Recensie Alejandra, Zaandam (vh Enschede, Den Haag) 4,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Karb

Vaste klant
Forumpionier
248
08/07/21
292
48
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Intiem
4,00 ster(ren)
Zoenen
3,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Vingeren
Gesproken taal
Spaans
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Onvoldoende
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
25-30
Cupmaat
C (fake)
Lichaamsbouw
Atletisch
Duur van bezoek
20 minuten
Dag
Vrijdag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/advertenties/8836749-alejandra
Totale kosten (in euro)
100
De gok genomen om bij deze dame zonder reviews op bezoek te gaan, omdat je maar weinig jonge donkere dames tegenkomt. Was de dame van de foto's, ze zou zowaar echt rond de 24 kunnen zijn (heb net iets hoger ingevuld, want denk toch paar jaar ouder). De eerste twee foto's op haar profiel is hoe ze er exact nu uit ziet. Vrij lang, dus met curves, die wel van de dokter zijn maar echt ongelooflijk goed aanvoelen. Billen misschien ook, want die zijn flink rond maar ook daar geen siliconen of iets hards te voelen.

Ze ontvangt in een klein peeskamertje in de buurt van de Haagse Markt, niet super maar prima. Zag er was moe uit maar deed verder vriendelijk in het Spaans, Engels praat ze niet. Ze trok haar kleren uit en ging naakt op het bed liggen. Ik kroop er achter om even te strelen en kroelen, vond ze zeker fijn en werd er goed nat van. Een vinger in haar kutje wilde ze niet en zoenen op de mond ook niet, verder haar klitje vingeren en zoenen op andere plekken geen probleem, maar wel veel knuffelen zodat het nog gfe gevoel gaf.

Op gegeven moment gaf ze condoom aan, ik deed hem om en omdat ze niet uit zichzelf leek te gaan pijpen, ik er ook niet om wilde vragen en toch al zin had in sex, ben ik maar op haar gekropen en haar van voor en achter genomen. Omdat het een mooi en vriendelijk meisje is met veel knuffelen tijdens de sex ben ik vrij snel klaargekomen. Ze bleef nog even liggen en knuffelen en daarna betaald en snel er vandoor.

Geen douche of wasbak, echt zo'n klein donker kamertje dat wordt gebruikt als afwerkhok. Een kreeg ook niet de indruk dat zij zelf vaak goed schoon maakte, iets van luchtje had ze wel, zeker van onder, dus ook niet gebeft. Had ik even erbij moeten zetten. Maar misschien lag het aan het moment natuurlijk. En het was niet verschrikkelijk storend als je niet op zoek bent naar superschoon.

Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Pijpen zonder condoom
  3. Vingeren
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Zwart
Lichaamsbouw
Atletisch
Duur van bezoek
45 minuten
Dag
Dinsdag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/advertenties/8836749-alejandra#overview
Totale kosten (in euro)
180
Gisteren zag ik dat ze in Zaandam aan het werk was en was gecharmeerd van haar foto's.
De enige recensie hier deed me weer twijfelen om haar te bezoeken, maar in de avond stuurde ik haar toch een berichtje. Een uurtje later stond ik voor haar deur en was zeker niet teleurgesteld in haar verschijning.
Ze is heel mooi, jong en slank, kwam relaxed over en begroette me hartelijk.
Het huis waar ze ontvangt is niet bijzonder, maar de slaapkamer en het bed waren netjes en schoon.
Ik had van te voren niets gevraagd over de mogelijkheden, meestal doe ik dat niet en laat me verrassen.
Alejandra had een mooi setje aan en ging op bed liggen. Ik ben begonnen met knuffelen en wat terechte complimentjes. Dat vond ze prettig en terwijl ik haar mooie lijf aan het verkennen was, ontdeed ze zich van de lingerie.
Ze rook heerlijk fris, ook beneden en ik ben dan ook vrij snel begonnen haar kutje te likken en te strelen. Ze reageerde er langzaam maar zeker steeds heftiger op en werd ook flink nat.
Ik heb het een hele tijd vol gehouden, werd er zelf retegeil van en zij kwam volgens mij 2 keer heftig klaar.
Daarna ben ik maar eens op mijn rug gaan liggen in afwachting van wat er zou komen. Alejandra kroop over me heen en begon me zeer verdienstelijk te pijpen, zonder condoom, wat ik niet had gevraagd, maar wel op had gehoopt.
Het was erg lekker maar had best langer mogen duren.
Ze deed een condoom om mijn pik en kwam boven op mij. Ze heeft een strakke poes, maar was nat genoeg en gleed er makkelijk overheen. Het is het enige standje geweest dat we hebben geprobeerd, maar het was zo lekker dat ik niet wilde wisselen.
Ze reed zichzelf weer klaar op mijn strakke pik, het was een feest! Ik dacht van standje te wisselen, maar ze ging door en had weer flink de gang er in.
Na een tijd kon ik het echt niet meer ophouden, haar hitsige gedrag gaf me een lang en heftig orgasme.
Moe maar voldaan lagen we nog wat te knuffelen. Toen ik haar aan het strelen was, zag ik dat ze met haar hand tussen haar benen zat en begon ook haar klit te strelen, ze had blijkbaar nog niet genoeg. Alejandra begon weer te kreunen en zo heb ik haar een minuut of 5 gevingerd om vervolgens weer tot beffen over te gaan. Mijn hemel, wat een geile meid.
Ik ben minstens 10 tot 15 minuten bezig geweest, weer kwam ze klaar en ik was nat tot achter mijn oren.
Wat haar betreft had ik nog wel even door kunnen gaan, maar met kramp in mijn tong en snakkend naar adem heb ik uiteindelijk de handdoek in de ring gegooid.
Blijkbaar trof ik haar op een goed moment, of heb ik de gevoelige snaar weten te raken. Het was in ieder geval een date om nooit te vergeten en ik ga binnenkort weer op herhaling.
Dan neem ik wel een eigen handdoek mee, want in de badkamer, waar ik me naderhand op friste, hing er maar 1 aan de radiator.
Ik ben benieuwd naar eventuele nieuwe recensies en belevenissen. 😉

Terug
Bovenaan Onderaan