WHEM Alanda, Winschoten

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Ik heb een paar keer contact gehad via de mail en ik werd er niet enthousiast van moet ik zeggen. De gedachte die bij mij opkomt is dat ze niet adverteert omdat ze zin in sex heeft.
 
Ik heb haar ook een keer bezocht, was best een enthousiast ontvangst. Wel erg basic zal ik maar zeggen. Matrasje op de grond in de kamer. Slipje bleef aan, massage beetje strelen. Wel goed gepijpt, mcd!
 
Alanda niet echt een nederlandse naam, mag ik daar uit opmaken dat deze dame oost-europees is, heb ergens gelezen dat ze blond is, maar dat kan ook uit een potje komen. Of komt ze ergens vandaan, uit een land met een mooie getinte huidskleur?
Vertel en maak me blij
 
Ben bij Alanda geweest.
Heerlijk spontane meid met humor en niet klokkijken al was ik een urtje bij haar.
Relaxt ging het wel, even een babbeltje uit de kleren en wat zoenen beetje strelen en elkaar opwarmen. Idd matrasje op de grond vond ik wel een dingetje maar lag best comfortabel. Eerst een befsessie (de stoppeltjes vond ik iets minder prettig)waarna het pijpen begon wat prima werd gedaan, na overleg welk standje werd ik beklommen en bereden door haar mooie volle lichaam, (niet dik maar ook niet mager, lekker vol ±10kg te veel voor haar lengte).
Na een tijdje hebben we besloten om met handwerk verder te gaan daar ik door omstandigheden niet de rust en focus con vinden. Heb haar beloofd binnenkort terug te komen voor vuurwerk, want ik vind haar de moeite wel waard.
 
Vandaag bijna een afspraak met Alanda gemaakt, bijna? Ja bijna.
Had afgesproken voor vandaag een mail te sturen voor contact en tijd die al was bevestigd voor ±14.00u.
Geen reactie tot 14.10 met excuses door prive dingen afwezig en de boodschap dat er dingen zijn vranderd in haar service.
Nou ja dat kan hè. Alanda is ook een mens.
-
Mogelijkheden zijn
Handmatig is 20
Pijpen met cd is 30
Erotisch aanraken en handmatig is 35 met pijpen erbij is 40
Erotisch aanraken en body en handmatig is 40 met pijpen erbij is 45
Dat is wat er kan
Qua tijd staat geen wekker bij
Als je anders zou willen daar kan ik niet aan voldoen
Zie maar even dan.
-
Jammer maar helaas.dus. Geen date vandaag.
 
Terug
Bovenaan Onderaan