Recensie Aiky, Asian Relax Massage Mechelen 3,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

beetobee

Vaste klant
194
29/10/21
52
12
Vandaag eens langsgeweest in dit chinees massagesalon . Er was maar 1 dame aanwezig , de bazin vermoed ik . Zeer goede relaxmassage met een beetje teasing wat beloofde goed te worden maar helaas het erotische beperkte zich tot enkel aftrekken. Aanraken totaal niet mogelijk . 70 € voor 1 uur betaald ,
 
Waarom doen ze dan teasing ? Waarom zeggen ze doe je slip uit ? Waarom doen ze dan handjob ?
Voor het geld dat is duidelijk .
Ofwel doe je erotische zoals het hoort ofwel doe je relax maar niet iets er tussen
 
Teasing is lekker, en al zeker onverwacht als ze in advertentie aankondigen geen erotische handeling te doen. ze weten ook dat je sneller klaarkomt als ze je al lekker opgeilen met teasen ... Dan is het begrijpelijk dat je niets meer moet verwachten. maar je weet nooit als je er al enkele keren bent geweest en het bedrag steeds mooi afrond naar boven ...
 
Teasing is lekker, en al zeker onverwacht als ze in advertentie aankondigen geen erotische handeling te doen. ze weten ook dat je sneller klaarkomt als ze je al lekker opgeilen met teasen ... Dan is het begrijpelijk dat je niets meer moet verwachten. maar je weet nooit als je er al enkele keren bent geweest en het bedrag steeds mooi afrond naar boven ...
Dat kunnen
 
@Bribbel hoe is je bezoek verlopen?

Ik vraag me af hoe het verloopt in dit soort zaken. Volgens de website wordt er niet aan erotiek gedaan. Moet je dan gewoon geluk hebben? Vraag je zelf gewoon om iets extra? Hoe weet je dat het ok is?
 
@Bribbel hoe is je bezoek verlopen?

Ik vraag me af hoe het verloopt in dit soort zaken. Volgens de website wordt er niet aan erotiek gedaan. Moet je dan gewoon geluk hebben? Vraag je zelf gewoon om iets extra? Hoe weet je dat het ok is?
De massage en meer hangt van verschillende factoren af ,er moet een soort vertrouwen band ontstaan ,die krijg je na enkele malen naar daar te gaan ,dan iedere dame is anders dus je kunt de vraag stelen of de dame zal je hints geven ,en dan komt nog eens het financiële ,en dan wat verwacht je ?
 
Bezoek al jaaaaren Chinese massagesalons en ja er gebeurt in veel van deze wel ietsje meer maar net doordat er over geschreven werd op internet in geuren en kleuren zijn er ook al veel gesloten helaas. Net zoals de dames die op een 2dehands.be adverteren met "relax" massage maar bij een klik meer doen, deze zal ik ook nooit in diskrediet brengen door daarover mijn ervaring te schrijven. Als ze nergens adverteren met erotische massage doe ik het niet, dat is mijn regel.
 
Bezoek al jaaaaren Chinese massagesalons en ja er gebeurt in veel van deze wel ietsje meer maar net doordat er over geschreven werd op internet in geuren en kleuren zijn er ook al veel gesloten helaas. Net zoals de dames die op een 2dehands.be adverteren met "relax" massage maar bij een klik meer doen, deze zal ik ook nooit in diskrediet brengen door daarover mijn ervaring te schrijven. Als ze nergens adverteren met erotische massage doe ik het niet, dat is mijn regel.
heb je een adres van chineese salons?
 
heb je een adres van chineese salons?
In het Franstalige forum vind je adressen en recensies van de talrijke Chinese salons in Brussel:


 
Ik vraag me af hoe het verloopt in dit soort zaken. Volgens de website wordt er niet aan erotiek gedaan. Moet je dan gewoon geluk hebben? Vraag je zelf gewoon om iets extra? Hoe weet je dat het ok is?
In sommige massage salons mogen ze geen erotische handelingen aanbieden! (heeft te maken met de vergunning)
In andere salons wort er iets losser omgegaan, en vermelden ze massage met hoogtepunt.
Het is pas als er een klik is vanwege de meisjes, en dat is zoals eerder beschreven op dit forum zelden van bij het eerste bezoek, dat er meer mogelijk is. De meisjes willen meestal niet dat extra's op het forum gemeld wordt en vragen heel duidelijk " do not write on internet" en dit om twee redenen. 1) Als dit aan de oren komt van de Mamasan, krijgen ze een uitbrander 2) ze krijgen een ander soort cliënteel over de vloer, die alles behalve massage wensen.
 
Waar ben je dan geweest ? Bij acht van de tien gebeurd dit wel ,,,, zeker na een tweede bezoek .
Inderdaad, 8 van de tien bieden dit spontaan aan, meestal zelfs bij een eerste bezoek. Als ze het niet aanbieden en je vraagt het, dan krijg je maar zelden een "neen". Onlangs was ik in een salon, waar ook een bordje "no sex" uithing, maar er lagen wel condooms naast de schaal met snoepjes, dus dan heb je al een hint...

De voornaamste problemen die ik heb met dit soort salons zijn tweeërlei:

1. De dames zijn doorgaans behoorlijk op leeftijd (40-60) en zijn ook niet direct de mooiste. Nu hoeven het voor mij niet per se jonge modelletjes te zijn, maar het oog wil toch ook wat als je ervoor betaalt.

2. Ogenschijnlijk zijn deze salons goedkoop, doorgaans 50 €/uur, maar de dames zijn gedreven onderhandelaars en vragen voor elk extraatje, ook extra €...
Bijvoorbeeld: handjob, dat is 20 € extra, topless, dat is nog eens 20 € extra, helemaal naakt... nog eens 20 € extra, PMC nog eens 20 € extra, PZC ook nog eens 20 € erbij en dan heb je nog niet eens geneukt... Voor je het weet ben je meer kwijt dan in een Thaïs salon, waar de dame sowieso voor het basistarief naakt gaat en een handjob aanbiedt. Ok, die zijn ook lang niet altijd wat je ervan zou mogen verachten, maar toch...
 
Vraag jij dan nooit de naam van de dame ? Waar je een afspraak mee maakt .
Ja kan je doen maar ze veranderen constant van naam dus ja bij mij noemde ze Aiky 30 jaar kort zwart haar altijd jeans aan de verantwoordelijke denk ik . Die oudere dame heb ik daar ook al gezien en ik denk dat dat een familielid is ...............niet zeker vraag daar niet naar hé
 
Massage met hoogtepunt
3,00 ster(ren)
Aftrekken
3,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Origine
Aziatisch
Totale kosten (in euro)
80
Algemene beoordeling
3,00 ster(ren)
Nog eens langs geweest. Een middelmatige massage zonder echt een opbouw, maar is op zich goed genoeg voor het betaalde bedrag. Is een goeie prijs/kwaliteit om eens voor een relax massage te gaan met iets meer
 
Zij is inderdaad de eigenaar, de andere helpt af en toe en is een vriendin van haar. Sommigen zullen haar zeker nog kennen van salons in het Antwerpse. Is misschien ietsje ouder maar weet wat ze doet...en slanke strakke body.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan