Recensie Aga, Nijmegen, Nieuwe Marktstraat 4,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Horsemen

Wandelaar
72
14/01/22
27
3
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Gesproken taal
Duits
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
40-50
Haarkleur
Blond
Cupmaat
D (fake)
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
20 minuten
Shift
Middag
Dag
Donderdag
Totale kosten (in euro)
50
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Afgelopen donderdag bij Aga binnengestapt. Ze zat op de eerste verdieping van het rechtergebouw direct tegenover de trap. Mooie aantrekkelijk vrouw met blonde haren. Ze begon met pijpen en dat deed ze lang en goed. Onze communicatie verliep in het Duits en dat was ok. Aga is Pools. De seks was goed en de communicatie ook 😉
 
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Gesproken taal
Duits
Leeftijd
40-50
Haarkleur
Blond
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
20 minuten
Shift
Avond/Nacht
Dag
Donderdag
Totale kosten (in euro)
50
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
!e keer rondgekeken in beide huizen.
Aga lag ontspannen op het bed.in het voorbijgaan even gekletst.

Naar binnen , prijs bepaald en voor ik het wist stond ze naakt naast me en mocht ik bij de wasbak plaats nemen.
Daarna ging ze op bed liggen. Heerlijk gepijpt waarbij ze me in de spiegel alle mogelijkheid gaf om te kijken.
Verder in missionaris , Lekker klaargekomen en na afloop, het was het einde van haar werkweek nog een tijdje nagepraat op bed.
Tijdens praten lag ze lekker open naar me toe zodat ik nog kon nagenieten van haar lichaam.

Danke Aga.
 
Onlangs haar ook bezocht in Nijmegen. Liep uit nieuwsgierigheid naar binnen zoals wel vaker, maar meestal is het niks daar voor mijn gevoel. Deze keer liep ik Aga tegen het lijf en ik kende haar nog niet. Haar energie en voorkomen spraken mij wel aan, dus betaald en aan de slag.

Leuke dame gezellige dame om het bed mee te delen. Doet uitstekend haar best en biedt goede service.

Gr,
Gelderlander
 
Ik heb haar een aantal jaren geleden ook een aantal keren bezocht, en ja ze is gezellig, maar ze weet ook goed dat kletsen géén gaatjes vult, dus als je komt om lang(er) te sexen dan dien je wel snel haar de mond te snoeren, iets wat overigens geen straf is want ze kan lekker pijpen, ook heerlijke grote borsten waar je mee mag spelen, en bij neuken kan ze heel wat hebben.
Ik kom niet vaak meer in de ongeving dus heb ik haar recent ook niet meer bezocht.
Tall
 
Vorige week zondag bij Aga geweest. Zeer vriendelijke dame, communiceert voornamelijk duits. Grote borsten, milf uitstraling. Prima ervaring. Hoe voeg ik een recensie toe aan dit topic?
 
aardige meid maar zeer zakelijk, kwam veel bij haar vriendin, beate, maar is al paar jaar gestopt
Beate, jeetje iemand hier die haar kent. Wat een ontzettend fijne meid was dat zeg. Ben daar heel vaak geweest. Ze was super vriendelijk, prachtige blonde haren en een heerlijk figuur. Ben haar uit het oog verloren. Jammer dat ze gestopt is, vele fijne uurtjes met haar meegemaakt.
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Gesproken taal
Duits
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
40-50
Haarkleur
Blond
Cupmaat
D
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
20 minuten
Shift
Middag
Dag
Zondag
Totale kosten (in euro)
50
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Onlangs bij Aga geweest. Vriendelijke vrouw, flinke voorgevel en ook behoorlijk spraakzaam, een mix van duits nederlands en engels. Pijpt lekker maar niet bijzonder, laat zich wel gewillig aanraken. Paar stadjes gedaan, ze deed leuk mee En je mag er behoorlijk op los gaan :)
 
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Gesproken taal
Overig
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
40-50
Haarkleur
Blond
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
20 minuten
Shift
Avond/Nacht
Dag
Zaterdag
Totale kosten (in euro)
50
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Zaterdag 23 september Nijmegen bezocht.

Ben rond 11 uur in de avond door de automatische schuifdeuren het linkerpand binnen gegaan.
Boven & Onder weinig aanbod en wat er zat sprak mij niet aan.
Idem dito voor het rechterpand beneden.
Rechterpand boven in het laatste gedeelte van mijn ronde Aga tegen het lijf gelopen, was dat nou net de lady zijn waar ik benieuwd naar was!

Milf, Flinke voorgevel, lekkere kont, prima gezicht & by far #1 van het minimale aanbod dat aanwezig/beschikbaar was. (8 dames gezien)
Haar om haar prijzen gevraagd en zei antwoordde pijpen en neuken €50, een eerste keer met een dame kies ik vaak voor een vluggertje die ik evt verleng.
Naar haar kamer gegaan (rechterpand, Boven, als je bovenaan de trap bent ga je naar rechts en dan de 2e of 3e links)

Tijdens een gesprek hebben we ons ontdaan van onze kleding en zijn we vrij snel op bed beland.
Daar begon ze met pijpen wat ze goed, vol overgave en vrij lang deed :)
Daarna overgegaan naar doggy-style en de laatste x-aantal minuten haar lekker lopen stoten in doggy tot ik klaarkwam.

Toen nog een tijdje nagepraat en ook onder het aankleden ratelde ze lekker door.
Communicatie was een mengelmoes van Engels, Nederlands & Duits waarbij ze duidelijk een voorkeur voor Duits heeft.
Achteraf om haar nummer gevraagd zodat ik de volgende keer rechtstreeks en met zekerheid naar Nijmegen kan afreizen.

Conclusie Heerlijke milf die beweerd 48 te zijn & waarbij je waar krijgt voor je geld! Een zeker-heidje !

To be continued!

Next time: Ga ik bij haar informeren of ze anaal doet & of ze mij op zijn russisch met die jetsers van der over de finish lijn kan halen ( . ) :^) ( . )
 
Beate, jeetje iemand hier die haar kent. Wat een ontzettend fijne meid was dat zeg. Ben daar heel vaak geweest. Ze was super vriendelijk, prachtige blonde haren en een heerlijk figuur. Ben haar uit het oog verloren. Jammer dat ze gestopt is, vele fijne uurtjes met haar meegemaakt.
Jij niet alleen.. ik ging zo'n 15 jaar geleden zeer regelmatig naar Beate.. sprak zeer goed Nederlands maar volgens mij kwam ze uit Polen. Jammer dat ze niet meer in het vak zit.
 
Jij niet alleen.. ik ging zo'n 15 jaar geleden zeer regelmatig naar Beate.. sprak zeer goed Nederlands maar volgens mij kwam ze uit Polen. Jammer dat ze niet meer in het vak zit.
Klopt ze was een Poolse. Ik herinner me nog dat ik ooit eens vroeg hoe ze nu precies heette. Waarop zei: "net zoals de koningin, Beatrix maar dan met uh ipv rix op het eind 😂 Grappig, mooi en respectvol mens!
 
Terug
Bovenaan Onderaan