Algemeen Aken Algemeen

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Ligt het aan mij, of zijn de dames een stuk "agressiever" geworden dit jaar? Misschien te weinig klanten momenteel? Wat ik bedoel is op de ramen bonken en roepen enzo.
De meeste dames kennen mij wel, maar ik hou nogal van afwisseling en voel mij niet verplicht om altijd naar dezelfde te gaan. Na een tijdje kom ik bij de goede dames altijd wel weer terug 😇

Misschien is de aanloop wat minder door de prijsverhoging?
Als de dames weten wie je bent zullen ze zeker hun best doen om je naar binnen te krijgen. Vind het zelf ook fijn om af te wisselen. Bij en goede service ga ik ook zeker wel weer terug. En @Assman waarschijnlijk ben je ook gewoon woest aantrekkelijk :D
 
Ik heb de ramen in Aken nog niet verkend, maar ben wel nieuwsgierig. Kan iemand de ramen in Aken toevallig vergelijken met die van Gent?
Locaties liggen ver van elkaar, ik weet het :LOL:
 
Hoi aken-wandelaars,

Ik wil het wandelen weer oppakken in aken, ik ben sinds corona niet meer in aken geweest.

Wat doen de standaard- tarieven voor :
- een half uurtje dvp ?

- en een uurtje dvp ?

Gr Jaap
 
Hoi aken-wandelaars,

Ik wil het wandelen weer oppakken in aken, ik ben sinds corona niet meer in aken geweest.

Wat doen de standaard- tarieven voor :
- een half uurtje dvp ?

- en een uurtje dvp ?

Gr Jaap
€. 50,- is tegenwoordig standaard, voor 20 minuutjes. Extra's zijn extra. Sommige dames hebben nogal haast voor €. 50,-, en als je ze daar op aan spreekt zeggen ze dat dat voor een "quicky" is. Die sla ik dan meestal over in het vervolg. Soms geef ik aan een dame die ik al ken €. 70,- en dan mag het wel een half uurtje duren. Voor een uur zullen de meeste dames €. 150,- vragen, maar dan kun je meestal wel wat extra's zoals beffen of 2x klaarkomen (als dat je lukt 😈) van tevoren afspreken. Wandel ze 🙂
 
Is er tegenwoordig nog iets te zien in de dag in Aachen ben er al een hele tijd niet meer geweest,het moet wel de moeite zijn om er nog naartoe te rijden..
Iemand aanbevelingen voor in de dag,mag ook via privé bericht
Mvg
 
Terug
Bovenaan Onderaan