Vandaag is het dan toch gelukt af te spreken met deze dame.
1e poging verliep wat vreemd en kon uiteindelijk niet doorgaan, maar gister al de afspraak gemaakt voor vandaag.
Dame is wel de dame van de foto. Haar WA profielfoto is van 20 jaar geleden
.
Bij binnenkomst meteen goed zoenen. Mag wel zelf uitkleden en hoewel ik van tevoren had gevraagd samen te douchen ging dat helaas niet door. Ook vroeg ik om een massage als voorspel. Die heeft alle verwachtingen overtroffen. Duurde wat langer dan ik had verwacht. Want uiteindelijk kwam ik niet voor de massage maar hij was wel fantastisch. Massage eindigde dan ook in een oraal hoogtepunt. Maar in de mond houd ze niet van. Trekt ze gauw wel en mag over de borstjes heen spuiten. Haar borstjes zijn niet 100% echt maar wel heel mooi gemaakt. Denk slechts een kleine vulling.
Na dit 1e hoogtepunt even knuffelen. En toen vroeg ze of ik ook nog intiem wilde. Dat had ik niet verwacht maar maak graag gebruik van het aanbod. Dus CD erom en gaan. 3 heerlijke standjes gehad. En ja ze is strak en weet de spier daar ook goed aan te spannen. Dus was een groot genot.
Ze in niet het type dame om verliefd op te worden maar ze is het wel waard.
Overweeg of ik nog een terug zal komen. Ze geeft aan nog 2 maanden zeker te blijven.