- Algemene beoordeling
- 3,00 ster(ren)
- Intiem
- 4,00 ster(ren)
- Pijpen
- 4,00 ster(ren)
- Gesproken taal
- Engels
- Algehele Hygiëne
- Voldoende
- Origine
- Oost-Europees
- Leeftijd
- 25-30
- Haarkleur
- Zwart
- Cupmaat
- C (fake)
- Lengte
- 1.60 m - 1.70 m
- Lichaamsbouw
- Atletisch
- Duur van bezoek
- 30 minuten
- Shift
- Middag
- Dag
- Dinsdag
- Totale kosten (in euro)
- 50
Ik dacht hier eerder recensies over Aida gezien te hebben, maar kan niets terugvinden. Opnieuw dus maar. Ik twijfel of ze in kamer 404 of 405 zit. Na het gangpad naar de uitgang is het de tweede kamer meen ik. Of toch misschien de derde.
Onlangs weer bij Roemeense Aida geweest. Jaren terug kwam ik regelmatig bij haar en was het gezellig en een heel stuk goedkoper. Toen konden we een uurtje lol maken, in bad, beffen en pijpen ZC voor ca E 100,-
Dat bedrag ben je nu kwijt voor een half uurtje en pijpen ZC.
Ze heeft nog steeds een prachtig lichaam, maar ze was nogal chagrijnig. Ze was "very bored".
Jammer, wel lekker geneukt, waarbij ze me overigens in cowgirl probeerde heel snel klaar te rijden.
Dus snel geswitched naar doggy en met een flink cumshot afgemaakt.
Jammer, de klik is weg, en alleen een mooi lichaam is dus niet voldoende....
Onlangs weer bij Roemeense Aida geweest. Jaren terug kwam ik regelmatig bij haar en was het gezellig en een heel stuk goedkoper. Toen konden we een uurtje lol maken, in bad, beffen en pijpen ZC voor ca E 100,-
Dat bedrag ben je nu kwijt voor een half uurtje en pijpen ZC.
Ze heeft nog steeds een prachtig lichaam, maar ze was nogal chagrijnig. Ze was "very bored".
Jammer, wel lekker geneukt, waarbij ze me overigens in cowgirl probeerde heel snel klaar te rijden.
Dus snel geswitched naar doggy en met een flink cumshot afgemaakt.
Jammer, de klik is weg, en alleen een mooi lichaam is dus niet voldoende....