: "Afspreken".

Hier kunnen jullie aankondigen dat jullie op een bepaald moment naar een bepaalde club, cinema of event zullen gaan.

Dergelijke berichten mogen dus NIET meer in de rubriek van de desbetreffende lokatie staan. Ze zullen daar vanaf heden worden gewist.

Ook worden vragen zoals "Wie gaat op ... naar ..."? worden gewist. Aan dergelijke vragen heeft niemand wat.

BigBenny (mod)
 
Dus, even heel strikt genomen, als iemand in de rubriek "Gangbang Lisa Lefèvre, Yentel Kinky en collega's" vraagt wanneer het volgende feestje gepland staat en of die of die dame dan ook weer aanschuift (als die vraag nog gesteld mag worden) dan mag iedereen antwoorden behalve de dame zelf, tenzij ze dat doet in de rubriek "afspreken" 🤔🙂.
 
Laatst bewerkt:
Je moet dit in redelijkheid zien.

Een vraag naar welke professionals aanwezig zullen zijn en het antwoord van de betrokkenen wil ik wel in de rubriek zelf toelaten. Dat is relevant voor die rubriek. Maar ook maar 1 keer. Het hoeft niet door iedereen worden herhaald en na het event zal ik het waarschijnlijk wissen.

Wat in "Afspreken" thuishoort zijn de aankondigingen "Ik kom naar ... op ..." door de gewone leden hier.
 
Ik kijk al uit naar volgende week vrijdag 31 maart... tal van mijn favorieten snoepjes zullen aanwezig zijn voor een heerlijk feestje. Nog partners in crime? Nog wat sparen dat de ballen goed gevuld zijn om een mega losing te kunnen voorzien :p
 

Bijlagen

  • Afspraakjes Angels 31 maart.jpg
    Afspraakjes Angels 31 maart.jpg
    231,6 KB · Weergaven: 88
Vandaag Students en teacher gangbang.
Was echt erg, 3 dames, die spijtig genoeg zeer weinig initiatief namen, het aantal mannen was ook bedroevend.
Indien de dames er meer zin in zouden hebben zou dit een leuk feestje kunnen zijn, ... maar was echt SAAI... Op deze party zien ze me NOOIT meer weer. PS. Wegduwen als je over een dame haar rug streelt ( ps. door de dame ) is NOT DONE.
Kom as donderdag ! Ik ben er en meerdere geile zeer gewillige mooie dames. Word echt top ! Xx Marie Louise
 
Wij zouden nu komende vrijdag naar bleuvision maasmechelen gaan 's avonds zij m70 55kg 85bcup lang zw haar wij hopen nu op slanke jonge Belgische mannen tot max 45j . Een dikke week geleden zijn we ook gegaan maar viel het wat tegen veel teveel oude mannen toen bedoeling is haar een leuke gangbang met bukkake tegeven dus hopen op redelijk wat mannen .20200828_005946.jpg
 
Wij zouden nu komende vrijdag naar bleuvision maasmechelen gaan 's avonds zij m70 55kg 85bcup lang zw haar wij hopen nu op slanke jonge Belgische mannen tot max 45j . Een dikke week geleden zijn we ook gegaan maar viel het wat tegen veel teveel oude mannen toen bedoeling is haar een leuke gangbang met bukkake tegeven dus hopen op redelijk wat mannen .Bekijk bijlage 96535
welk uur?
 
Nog mensen die vanavond gaan en de vrouwen kennen die op de affiche staan?
Want wauw ziet er echt top uit hopelijk is het beetje aangenaam van drukte maar is ook ganse avond dus we zullen wel onze kans krijgen zeker 😅
 
Terug
Bovenaan Onderaan