Algemeen Aken algemeen

T85

Vaste klant
6 okt 2021
244
173
Toevallig vandaag rond 15:00 in Aachen geweest en dus ook in de strasse een gemiddelde van tussen de 10 en 15 dames actief (wel ruim een uur rondgelopen in Aachen dus ook 3 keer lopen ijsberen in de straat).
En voor overdag was het aanbod redelijk vandaag zaten een dame of 4/5 waarvoor ik wel 40 euro over zou hebben maar iedereen zijn smaak natuurlijk. Nu is het zaterdag natuurlijk vaak drukker overdag als bijvoorbeeld maandag maar goed, maar normaal gesproken zou ik je toch echt vanaf 19:00 op zijn vroegst aanraden om te gaan.
Want er zijn toch wel wat panden die ogen alsof ze definitief gesloten zijn misschien binnenkort weer eens in de avond gaan kijken want normaal komen er alleen maar meer dames bij zeker nu de vakantie afgelopen is.

• Leuk
Waarderingen: Balthazar

Richard77

Wandelaar
25 feb 2022
38
21
Ja standaard bedrag zonder extra's. Al vraag ik mij af of dat nog lang zo blijft...
Maar altijd even vragen voordat je binnen bent en opeens meer zou moeten betalen...
Het is vanaf januari 2002 tot januari 2019 €30 geweest. Hoop dat ze voorlopig op deze prijs blijven. €50 voor een snelle wip !! Dan ga ik liever naar een club

Djdamoek

Wandelaar
13 aug 2021
67
57
Gisteren gehoord dat de kamerhuur al verhoogd is naar 140e...was 120. Het lijkt wel of de kamerverhuurders de boel zelf kapot willen maken. Betekent dat ze al 4 klanten moeten afwerken om ook maar enigzins uit de kosten te zijn. Kwestie van tijd dat 50e de standaard gaat worden...

• Grrr
Waarderingen: KEIZERSTAD*NIJMEGEN*024

Djdamoek

Wandelaar
13 aug 2021
67
57
Ja ik vraag me soms af hoe sommige meiden überhaupt die 140 kunnen opbrengen...zie je constant staan wachten of ongeïnteresseerd op de phone bezig. En dan ook nog kamerhuur omhoog soms krijg je er wel medelijden mee :) dan te bedenken dat hele land volstroomd met gelukzoekers die de kont op kosten van de belastingbetaler nagedragen krijgen! Zou me niet verbazen als er dadelijk nog een hoerenbudget komt want ja...ze moeten natuurlijk ook hun zaad kwijt!

Laatst bewerkt:
  • Leuk

T85

Vaste klant
6 okt 2021
244
173
Die afbraakpanden in de strasse zijn al lang betaald al jaren dezelfde gezichten die hun envelopjes komen ophalen daarbij 1/3 staat leeg inmiddels ik denk dat de verhuurders nog even willen binnenharken voor de gemeente definitief dicht gooit.

• Leuk

Djdamoek

Wandelaar
13 aug 2021
67
57
Tja Jan met de toch al lege zak mag het weer gaan betalen..zal rustig zo niet nog doodser worden in het straatje! Een bijna verdubbeling van de kosten van een bezoekje in 2 jaar tijd.
Worden we toch stiekem allemaal genaaid door de maffe Rus met zijn kut grootheidswaanzin

T85

Vaste klant
6 okt 2021
244
173
Iemand al daar geweest en echt ondervonden dat de prijs overal 50 is geworden ( dus plakken er 50 briefjes op de ramen, of vertelden meerdere dames 50e te rekenen ) ?

DrAragon

Wandelaar
24 mrt 2022
38
42
Down South
Ja, een kleine steekproef laat zien dat de prijs omhoog is gegaan en de dames zijn ook wat commercieler geworden (meer upselling, meer klok kijken). Ze klagen ook echt over de huurprijs. Volgens mij is het snel gedaan in Aken als het zo door gaat.

• Leuk
Waarderingen: T85

T85

Vaste klant
6 okt 2021
244
173
Ja, een kleine steekproef laat zien dat de prijs omhoog is gegaan en de dames zijn ook wat commercieler geworden (meer upselling, meer klok kijken). Ze klagen ook echt over de huurprijs. Volgens mij is het snel gedaan in Aken als het zo door gaat.
Jammer als het nu 50 euro is zullen veel heren uit de kanten van Luik misschien weer vaker richting Seraing gaan andere kunnen net zo goed naar Keulen gaan zelfde prijzen.
Enige voordeel kan zijn dat als de prijs weer wat hoger is het niveau van de dames misschien weer iets meer komt zoals het een jaar of 10 geleden was al met al jammer en vrees dat het per saldo de straat geen goed doet.
Zoals eerder gezegd ik vermoed dat ze het nog even willen uitmelken en er er binnen 5 jaar een andere bestemming word gezocht voor het straatje.

• Leuk
Waarderingen: DrAragon

Djdamoek

Wandelaar
13 aug 2021
67
57
Het ligt aan de dames wat ze voor hun diensten verlangen. Standaard is nog steeds 40. Maar bij sommige klanten proberen ze toch 50 los te peuteren...
En dan zijn er een aantal die standaard 50 vragen. Patricia in tabledance bijvoorbeeld, maar persoonlijk vind ik dat voor haar service en looks wel ok.
Begreep dat zelfs 30 euro mogelijk was bij enkele meiden. Maar dat zullen wel niet de "stunners" zijn...

• Leuk
Waarderingen: T85