Recensie Agatha, Deurne 5,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

josdoordewind

Stamgast
391
12/09/21
240
17
Massage met hoogtepunt
5,00 ster(ren)
BDSM spel
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Anaal bij klant
5,00 ster(ren)
Prostaat massage bij klant
5,00 ster(ren)
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Blond
Cupmaat
A
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Vrijdag
Link naar advertentie
https://old.redlights.be/profiel/agatha-22/
Totale kosten (in euro)
100
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Heb even getwijfeld of ik haar zou vermelden bij BDSM, dit doet ze namelijk ook. maar ik ga altijd voor haar lingam en prostaat massage. Intiem scheren laat ik haar ook regelmatig doen. Super mooi meisje, steeds heel aangename babbel achteraf. haar lingam massage met edging is een van betere. prostaatmassage doet ze ook geweldig, op je knieen en ondertussen zalige lingam massage. ik zie er ook heel wat attributen liggen dus ik denk dat slaafjes hier ook wel aan hun trekken komen.
 
Gisteren bij Agatha geweest! Top uur, heb haar voetjes lekker mogen verwennen. Ze heeft me heerlijk gemasseerd en daarna afgetrokken. Ben nog niet vaak zo lekker klaargekomen.
 
Massage met hoogtepunt
5,00 ster(ren)
BDSM spel
4,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Prostaat massage bij klant
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Penismassage
  2. Soft SM
  3. Voetfetish
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Blond
Cupmaat
A
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Vrijdag
Link naar advertentie
https://old.redlights.be/profiel/agatha-22/
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Vorige week bij Agatha een 4 handen sessie samen met Linda gedaan. Ben geen ervaren bdsm liefhebber en ga eerder voor massage maar combinatie SM en massage is spannend en relax tegelijk. Eerste halfuurtje gedomineerd door beide dames. Daarna halfuur uitgebreide penismassage en prostaat door afwisselend één van beide dames terwijl de andere je teased. Tijd wordt gerespecteerd, dames respecteren je grenzen en wensen.
Geen pijpen of intiem mogelijk maar dat heb ik alvast niet gemist.
Lange penismassage gecombineerd met prostaat deed mijn zaad alvast een nieuw afstandsrecord vestigen.

Plaats dit bij massage omdat de massage toch meer doorweegt dan het BDSM element. Je kan zelf bepalen hoeveel massage versus SM er in het spel is.
 
Welke foto's kloppen het best? Want ik zie precies 2 verschillende dames: een slanke, lichtblonde dame met lange haren (foto langs achter getrokken, gezicht dus niet zichtbaar) en 3 foto's van een bruinharige (of donkerblonde) en iets minder slanke dame. Of is dat dan Linda?
 
Is het dan niet wat raar dat er maar 1 foto van de blonde dame is terwijl er meerdere zijn van de donkerharige dame (inclusief de profielfoto) én het profiel ook de naam van Agatha draagt?
Maar jij kan het inderdaad wel weten hé @josdoordewind, je bent er geweest.
 
Vorige week bij Agatha een 4 handen sessie samen met Linda gedaan. Ben geen ervaren bdsm liefhebber en ga eerder voor massage maar combinatie SM en massage is spannend en relax tegelijk. Eerste halfuurtje gedomineerd door beide dames. Daarna halfuur uitgebreide penismassage en prostaat door afwisselend één van beide dames terwijl de andere je teased. Tijd wordt gerespecteerd, dames respecteren je grenzen en wensen.
Geen pijpen of intiem mogelijk maar dat heb ik alvast niet gemist.
Lange penismassage gecombineerd met prostaat deed mijn zaad alvast een nieuw afstandsrecord vestigen.

Plaats dit bij massage omdat de massage toch meer doorweegt dan het BDSM element. Je kan zelf bepalen hoeveel massage versus SM er in het spel is.
Wie geeft de beste penismassage? Agathe ken ik maar Linda nog niet ...
 
Heb 2 keer een 4 handen genoten en penismassage was telkens een goede combinatie van beide dames, kan niet zeggen wie de beste is. Allebei top voor mij. Agatha is idd heel slank. Linda is mollig en de foto's zijn ook al wat ouder. Gemasseerd worden met in je linkerhand een mollige bil en je rechterhand op een slanke kontje vind ik de max.
Ook als Agatha alleen ontvangt staat er maar 1 foto op RL, Linda is slecht sporadisch in het land en dan ontvangen ze samen.
 
Probeer hier nu al van begin dit jaar een afspraak mee te maken. Krijg steeds de boodschap dat ze aan het werk is en om later terug te bellen. Hoe doen jullie dat. En op de vraag om terug te bellen krijg ik geen reactie.
 
Vandaag heb ik deze een 2e keer bezocht. Had gekozen voor de kinky massage maar ze zag al snel dat dit niets voor mij was. Dan heeft ze me maar verwendt zoals de vorige keer, top edging ze heeft mijn orgasme zeker 5 keer uit kunnen stellen. Maar die zesde keer was er teveel aan en mijn sperma spoot er met veel kracht uit, wat een ontlading en orgasme van jewelste. Hier kom ik zeker terug, deze dame weet perfect waar ze mee bezig is en intiem is hier zeker en vast niet nodig
Grtz jack
 
Voor mij viel dit toch wat tegen. Mogelijke oorzaken: ik had gekozen voor een 4 handen massage + het was haar laatste afspraak.

Bijgevolg liet ze het bulk van het werk doen door haar collega en die zag er een heeeel pak minder aantrekkelijk uit (klein, dik). Vond ik wel een beetje vals adverteren (of naïviteit langs mijn kant). Van Agatha was er zeer weinig interactie, haar collega maakte wat tegelmatiger oogcontact en wat dirty talk.

De massage was op zich wel OK, maar zeer afstandelijk en met weinig interesse. Na de massage was ze ook meteen weg en liet ze me achter bij de collega (hoewel mijn afspraak toch met Agatha was...).

Dus mijn advies: neem geen 4 handen massage + niet te laat op de dag
 
Massage met hoogtepunt
4,00 ster(ren)
BDSM spel
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Anaal bij klant
5,00 ster(ren)
Prostaat massage bij klant
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Penismassage
  2. Soft SM
  3. Voetfetish
  4. Kontlikken door klant
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Blond
Cupmaat
A
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Dinsdag
Link naar advertentie
https://old.redlights.be/profiel/agatha-22/
Totale kosten (in euro)
100
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Gisteren afspraak kunnen maken bij deze blonde jongedame. Afspreken ging vrij vlot, een dag op voorhand via sms afspraak vastgelegd. Ik koos voor de Domina-massage voor 1uur. Ze geeft effectief waar voor je geld. Ze houdt duidelijk van veel afwisseling, waardoor het zo van alles een beetje wordt. Nu eens op de knieën, dan in de zetel, daarna op de massagetafel, dan op de grond. Enfin, zij bepaalt wat je mag en moet doen, ze houdt van teasen en bouwt het langzaam op. Veel massage kwam er uiteindelijk niet aan te pas, paar keer een korte body-to-body, maar uiteindelijk had ik ook eerder voor het dominante karakter van de afspraak gekozen, dus geen klagen dat ik haar voetjes moest likken, dat ik af en toe een tik moest incasseren en dat ze mijn kontgaatje bewerkte met haar vingers en toys. Uiteindelijk trok ze mij lekker klaar, dus ik ging tevreden huiswaarts! Tijd werd gerespecteerd, dus de volle 60 minuten binnen geweest. Ik ga wel nog eens terug want ik denk dat een enkele keer niet voldoende is om het volle potentieel te ontdekken van deze dame...
 
Ik ben d'r vorige week geweest en op eerlijk te zien. Was niet wat je was d het erotische massage. Wat me stoorde is de klok juist boven de tafel. Ze was ook niet echt gfe. Voor mij zeker geen herhaling
 
Ik ga wel nog eens terug want ik denk dat een enkele keer niet voldoende is om het volle potentieel te ontdekken van deze dame...
Ik vrees van wel. Heb haar tweemaal bezocht, met enkele jaren ertussen, en beide keren deed ze bijna identiek hetzelfde.
Ze heeft een vast scenario in haar hoofd en wijkt daar niet echt van af.
Ik vond het persoonlijk een beetje een steriele bedoening die wat sensualiteit en speelsheid miste... dus voorlopig voor mij ook geen herhaling meer.
 
Deze dame enkele weken terug bezocht. Qua uiterlijk knappe verschijning maar ze kwam bij mij lichtjes arrogant over. Kwam dit door de kauwgom in haar mond of door het feit dat er al direct een zuchtje kwam. Ik vroeg namelijk of het mogelijk was om panty's aan te doen. Is blijkbaar niet gebruikelijk bij massage van 30 minuten. Dus een zuchtje maar ze deed ze toch aan. Ze spreekt ook weinig Nederlands, communicatie verliep daardoor iets moeilijker. Ook overvloedig veel olie bij de massage. Kortom een knappe dame maar voorlopig toch geen herhaling voor mij.
 
Terug
Bovenaan Onderaan