Afspreken

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Gisteren, donderdag 28/9 naar de gangbang geweest van nieuw sletje Charlotte. Nieuw in Freya, maar ik had ze wel al eens in een Buddha gezien. Een nog jonge meid, ik schat ze eind de twintig. Slank, B-cup borstjes met 1 piercing in haar borst en 1 in haar kutje. Ze had nog niet veel ervaring, want we hebben haar eerst nog moeten uitkleden :)
De actie begon meteen want er was al een man of 10 aanwezig om haar onder handen te nemen. Meteen ging de ene na de andere piemel in haar mond, waarbij ze flink haar best deed. Die kokhalsgeluidjes vind ik toch zo opwindend.
Na wat pijpen wou ik haar ook neuken. Ze gebruikt geen glijmiddel, waardoor het niet evident was om binnen te geraken. Maar eens binnen, moet ik toegeven dat ze ongelofelijk strak was. Ook gedurende de rest van de gangbang gebruikte ze geen glijmiddel, dus ze moet er echt wel van genieten om dat aan te kunnen.
Na een tijdje stuurde ze aan op DP, maar de meesten geloofden niet echt dat het mogelijk zou zijn. Toch gebeurde het even later door wat ervaren mannen. Ik had het ook graag gedaan, maar ben er niet toe gekomen. Af en toe spoot er iemand over haar borsten of in haar gezicht en je zag hoe ze daarvan genoot.
Ondertussen werd er aangekondigd dat ze een kwartier voor het einde een bukake wou doen. Mij moet je dat geen 2 keer vragen en ik besloot mijn zaad nog wat te sparen. Na nog wat geneuk ging ze naast het bed op haar knietjes zitten, waarbij ze langs alle kanten werd ondergespoten. Iemand die achter haar stond trok haar hoofd naar achter en kwam zo op haar haar en gezicht klaar. Ze vond het helemaal ok. Dat beeld was genoeg en deed mij spontaan in haar gezicht exploderen.
Daarna bleef ze gewillig zitten tot de laatste was klaargekomen en liet zich door haar vriend fotograferen. Het was ondertussen 21u gepasseerd, maar ze kijkt echt niet op de klok en we hadden nog een gezellig nagesprek. Blijkbaar komt ze zondag naar Buddha club. Er lagen ook visitekaartjes met haar Instagram en website charlottevandenberg.be Blijkbaar is ze van plan om dit vaker te doen.
Wat mij vooral opviel is dat het publiek veel socialer was dan doorgaans op Eroxx-gangbangs. Er is natuurlijk een pak minder volk, maar mannen gaven hun beurt echt door aan elkaar en ellebogen kwamen er nooit aan te pas.
donderdag 19 oktober is charlotte er weer van 19.00 tot 21.00 uur.... I will be there!!!

 
2 november gangbang bij Mystique in Rucphen, is er iemand nog van plan om te gaan?
Ik in ieder geval wél.
De laatste twee keer is het goed bevallen, ik heb enorm genoten.
Ik ben een vrouw van 44 en hou van ruige actie met veel heren tegelijkertijd/achter elkaar.
Ik zie het niet op de agenda staan of kijk ik verkeerd?
 
2 november gangbang bij Mystique in Rucphen, is er iemand nog van plan om te gaan?
Ik in ieder geval wél.
De laatste twee keer is het goed bevallen, ik heb enorm genoten.
Ik ben een vrouw van 44 en hou van ruige actie met veel heren tegelijkertijd/achter elkaar.
Ben er een paar keer geweest maar dat is lang geleden, toen vond ik het niet bijzonder en met name weinig actie en heeel veel mannen en weinig vrouwen. Is dat nu beter?
 
Ben er een paar keer geweest maar dat is lang geleden, toen vond ik het niet bijzonder en met name weinig actie en heeel veel mannen en weinig vrouwen. Is dat nu beter?
De verhouding man/vrouw was ok, niet overdreven veel mannen. De dames zijn over het algemeen best actief, ik had eerlijk gezegd niet zo veel oog voor andere vrouwen omdat ik zelf best druk bezig was. 😉
Persoonlijk vind ik de gangbang heel opwindend, ik hou wel van veel mannen om me heen en afwisselende actie. Nou ben ik niet overdreven kieskeurig wat uiterlijk of leeftijd betreft, als de man maar schoon en intiem geschoren is.
Dus voor mij wel volop actie.
Kan ik een avond lang voor slet spelen. 😉
 
De verhouding man/vrouw was ok, niet overdreven veel mannen. De dames zijn over het algemeen best actief, ik had eerlijk gezegd niet zo veel oog voor andere vrouwen omdat ik zelf best druk bezig was. 😉
Persoonlijk vind ik de gangbang heel opwindend, ik hou wel van veel mannen om me heen en afwisselende actie. Nou ben ik niet overdreven kieskeurig wat uiterlijk of leeftijd betreft, als de man maar schoon en intiem geschoren is.
Dus voor mij wel volop actie.
Kan ik een avond lang voor slet spelen. 😉
De verhoudingen moeten goed zijn, anders is het dringen en vrouwen haken af. Logisch ook en dat vond ik toen, maar dat is dus wel even geleden.

Lekker toch als een vrouw zich lekker laat gaan en ervan geniet om de slet te zijn! Heerlijk om een vrouw te zien genieten
 
Wie wil afspreken en doet er mee?

A.s. vrijdag, walkin gangbang in IJsselstein.

15.00-17.00 €50 om een vastgebonden vrouw te neuken.
-Niet pijpen
-Niet zoenen.

Intiem safe in kut en kont. Ze kan een dp aan.

Afspreken? Ik ben er tussen 16.00/16.30.

Walkin: niet gezellig de hele middag gangbangen, maar binnenkomen-betalen-uitkleden-vrouw neuken-naar huis.

Wie doet er mee?
 
Laatst bewerkt:
Wie wil afspreken en doet er mee?

A.s. vrijdag, walkin gangbang in IJsselstein.

15.00-17.00 €50 om een vastgebonden vrouw te neuken.
-Niet pijpen
-Niet zoenen.

Intiem safe in kut en kont. Ze kan een dp aan.

Afspreken? Ik ben er tussen 16.00/16.30.

Walkin: niet gezellig de hele middag gangbangen, maar binnenkomen-betalen-uitkleden-vrouw neuken-naar huis.

Wie doet er mee?
Ik heb mij aangemeld. Het is de eerste X dat ik zo'n paydate GB ga doen dus spannend
 
Hi gangbang minnend Nederland. Ik wil zsm een lekkere gangbang organiseren met een leuke NL dvp. 3 uur lol. Alles mag.

We moeten nog een plek vinden (sta open voor suggesties) en ik wil een gezond groepje mannen mobiliseren om dit meisje eens lekker te pakken samen.

Let me know als je interesse hebt. Dm staat open.
Ik volg het graag. Houd me op de hoogte.
 
Hey, Ik ben een man van 52 die regelmatig op maandag of donderdagmiddag naar club goesting gaat. Een gezellige club die bekend is om het actieve caracter maar waar je evengoed aan de bar een gezellige babbel kan doen.
Ik zoek een dame waarmee ik regelmatig kan afspreken om het laatste stukje samen te rijden en wie weet ook samen wat spannende momenten te delen.Dit alles zonder enige verplichting en graag met respect voor elkaars vrijheden en wensen.
Ben jij iemand die nog nooit in een club (of deze club) is geweest dan is het misschien wel prettig om vooraf elkaar kort te ontmoeten en dan samen naar de club te rijden om te zien hoe het je bevalt.
Mac
 
Terug
Bovenaan Onderaan