Recensie Albena, Alkmaar, Achterdam 2p g1 p1 5,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

pisvinger

Wandelaar
Forumpionier
48
08/07/21
19
1
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Pijpen zonder condoom
  2. Tussen borsten (russisch)
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
35-40
Haarkleur
Blond
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
30 minuten
Shift
Middag
Dag
Vrijdag
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Vrijdag middag langs Albena gegaan kmr 13-1. Kwam een jaar of 10(pin me er niet aanvast) geleden ook regelmatig nij haar toen nog op 23-4 . Zuster van gala dee ook wel eens mee toendertijd. In ieder geval Albena is een leuke vrouw geen gehaast en wilt je graag een plezier doen .Vraagt hoe en wat je lekker vindt. Kwam er weer voldaan uit.
 
Laatst bewerkt:
Vrijdag middag langs Albena gegaan. Kwam een jaar of 10(pin me er niet aanvast) geleden ook regelmatig nij haar toen nog op 23-4 . Zuster van gala dee ook wel eens mee toendertijd. In ieder geval Albena is een leuke vrouw geen gehaast en wilt je graag een plezier doen .Vraagt hoe en wat je lekker vindt. Kwam er weer voldaan uit.
Welke kamer zit Albena!
 
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
35-40
Haarkleur
Blond
Cupmaat
D (fake)
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
30 minuten
Shift
Middag
Dag
Zondag
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Weer eens tevergeefs voor Zlatina naar Alkmaar gereden (vermoedelijk is ze op zondag en/of maandag vrij ? of gewoon even op vakantie?) maar gelukkig heeft haar landgenote Albena mijn dag helemaal goed gemaakt!

Herinnerde me de positieve geluiden hier op het forum dus toen ik zag dat ze een mooie en erg lekkere dame was meteen voor een iets uitgebreider bezoek gekozen. Het was een schot in de roos! Gemakkelijk en gezellig in omgang als ze was vanaf het begin ging het ook al vanwege onze prettige/goede klik allemaal van een leien dakje vanmiddag.
Wat zoent ze lekker zeg! En wat een genot om haar met haar zeer welgevormde lichaam op me te hebben liggen. Bovendien smaakte ze heerlijk in 69. Kortom, Albena is een zalige en gewillige erg leuke vrouw die je prinsheerlijk verwent.

Zal deze verrukkelijke topper dus 100% zeker snel opnieuw bezoeken! Thank you very much you gorgeous, I will soon be back with you dear Albena! XXXXXXXXXX
 
Hey Sixty9er, zie dat je online dus maar even snel een berichtje
Ik was zondagmiddag bij Albena, geweldige tijd gehad, wist niet dat ze zo lekker smaakte, ben vergeten haar te beffen want ze heeft me eindeloos gepijpt, , ga dat beffen nu zeker doen, in 69 kennelijk ook erg lekker als ik uit ga van jou ervaring.
Verder een topmeid, goeie recensie van je.
 
Ben gisteren ook bij Antonia / Albena geweest. Prima pijpwerk voor een half uurtje. Dat is zeker lekker zonder condoom. Betaalde 100 en was zonder, en had er niet om gevraagd. De stem van Albena vond ik niet zo aantrekkelijk. Beetje donker / doorrookt al, maar tijdens het zuigwerk heb je daar gelukkig geen last van.

Toch vind ik Elena persoonlijk nog net iets beter pijpen, maar die heb ik al even niet meer gezien.
 
Laatst bewerkt:
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Klaarkomen op lichaam
  3. Pijpen deepthroat
  4. Pijpen zonder condoom
  5. Plassex
  6. Kontlikken door klant
Gesproken taal
Engels
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
35-40
Haarkleur
Blond
Cupmaat
D (fake)
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Donderdag
Totale kosten (in euro)
70
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Albena, what you see is what you get, prima vrouw, sinds 2008 op de Dam, meerdere malen in Alkmaar en Amsterdam bezocht, tijdens lock down kwam ze bij mij thuis, veel mogelijk behalve nzc.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Dat weten we dan ook weer, ik ging er nog van uit dat het een dame was die in de loop van tijd van werknaam veranderd was…

Maar eens met het goede gebruik geen echte namen te noemen als die alleen vertrouwelijk bekend zijn. Overigens toch ook wel vaker meegemaakt dat bleek dat een dame ook naar nieuwe klanten haar echte naam ging gebruiken omdat het haar te lastig werd, of omdat ze besefte dat ze toch niet de enige was met zo'n voornaam… Maar toegegeven, bij een Alina, Ana of Maria zou dat laatste nog veel meer gelden…
 
Daar is ze al lang weg (13, daar stond ze eind 2021). Ze stond kort geleden op het pleintje, dacht kamer 2. Te herkennen aan haar naambordje. Of ze er nu is geen idee.
 
Is haar kamer nog recent. Of nog aangepast worden (p1) hier zag ik het bordje met Antonia in het raam staan.
Kan deze dan samengevoegd met draadje Antonia op pagina 2. Dan lijkt het wat duidelijker
 
Laatst bewerkt:
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan