Recensie Ainoa, Amsterdam (voorheen Utrecht) 4,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

The O

Stamgast
459
18/08/22
736
55
Intiem
3,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
2,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Pijpen deepthroat
  3. Vingeren
Gesproken taal
Spaans
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
B
Lengte
1.80 m - 1.90 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
60 minuten
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/utrecht/2860537-ainoa
Totale kosten (in euro)
200
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Ainoa deed mij een beetje denken aan een profvolleybalster met haar grote, vrij atletische, lijf en stevige booty. Volgens haar Kinky-profielpagina is ze 1.78m., maar ik begreep van haar dat ze eigenlijk wat langer is. De foto's geven haar juist weer: ze heeft grote donkere ogen en een sexy mondje met kinky tongpiercing die ze tijdens geile momenten graag laat zien of inzet. Ze is echt 23 jaar zoals vermeld, wat onder andere is te zien aan haar egale strakke huid. Ainoa heeft verder stevige borsten (B-cup) met grote, sexy, donkerbruine, tepels.

Na wat voorzichtig kussen (geen TZ) en strelen begon Ainoa mij te pijpen (mc). Ik blijf graag staan bij pijpen. Omdat Ainoa op de rand van het bed bleef zitten, keek ik hierdoor tegen haar achterhoofd aan, waardoor - ondanks Ainoa's goede skills - een groot deel van het genot van het pijpen (het visuele deel) verloren ging.

Bij het beffen dat volgde kwam Ainoa heftig schokkend klaar (of deed alsof), waarbij zij als een Xenia Onatopp met haar lange "volleybalbenen" de lucht uit mij perste. Tijdens "missionaris" positioneerde zij haar benen zo dat ik niet diep kon stoten en bij "doggy" zette zij, om diezelfde reden, haar knieën dicht bijeen waardoor ik (vanwege haar grote lichaamslengte) ongemakkelijk naar boven moest stoten. Het lukte mede hierdoor (?) niet om klaar te komen.

Dit liet Ainoa niet op zich zitten. Weer zittend op de rand van het bed, deed Ainoa met afwisselend pijpen, deepthroaten, en aftrekken (waarbij zij tussendoor nog een filmpje van mijn apparaat maakte om aan haar vriendinnen te laten zien) erg haar best om mij te laten spuiten. Het zat er echter niet in vandaag…

Praktische zaken:
  • Ze woont al drie jaar in Frankrijk dus spreekt in ieder geval, buiten Spaans, goed Frans. Ze had gestudeerd (niet afgemaakt), dus ik veronderstel dat ze ook wel wat Engels spreekt.
  • Ontvangst in een keurige (discrete) flat in Utrecht. Dezelfde ruimte waar ook Andrea ontving.
 
Ik had zo'n 2 maanden geleden een date. Mijn ervaring is ongeveer hetzelfde zoals de recensie hierboven.
Haar service was goed. Vooral oraal. Ze deed mee. Stimuleerde zichzelf en je merkt dat ze schokkend klaarkomt.
 
Terug
Bovenaan Onderaan