Algemeen Afspreken

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
deze week vrijdagavond wil ik als single man eens een andere club verkennen... niets te doen in club buddha of 2B club zie ik... zou wel eens richting balen willen gaan ofwel naar eroxx ofwel naar climax
Iemand tip welke club beste ervaring voor single man op een vrijdagavond?
Of andere suggesties? club amai?
 
deze week vrijdagavond wil ik als single man eens een andere club verkennen... niets te doen in club buddha of 2B club zie ik... zou wel eens richting balen willen gaan ofwel naar eroxx ofwel naar climax
Iemand tip welke club beste ervaring voor single man op een vrijdagavond?
Of andere suggesties? club amai?

Vrijdagavond : Hookergames in de Eroxx.
Moet je zeker doen.
Ik ben er ook ;-)

Xxx
 
Wij gaan as donderdag voor de eerste keer naar de Mega GB in de Mistique, we zijn erg benieuwd...
Misschien goed voor de club als jullie daar eens heengaan.

Ik ben er een paar keer geweest op de Mega GB. Het is best een mooie club. Het eten is er lekker, het personeel vriendelijk en de faciliteiten zijn prima.
Het begint om 14.00 uur maar eigenlijk gebeurd er voor 15.00 uur weinig.
En als er dan eindelijk een stel actief wordt komen de hordes mannen, die meestal al een uur binnen zijn en tegen vijven weer weg moeten om op tijd thuis te zijn, op gang achter dat stel aan omdat ze bang zijn dat het anders niets wordt. Er wordt dan wel wat gedrongen en bepaalde types dringen behoorlijk voor.

Ik vind de sfeer daar pas relaxter worden na vijven.
Ook zijn er wel een aantal stellen die elkaar goed kennen en veel met elkaar en bepaalde single mannen die ze al goed kennen, doen. Daardoor zijn de overige mannen toch altijd wat nerveuzer daar heb ik het idee.
Ik vind het daar ook lastiger om echt in gesprek te komen met een koppel dan in andere clubs.

Als ik Mystique was zou ik de tijd vervroegen naar 12.00 uur. Dan gaat dat nerveuze er wat meer af.

Anyway, veel plezier daar. Jullie gaan veel bekijks trekken en zeker in het begin zal het file zijn bij jullie.
 
Wordt weer eens tijd dan?...of beviel het niet omdat je er niet meer komt.
Ik ga voortaan alleen naar de club en vind de GB voor een vrouw alleen niet leuk meer. Mijn partner hield in de gaten wie erbij kwam en wie er niet bij mocht. Zo kon ik helemaal los gaan. Ik wil niet met iedereen sex. Ik ben niet echt kieskeurig, maar sommige komen er gewoon niet bij.
Mijn favo plekje was het ronde bed in de kamer bij het zwembad.
 
Misschien goed voor de club als jullie daar eens heengaan.

Ik ben er een paar keer geweest op de Mega GB. Het is best een mooie club. Het eten is er lekker, het personeel vriendelijk en de faciliteiten zijn prima.
Het begint om 14.00 uur maar eigenlijk gebeurd er voor 15.00 uur weinig.
En als er dan eindelijk een stel actief wordt komen de hordes mannen, die meestal al een uur binnen zijn en tegen vijven weer weg moeten om op tijd thuis te zijn, op gang achter dat stel aan omdat ze bang zijn dat het anders niets wordt. Er wordt dan wel wat gedrongen en bepaalde types dringen behoorlijk voor.

Ik vind de sfeer daar pas relaxter worden na vijven.
Ook zijn er wel een aantal stellen die elkaar goed kennen en veel met elkaar en bepaalde single mannen die ze al goed kennen, doen. Daardoor zijn de overige mannen toch altijd wat nerveuzer daar heb ik het idee.
Ik vind het daar ook lastiger om echt in gesprek te komen met een koppel dan in andere clubs.

Als ik Mystique was zou ik de tijd vervroegen naar 12.00 uur. Dan gaat dat nerveuze er wat meer af.

Anyway, veel plezier daar. Jullie gaan veel bekijks trekken en zeker in het begin zal het file zijn bij jullie.
Dank voor deze info, we gaan het zien, ik verwacht dat we er tegen 14.30 zijn, en zullen er zeker na 17.00 uur ook nog zijn. We zijn wel wat "gedrang" gewend daar leer je ook steeds beter mee omgaan. Voor nu kijken we erg uit naar as donderdag in ieder geval
 
Ik wil morgen (woensdag 5-6) gaan. Ben bi en crossdresser, doe mijn vagina-pants, breastplate, en lingerie meenemen.

Wie wil lekker door mij verwend worden? Doe wel beetje voorzichtig met me, nog géén praktijkervaring in de sissy / CD wereld …

Sta open voor gloryholes, jou lekker pijpen, neuken in m'n kunstkutje, en anaal (laatste mét condoom!)

Zie ik je morgen rond 13.00-13.30? … 😉🙏🏻
 
Morgen (do.6juni) gaan wij , voor de 2e× naar Azzurra. Beide 56, intiem geschoren, introvert maar wel nieuwschierig.
Wie gaan we daar ontmoetten om ons te begeleiden ?
S&G
 
Op donderdag 20 juni gaan wij, een fit 40+ hetero stel Azzurra's 'couples only' dag bezoeken. Vanaf 11 tot wanneer het gezellig is😃. We komen dan voor de eerste keer, en willen graag eens de spanning opzoeken met een ander stel, in het bad bijvoorbeeld.. een verdwaalde hand, of een full swap, wie weet..
Wie komen we tegen? En heeft iemand tips voor ons misschien, zodat dit zou kunnen lukken? Es&M
 
Hoi, wij zijn een fit40+ stel en gaan donderdag 20 juni voor het eerst naar azzurra, 'couples only' dag. We willen graag de spanning opzoeken, met een ander stel, samen bubbelen, full swap, wie weet.. zij heeft tattoo op arm. We hebben nog niet zoveel ervaring hier mee. Heeft iemand tips en wie komen we tegen? Spreek ons gerust aan..
 
Wij overwegen as zaterdag naar Club Paradise Amsterdam te gaan, simpelweg omdat we daar nog nooit geweest zijn, iemand ervaringen?
De thema-avonden zijn ok, de niet thema-avonden zijn waardeloos.. Veel buitenlandse single mannen op de niet-thema-avonden en soms enkele buitenlandse stellen die in Amsterdam op vakantie zijn die de niet-thema-avonden bezoeken. Ik raad je de thema-avond aan, de niet-thema-avonden vermijden ivm de polonaise van buitenlandse mannen.
 
De thema-avonden zijn ok, de niet thema-avonden zijn waardeloos.. Veel buitenlandse single mannen op de niet-thema-avonden en soms enkele buitenlandse stellen die in Amsterdam op vakantie zijn die de niet-thema-avonden bezoeken. Ik raad je de thema-avond aan, de niet-thema-avonden vermijden ivm de polonaise van buitenlandse mannen.
Ok dank je, is duidelijk
 
De Nymphosluts Party van 06/06 was een non-stop sexfestijn.

Alles was aanwezig om er een spetterend feest van te maken en dat is ook gebeurd: geile sletten, actieve koppels, ervaren mannen met teamspirit, sympathieke gastvrouw - en heer, vlotte bediening, hapjes en drankjes, mooie club,...

Ik heb sletten zowel gebruikt als laten gebruiken. Ik heb hierbij mijn pik maximaal ingezet, maar dat kon ik geen vijf uur volhouden natuurlijk. Tijdens mijn recuperatie momenten heb ik, in plaats van een pauze te nemen aan de bar, mannenteams gevormd en 'geslachtsverkeer geregeld'. De bedoeling hiervan was om de beschikbare slettenkutten, - monden, - handen en - konten optimaal te benutten. 🤘

Daarnaast heb ik ook sletten gemotiveerd om de mannen te plezieren door ze te straffen als ze met hun eigen genot bezig waren en door hen te belonen bij uitzonderlijke prestaties. Dit kon van alles zijn, als ze er maar geiler van werden: zaad slikken of delen, een squirtsessie, bi-handelingen, rimmen, ...

Soms lag belonen en straffen dicht bij elkaar. Ik geef een voorbeeld. Carmen liet zich diep in de keel nemen door een ferme pik en tijdens de wurgreflex probeerde ze toch nog aan de ballen te likken. Dit was een beloning waard. Het was wel jammer dat ze de edele delen van de man hierbij volledig onder had gekwijld - hoe onrespectvol kan je zijn - en dat werd dan ook bestraft met een paar stevige 'petsen' op haar billen. Ze werd daarna wel beloond met een complimentje over haar kut die gezwollen was van het intens gebruik en als nieuw aanvoelde, of beter gezegd aanvoelde alsof 'haar bloemetje nog niet zo lang geleden werd geplukt'.😜

Je krijgt nu misschien de indruk dat het de hele tijd een heftig feestje is geweest, maar dat is niet zo. Er waren ook rustige, tedere momenten... om bijvoorbeeld goed opgewarmd te geraken voor een stevige GB sessie. Ik had bij aankomst een charmante single dame opgemerkt aan de bar. Ze was rustig aan het genieten van een hapje en drankje en van het spektakel op de matrassen. Even later ging ze de seksscènes van dichterbij bekijken.

Ik mocht haar benaderen en ze vond het fijn om gekust en gestreeld te worden. Stilaan liet ze ook andere mannen toe om haar aan te raken. Niet veel later zochten we een matras op. Ik mocht haar eerst lekker neuken en daarna moedigde ik de mannen aan om hetzelfde te doen. Ze vond het opwindend om ononderbroken gebruikt te worden door een groep hitsige mannen. Een pik in de mond, in de kut en op het laatst in de kont... ze kon er niet genoeg van krijgen. Deze sessie heeft ongeveer 1u geduurd en dan was ze wel toe aan een welverdiende pauze.

Mijn getuigenis is maar een fractie van de geile festiviteiten die tijdens de Nymphosluts Party hebben plaatsgevonden. Ik hoop dat ik hiermee toch een beetje de 🔥🔥 sfeer 💦💦 heb kunnen schetsen.
Afspraak nú donderdag in Buddha? Ik kom met Macy. Geil wijf. 25 j.IMG_6357.jpeg
 
Terug
Bovenaan Onderaan