Reageer op onderwerp

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Vorige week bij deze nieuwe Albina in Amstelveen geweest. Uit het rondreizende groepje waar ik al meerdere dames van heb ontmoet. Kennelijk sta ik er goed op want afspreken ging moeiteloos.

Albina is een kleine blonde dame, normaal en strak lichaam, stevig cupje B, mooie kont, beetje hyperactief á la Erica 5646503, spreekt voldoende Engels, wel een vrij dominant vrouwtje want ik moest snel afrekenen, uitkleden en aan de slag. Beetje staand tz maar ik vond het iets te onstuimig gaan wat niet opwindend was, daarna op verzoek toch iets rustiger met elkaar tongen en vervolgens haar op bed laten liggen en gebeft waarbij ze ging kronkelen en krioelen. Beetje kreunend acteerwerk erbij maar ik denk dat ze er wel van genoot met mijn tong op haar kleine gevoelige klit aangezien ze mijn hoofd tegen haar aan begon te drukken. Na een tijdje vond ik het welletjes geweest en was het mijn beurt. Ze wilde niet met haar knietjes op de vloer maar ging zittend op bed me pijpen dus kon ik niet diep in haar mond stoten. Ze werd een beetje boos toen ik alsnog het kussen op de grond smeet en haar op de vloer wilde positioneren. De sfeer wilde ik niet verpesten dus dan maar liggend op bed verder laten pijpen, veel trekwerk erbij en op verzoek erop spugen. Ze zei dat ze geen half uur kon zuigen want ze merkte dat ik het lang volhield dus maar opgestaan, condoom erom en staand doggy haar keihard geneukt wat ze kennelijk geil vond want ze ging er goed voor zitten terwijl ze terug begon te stoten en haar haren wild heen en weer zwiepte. Na een tijdje neuken hield ze het opeens voor gezien en keek ze op haar telefoon waarna ze ineens de kamer uitliep zonder iets te zeggen. Ik dacht dat ze ermee ging kappen maar ze kwam terug met een bakje massageolie, kwam naast me liggen en ging weer aan de slag; trekkend, spugend en tepellikkend trok ze me uiteindelijk toch heerlijk over de finishlijn. Nog even relaxed napraten; ze schopte me verrassend genoeg niet gelijk eruit. Na het opfrissen nog wat met elkaar spelen, kleertjes weer aan en uiteindelijk met een goed gevoel weer afscheid van Albina genomen.

Kortom: leuke geile date gehad met deze nieuwe dame. Aanradertje voor de liefhebbers.

Terug
Bovenaan Onderaan