Recensie Akemi, Etterbeek 4,80 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Jaydeepee

Stamgast
943
01/03/22
623
8
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Anaal bij klant
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Anaal
  2. Beffen
  3. Klaarkomen op lichaam
  4. Penismassage
  5. Pijpen deepthroat
  6. Pijpen zonder condoom
  7. Vingeren
Gesproken taal
Frans
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Europees
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
C
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Maandag
Link naar advertentie
https://www.quartier-rouge.be/profil/akemi-6/
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Deze dame had mijn aandacht getrokken op het Franstalig forum:



Ze is Spaans (en niet Braziliaans zoals de titel van het Franstalig forum laat uitschijnen). Zelf beweert ze half Aziatisch te zijn, maar daar ben ik niet zo zeker van. Zo zijn er wel meer... Ze spreekt Spaans en een redelijk mondje Frans, maar geen Engels. Allicht is ze iets ouder dan ze in haar profiel aangeeft, mijn schatting is +/- 32

Ze is exact de dame van de foto's, een mooie verschijning waar weinig op aan te merken valt, tenzij de siliconeborsten, die hoeven voor mij echt niet.

Haar service is écht top, ze doet alles voluit, inclusief tongzoenen, pzc (heel diep!), nmc in diverse standjes, zelfs anaal (normaal mijn ding niet, maar ze floepte hem zelf in haar kont!) zit mee in het basispakket. Ze voelt je heel goed aan, je moet eigenlijk niet veel vragen, alles, maar dan ook echt alles komt vanzelf. Ze vroeg zelf van haar te beffen en ging vervolgens over naar 69.

Zeer hygiënische dame, douche voor én na, proper apartement en ruim een uur binnen geweest.

Zeker voor herhaling vatbaar, wat intussen reeds gebeurd is. De 2de keer was zo mogelijk nog beter dan de eeerste keer!
 
Het is precies wel moeilijk om deze dame af te spreken. Antwoord altijd zeer laat of soms helemaal niet op whatsapp berichten. Pakt ook nooit op.
Deze dame heeft haar vaste klanten en is daardoor regelmatig volgeboekt. Als ze bezet is neemt ze de telefoon inderdaad niet op. Ze gaat soms ook voor een weekje naar huis. Best dus op voorhand afspreken.
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Anaal bij sekswerker
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Anaal
  2. Beffen
  3. Klaarkomen in mond
  4. Penismassage
  5. Pijpen deepthroat
  6. Pijpen zonder condoom
  7. Speciale kleding verzoek
  8. Vingeren
Gesproken taal
Frans
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Europees
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
C
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Donderdag
Link naar advertentie
https://www.quartier-rouge.be/profil/akemi-6/
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Deze dame ook eens bezocht. Gezien ik toch wel wat op de centjes probeer te letten lees ik eerst zoveel mogelijk de recensies. Bij deze dus een welgemeende merci voor diegenen die er eentje plaatsen, alsook de makers en beheerders/moderatoren van de website.

Afspraak ging vrij vlot, locatie gelijkvloers, netjes en alles voorhanden. Let op: BXL is LEZ-zone en parkeren is met muntjes. Anders een gans gedoe met installeren ve app, waarbij ik maar gestopt ben daar deze steeds vastliep. Zoals meestal krijg je exact nr eenmaal ter plaatse.

Akemi is een mooie verschijning en de foto´s geven een reëel beeld van haar weer. Borsten bijgewerkt, maar heb ik wel graag, met grote donkere knopjes 😛.
Had gevraagd voor kledingverzoekje waarmee ze half rekening mee gehouden heeft. Niet erg, want ze straalde.

Begonnen met kussen die vrij snel overgingen in TZ. Wederzijdse zachte strelingen waarbij we ons ontdeden van alle kledij. Ze plaatste zich aan de rand vh bed om dikkie zacht in de mond te nemen (ZC). pijpen doet ze voortreffelijk en vergeet ook de twins niet. Daarna was het mijn beurt om haar sapjes te proeven. Goede befbeurt gegeven met bijhorend vingerwerk waarbij ze klaarkwam (al dan niet fake, i dont care, maar was wel eventjes gevoelig. Dus mss een beetje non-fake lol).

Tijd voor wat hardere werk en haar achtereenvolgens goed genomen in cowgirl (met mooi zicht op haar bumpers), missio (met beentjes in de lucht) en doggy (met zicht op ruggengraattatoe en duim in haar kontgaatje). Ze gaf geen krimp, integendeel. Ik had een goede dag en kon het lang volhouden 😛. Dan terug pijpen en cowgirl waarbij ze hem zelf begeleidde in haar kontgaatje. Zaaalig!!

Dan condoom eraf en terug pijpen tot ik klaarkwam in haar mond. Alles verdween in haar mondje zonder een druppel verlies en zonder gemor. Voor mij de eerste maal bij een dvp en moet zeggen dat ze dit zeer goed deed. Lekker doorzuigen terwijl je klaarkomt. Heeft dan de lading in de lavabo gedeponeerd en mondje gespoeld.
Heb ze dan een massage van een 10-tal minuutjes gegeven die ze erg op prijs stelde. Douche, nog een TZ en weg. Douche vooraf niet gedaan gezien ik thuis alles gecleaned had 😀. Op min 59 was ik buiten.
Kontlikken deed ze niet bij mij (althans), noch prostaatmassage maar daar ben ik zelf (voor alle2) geen fan van. Ik vermoed dat je dit zelf moet aangeven.

Heel aangename ontmoeting en zeker herhalingsgevaar.
150€ (all-in) voor dit uurtje uitstekend geïnvesteerd. Dame doet wat ze adverteert. Toppertje!
Heb nog wat dames te bezoeken die op mijn lijst staan, maar eerst nog eens passeren binnen 2 weken bij mijn favorietje.
 
Laatst bewerkt:
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Prostaat massage bij klant
5,00 ster(ren)
Anaal bij sekswerker
5,00 ster(ren)
Gesproken taal
Frans
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Europees
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
C
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Maandag
Link naar advertentie
https://www.quartier-rouge.be/profil/akemi-6/
Totale kosten (in euro)
150
Na een eerste bezoek kan ik het meeste bevestigen wat reeds hiervoor is geschreven. Alleen zou ik haar niet als slank omschrijven, ze is trouwens iets voller dan op haar foto's op RL.
Alles is inbegrepen, dus geen verrassingen. vooral het klaarkomen in haar mond met een prostaatmassage was voor mij een volledig nieuwe ervaring.
 
Heb haar daarnet bezocht, is idd geweldig. Ik kon jammer genoeg geen tweede keer spuiten, maar de schuld ligt bij mij, ik had niet op een vrijdag na mijn werk moeten gaan (was kapot moe hahha)
 
Dan was je juist na mij... ik had helaas maar tijd voor een half uurtje, was voor mij de eerste keer bij haar, na een werkdag van 16uur... Maar zeker voor herhaling vatbaar, fantastisch!
 
Echt vermoeiend om met haar af te spreken.
Leest de berichten maar antwoord er niet op. 1x gelukt om een afspraak te maken en dan komt ze niet opdagen en antwoord weeral niet op mijn berichten …
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Kontlikken bij klant
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Anaal bij sekswerker
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Anaal
  2. Beffen
  3. Klaarkomen in mond
  4. Klaarkomen op lichaam
  5. Penismassage
  6. Pijpen deepthroat
  7. Pijpen zonder condoom
  8. Vingeren
  9. Kontlikken door klant
Gesproken taal
Frans
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Europees
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
D (fake)
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Maandag
Link naar advertentie
https://www.quartier-rouge.be/profil/akemi-6/
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Vandaag een uurtje genoten van deze mooie sympathieke dame.
Ontvangt discreet en makkelijk parkeren.

Deze dame doet werkelijk alles en met plezier: diep tongzoenen, heerlijke deeptroath, rimmen, anaal enzovoorts.

Foto's kloppen maar zijn beetje met filters bewerkt, toch is en blijft het mooie dame.

Zeker een aanrader en een geile ervaring!

Mij ziet ze zeker nog terug!
 
Echt vermoeiend om met haar af te spreken.
Leest de berichten maar antwoord er niet op. 1x gelukt om een afspraak te maken en dan komt ze niet opdagen en antwoord weeral niet op mijn berichten …
Een afspraak met haar maken is soms moeilijk gezien haar drukke agenda, maar dat ze een afspraak niet nakomt, dat ben ik nog niet tegengekomen.
 
vraagje (want moeilijk te zien op de foto's). Heeft ze slanke benen en hoe vol is haar achterwerk? Is het een mooi handjevol of toch wat voller?

ps: de bijgewerkte borsten, voelen die hard aan of valt het mee?
 
Afspraak maken was geen probleem deze middag, maar ik sta hier ondertussen al meer dan 25 minuten te wachten en kan haar niet meer bereiken.

Bij het adres waar ze je laat wachten (geen idee of ze daar ook zelf ontvangt) gaan ook regelmatig mensen naar binnen en buiten die er gewoon wonen, kan me voorstellen dat die het niet prettig vinden als er de hele tijd vreemde mannen naast de deur staan te wachten.

Ook al een paar keer dezelfde mannen voorbij zien komen die telkens heen en weer lopen in de straat of het blok om wandelen, vreemde buurt.
 
Even aanvullen op het bovenstaande, ze was de afspraak in haar agenda vergeten verplaatsen. Ze heeft zich er wel uitvoerig voor geëxcuseerd en ik ben er twee uur later alsnog langsgegaan.

Ik kan alles beamen wat hier al eerder is gezegd. Verder is het er wel duidelijk aan te zien dat ze deels Aziatisch is. Ik heb ernaar geïnformeerd en ze beweert half Japans te zijn (al spreekt ze het zelf niet), haar moeder komt uit Nagawa, ergens tussen Hiroshima en Nagasaki in had ik begrepen. Nu heb ik het even nagekeken en dat komt geenszins overeen met de werkelijke locatie van Nagawa, maar misschien had ik haar beschrijving gewoon verkeerd begrepen. Wat ze zei dat het een landbouwgemeente is klopt wel weer.
 
Een maand of 2 geleden bij deze dame eens langs geweest en zij is gewoon een tijger in bed. Een geile meid met een lekker body die je een geweldig potje ongeremde sex serveert.......gewoon geweldig. Als ze terugkomt maak ik direct een afspraak met haar.

Ciao
xxxsoze
 
Een maand of 2 geleden bij deze dame eens langs geweest en zij is gewoon een tijger in bed. Een geile meid met een lekker body die je een geweldig potje ongeremde sex serveert.......gewoon geweldig. Als ze terugkomt maak ik direct een afspraak met haar.

Ciao
xxxsoze
ze staat online dus vermoed dat ze in BE is?
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Aftrekken
3,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Klaarkomen op lichaam
  3. Penismassage
  4. Pijpen deepthroat
  5. Pijpen zonder condoom
  6. Vingeren
Gesproken taal
Frans
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Europees
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
C
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Vrijdag
Link naar advertentie
https://www.quartier-rouge.be/prive/femmes/la-geisha-de-vos-revs-akemi.html
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Prachtdame! Lief, exotisch, charmant, lekkere curves, mooie snoet... beetje chatty, maar daar kan ik mee leven. Volledig toegewijd naar het genot van de klant en geeft je zeker de indruk dat ze er ook van geniet. Zeer goeie vibe! Herhaling verzekerd...
 
Terug
Bovenaan Onderaan