Recensie Alessia, Haarlem (voorheen Amstelveen) 3,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Willy Walker

Newbie
15
04/03/22
47
8
Intiem
3,00 ster(ren)
Pijpen
2,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Pijpen zonder condoom
  3. Vingeren
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Donkerblond
Cupmaat
A
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
30 minuten
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/amstelveen/8230709-alessia
Totale kosten (in euro)
100
Algemene beoordeling
3,00 ster(ren)
Laatst na veel twijfelen Alessia bezocht in Amstelveen. Het is de dame van de foto's en je kunt een videocall met haar doen zodat je weet wat je kan verwachtten. Het contact gaat voor zover ik weet ook via haar zelf. Op basis van haar foto's had ik wel een stuk hogere verwachtingen dan toen ik haar uiteindelijk zag. Zelf had ik de videocall pas een paar minuten voor de date gedaan en was toen al zover dat ik het een kans wilde geven.

Alessia is een (denk ik) Roemeense meid van (schat ik) ergens midden 20. Ze is erg klein en heeft een heel mooi lichaam (zoals op de foto's). Persoonlijk was ik echter geen fan van haar gezicht. Ze is zeker niet lelijk, maar ze is gewoon niet mijn type. Als je binnenkomt kan je gebruikmaken van de douche, waarna ze op bed ligt te wachtten. Over het intieme deel zelf heb ik een dubbel gevoel. Ik had 20 euro extra betaald voor pijpen zonder condoom. Dit was erg kort en zonder veel passie. Ze laat zich echter wel uitgebreid likken en vingeren en geniet daar ook volop van. De seks was dan weer heel erg plichtmatig, zonder enige vorm van passie. Ze wilde ook dat ik snel klaar kwam, waardoor het uiteindelijk toch overkomt als afwerk seks.

Kortom, voor een vluggertje denk ik dat je met haar een prima tijd kunt beleven. Vooral als je niet te hoge verwachtingen van de date zelf hebt en van petit houdt. Als je opzoek bent naar een GFE met passie dan ben je bij haar aan het verkeerde adres. Voor mij is er dan ook geen herhalingsgevaar, want ik hoop altijd wel meer uit een date te halen dat dit.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan