- Algemene beoordeling
- 5,00 ster(ren)
- Intiem
- 5,00 ster(ren)
- Zoenen
- 5,00 ster(ren)
- Tongzoenen
- 5,00 ster(ren)
- Extra's
- Beffen
- Vingeren
- Gesproken taal
- Engels
- Algehele Hygiëne
- Uitstekend
- Origine
- Zuid-Amerikaans
- Leeftijd
- 25-30
- Haarkleur
- Bruin
- Link naar advertentie
- https://www.redlights.be/profiel/agatha-123/
- Totale kosten (in euro)
- 150
Al even geleden dat ik bij haar geweest was. Ik zie dat ze nu in Deurne ontvangt, ik was bij haar in het Brusselse. Ik kwam haar opnieuw tegen en denk nog eens terug te gaan, daarom ook ineens even een korte review.
Is één van die typische "latijnse" dames die je op Redlights over heel het land ziet verschijnen (elke week ergens anders), meestal met enkele anderen soortgelijke dames op dezelfde terugkerende locaties. Vaak is de service hier (naar mijn ervaring) niet goed, maar hier was dat dus wel.
Echte GFE, kon haar likken (en gaf instructies wat ze leuk vond), zoenen, enz. Leuke ervaring, keek niet op de klok, enz. Foto's zijn wel wat bewerkt, maar dat ziet iedereen wel denk ik.
Is één van die typische "latijnse" dames die je op Redlights over heel het land ziet verschijnen (elke week ergens anders), meestal met enkele anderen soortgelijke dames op dezelfde terugkerende locaties. Vaak is de service hier (naar mijn ervaring) niet goed, maar hier was dat dus wel.
Echte GFE, kon haar likken (en gaf instructies wat ze leuk vond), zoenen, enz. Leuke ervaring, keek niet op de klok, enz. Foto's zijn wel wat bewerkt, maar dat ziet iedereen wel denk ik.