Recensie Agatha, Deurne 5,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Ze is best wel een mooie vrouw. Ik schat ze zelf in de 30. Maar zoals Lone rangerr zei: Ze is heel ongeïnteresseerd en heeft geen motivatie, was soms aan het geeuwen. Ook voor af te spreken was het soms moeilijk. De diensten die zij aanbied kunnen mij wel bekoren met het gevolg dat ik wel meermaals ga. Er zijn niet veel anderen.
 
Een tijdje geleden bezocht. Prachtige meid maar voeten fetisj blijkt niets voor mij te zijn. Ook intiem laten scheren. Zalige ervaring. Op de knietjes , scheren en daarna zalige prostaat massage. Zou nog een dringend moeten langsgaan.
 
Vorige week nog eens bezocht voor een 4handen door Agatha en Linda. Een perfect uurtje teasen en soft BDSM. Heerlijk om voetjes van Agatha te likken terwijl ze je spankt en Linda je aftrekt. Slanke Agatha en mollige Linda blijft een geile combinatie. Achteraf heeft Linda mijn rug gewassen onder de douche. Volstrekt ontspannen en met heerlijk pijnlijke tepels buiten gestapt.
 
Ben fan van prostaatmassage, maar blijkbaar hebben dames die dit doen vaak gemengde reviews. Gezien ik hier vlak bij woon, en de tarieven goed meevallen, overweeg ik te gaan volgende week. Weet iemand of de prostaatmassage inbegrepen is in de prijs op redlights?
 
Ben fan van prostaatmassage, maar blijkbaar hebben dames die dit doen vaak gemengde reviews. Gezien ik hier vlak bij woon, en de tarieven goed meevallen, overweeg ik te gaan volgende week. Weet iemand of de prostaatmassage inbegrepen is in de prijs op redlights?
Inderdaad, gemengde reviews. Benieuwd naar je bevindingen; ik wil er ook wel eens langsgaan. Maar ze wordt ook omschreven als een robot en kil... Als ik ben langsgeweest zal ik een recentie plaatsen.
 
Als je het mij vraagt is hier een gefrustreerd ventje aan het werk die er plezier in heeft iemand de grond in te boren omdat hij zijn zin niet kreeg en nu flagrante leugens aan het verspreiden is. Rap rap een profiel aanmaken en haar de grond in boren... begint bij mij te lijken op laster en eerroof. Iemand die haar kent weet wel beter. beste combinatie bij haar, voor mij althans is een intieme scheerbeurt en een zalige handjob... foto's van het net halen en insinueren dat ze van haar zijn ... hier zou ik toch maar heel voorzichtig mee zijn...
Dát is de reden waarom ik aan het doorvragen ben, josdoordewind. De dame van de clitorisfoto heeft grote borsten en volgens Vedesduif heeft Natalia een platte borst...
 
Ik ken haar niet maar ik voelde een disrespect in wat "iemand" over haar schreef. En daar heb ik een probleem mee. Je weet nooit wat zo'n vrouwen hebben meegemaakt. En als iemand zo onrespectvol over hen praat als "hoeren" vraag ik mij af of hij beseft dat hijzelf (en ik ook) een hoerenloper is. Leven en laten leven hé. Er is al genoeg haat, miserie en oorlog in de wereld.
 
Nathalia is heel goed in wat ze doet. Zelden zo'n goede prostaat massage gehad. Ze voelt mij perfect aan. Toch ga ik voorlopig niet terug omwille dat het heel ver rijden is voor mij en vanwege haar koelheid en afstandelijkheid. Ik heb er geen klik mee.
 
Ik denk dat ze (voorlopig alleszins) toekomt met haar vaste klanten en daardoor niet adverteert, op dit moment is ze idd effe met vakantie maar verder ga ik zo goed als wekelijks, wat mij betreft is ze steeds eerlijk en oprecht, als je ze beter kent is ze zeer lief maar kan zeker ook venijnig uit de hoek komen. Ik heb 10 tallen meesteressen bezocht in verschillende landen. De eerlijkheid, de niet puur op de klok kijkende commerciële Meesteres maar vooral haar bloedmooie lichaam, gezicht, handen, voeten, borstjes, goed en mooi geschapen(verboden terrein) kutje maken dat ze voor mij de allerbeste is. Hopelijk komt ze vandaag terug en kan ik ze nog deze week een bezoekje brengen
 
Is Agatha (MRS Nathalia) al terug, zou haar dolgraag bezoeken maar heb enkel haar oude gsmnr van toen ze nog aan de arena zat, die blijkt niet meer te werken, of als iemand aan haar kan vragen of ze even terug op RL adverteerd, kwam er vroeger maandelijks
 
Terug
Bovenaan Onderaan