Recensie Alex, Carpe Diem, Oss/Boxtel 2,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Huizenga

Newbie
16
15/09/21
0
1
Massage met hoogtepunt
3,00 ster(ren)
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Afrikaans
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
D
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Stevig
Duur van bezoek
60 minuten
Link naar advertentie
https://carpediemmassage.nl/masseuses/alex
Totale kosten (in euro)
130
Algemene beoordeling
2,00 ster(ren)
Pas bij Alex geweest, ik had afspraak gemaakt door de beschrijving en foto's op de site. Ze werkt bij Carpe Diem afwisselend in Oss en Boxtel. De advertentie heeft het over een atletisch lichaam, maar hier klopt niets van. Alex heeft leuk kopje, aardige meid, maar heeft echt een buik. Eentje die over haar speciale zone heen hangt. Ik kan het haast niet anders noemen dan een 'bierbuik'. Rest van haar lichaam goed!

De massage zelf was goed. Ze gebruikt echt haar lichaam en teased je veel. Aan het einde 'rijdt' ze je klaar terwijl ze op je zit. Ze weet haar lichaam top te gebruiken.

Uiteindelijk vond ik het toch tegenvallen. Ook omdat de advertentie totaal niet aansluit niet de realiteit. Over leeftijd en lichaam wordt vaker wat gelogen, maar atletisch en dan een flinke buik is natuurlijk niet te ruimen. Ik had beter meteen kunnen omdraaien toen haar vond tegenvallen. Daarna wordt het toch niets meer.

Begrijp mij niet verkeerd: Het is een lieve meid, doen heel erg haar best. Mooi kopje en goede techniek. De advertentie sluit alleen niet aan bij de realiteit.
 
Kijk naar de eerste regel van haar beschrijving: Alex is een slanke 23 jarige jongedame.
Alex is echt niet slank, zij is gewoon dik. Maar ze weten dat dit niet verkoopt dus zetten ze slank in de beschrijving om mannen te lokken.
Carpe Diem zijn gewoon een stel oplichters. Nooit meer heen gaan.
 
Ach, denk dat het bij Carpe Diem net is als bij een aantal andere salons. De meesten verstaan hun vak wel maar er zitten er altijd een aantal tussen waar het niet mee klikt of waar de site toch wat anders over een dame vertelt dan in het echie. Overigens onderschrijf ik wel hetgeen TS over Alex schreef, de buik is echt fors aanwezig. Los daarvan had ik gewoon niet echt een klik met haar vandaar dat het voor mij bij een eenmalige ervaring zal blijven.
 
Tot op heden 1x geweest, in Boxtel. Afspraak was met die fraaie Braziliaanse dame die er helaas niet meer werkt en waarvan ik de naam vergeten ben. Ik had een afspraak van 14.00 tot 16.00 uur. Die twee uur zal ik niet snel meer vergeten. Later nog opnieuw gebeld voor een nieuwe afspraak, en hoewel de dame gewoon op de presentielijst stond kreeg ik te horen dat ze niet aanwezig was. Een paar weken later opnieuw geprobeerd, en weer kreeg ik hetzelfde verhaal te horen. Een paar maanden daarna was ik van plan mijzelf eens goed te laten verwennen en maakte ik een paar dagen eerder alvast een afspraak van 4 uur. Nu met een andere dame. Ik woon ongeveer anderhalf uur rijden bij Boxtel vandaan en toen ik instapte in mijn auto, om de reis naar Boxtel zo snel mogelijk af te leggen, kreeg ik het gevoel van laat ik eerst nog maar even bellen. En wat denk je....ik kreeg doodleuk te horen dat de dame naar huis was gegaan. Daar ging mijn verwen avondje van 4 uur.
 
Weet iemand of Alex ook extra's doet? Een van de meisjes bij Carpe Diem zei tegen mij dat Alex het wel zou doen maar zou graag prijzen willen weten...
 
ongeveer de helft van de dames in CD doen extra's, maar niet met iedereen. Overigens ben ik over het algemeen tevreden met CD. Ik kom er regelmatig (Oss), en heb er nog nooit een echte tegenvaller gehad. Maar Alex ben ik nog niet geweest.
 
Tot op heden 1x geweest, in Boxtel. Afspraak was met die fraaie Braziliaanse dame die er helaas niet meer werkt en waarvan ik de naam vergeten ben. Ik had een afspraak van 14.00 tot 16.00 uur. Die twee uur zal ik niet snel meer vergeten. Later nog opnieuw gebeld voor een nieuwe afspraak, en hoewel de dame gewoon op de presentielijst stond kreeg ik te horen dat ze niet aanwezig was. Een paar weken later opnieuw geprobeerd, en weer kreeg ik hetzelfde verhaal te horen. Een paar maanden daarna was ik van plan mijzelf eens goed te laten verwennen en maakte ik een paar dagen eerder alvast een afspraak van 4 uur. Nu met een andere dame. Ik woon ongeveer anderhalf uur rijden bij Boxtel vandaan en toen ik instapte in mijn auto, om de reis naar Boxtel zo snel mogelijk af te leggen, kreeg ik het gevoel van laat ik eerst nog maar even bellen. En wat denk je....ik kreeg doodleuk te horen dat de dame naar huis was gegaan. Daar ging mijn verwen avondje van 4 uur.
Dat zal Isabella geweest zijn, als ik me de naam goed herinner. Flink uit de kluiten gewassen dame en een wilde tante. Deed dit naast een regulier baantje. Inderdaad jammer dat die er niet meer is ja, ik had er ook wel een leuke klik mee moet ik zeggen.
 
Dat zal Isabella geweest zijn, als ik me de naam goed herinner. Flink uit de kluiten gewassen dame en een wilde tante. Deed dit naast een regulier baantje. Inderdaad jammer dat die er niet meer is ja, ik had er ook wel een leuke klik mee moet ik zeggen.
Wat een geweldige meid was dat zeg. Ik zou haast zeggen wie had daar nou geen klik mee!
Blijft jammer dat ze is gestopt! Of…..weet iemand of ze op een ander adres nog actief is?
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan