Recensie Agatha, Stout Prive, Den Haag 5,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
7
25/03/23
18
5
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Vingeren
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Blond
Cupmaat
D
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Donderdag
Link naar advertentie
https://www.stoutprivehuis.nl/dames/agatha
Totale kosten (in euro)
80
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Op de website van Stout Prive zag ik foto's van de blonde Poolse slanke Agatha staan.
Haar profiel sprak mij aan metname het tongzoenen.
Dus telefonisch een afspraak gemaakt voor een date op een doordeweekse dag in de ochtend.
Ik belde aan en er werd opengedaan door de gastheer en hij ging Agatha halen.
Ik zat aan de bar en deed mijn jas uit en Agatha kwam aanlopen en ze zag er verdomd goed.
Frisse uitstraling in haar gezicht, opgestoken blond haar,lekkere borsten, slank figuur en volle billen.
Ik stelde me voor en ze zei kom maar mee naar boven en op weg naar de kamer waren we gezellig aan het praten.
Toen we in de kamer kwamen zette ze een muziekje op en ik ging me opfrissen en daarna zij ook.
Ik kuste haar zachtjes op haar mond en de GFE was begonnen.
Wat een lekker zacht lichaam heeft deze vrouw en tussen haar benen is ze strak en heerlijk lekker warm.
Daarna PMC,beffen en rimmen etc..
Dus deze dame maakt waar wat bij haar profiel staat op Stout Prive en ze ziet mij binnenkort weer terug.
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Anaal bij sekswerker
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Anaal
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Blond
Cupmaat
D
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Donderdag
Link naar advertentie
https://www.stoutprivehuis.nl/dames/agatha
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Wat een mega lekkere vrouw! Deze dame is prachtig. Mijn 2e dame die ik vandaag bezocht heb. Ik ben fan van kleine borsten, en zij had precies dat, samen met een heerlijk kutje. Ik besloot iets extra te betalen zodat ik kon zoenen, en van haar kontje kon genieten tijdens het rammen, en dat was absoluut de moeite waard. Ik kan het iedereen aanraden om een bezoek te brengen aan deze mooie dame.

Het zoenen was lekker fris, nat en vooral extreem geil. Ik heb zeker de eerste 5 a 10 minuten met haar gezoend. Tot me pik stond te springen. (Moest nog bijkomen van de eerdere afspraak) Vervolgens op zn hondjes gezet en wezen rammen. Kut, kont, kut, kont... Uiteindelijk wist ik niet meer in welke van de twee gaatjes ik aan het graven was, ze waren allebei superstrak. Uiteindelijk weer in haar kont gegaan en het laatste beetje zaad wat ik nog over had in het tutje laten komen....
 
Terug
Bovenaan Onderaan