Recensie Alexa, Amersfoort 3,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

GeileKlaas

Vaste klant
Forumpionier
188
09/07/21
187
37
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
D
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
45 minuten
Dag
Dinsdag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/amersfoort/9289768-alexa
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
3,00 ster(ren)
Deze dame al vaker zien staan op kinky, ze zat toen in Arnhem onder een andere naam, had het wel eens vaker op de planning staan maar het was er nog niet van gekomen:) https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/amersfoort/9289768-alexa Nu in Amersfoort dus haar geappt voor een afspraak.
Ze reageerde vrij snel en het tijdstip welke ik had aangegeven was prima, afijn Klaas die kant op gereden, moet zeggen in de avond in het donker is het wel wat lastig te vinden, uiteindelijk na een korte beschrijving van Alexa had ik het appartementen complex toch gevonden.
Om dan meteen daar maar mee te beginnen, het appartement was een hondenhok, volledig afgetrapt huis met losliggende vloerdelen en een paar sponzen van matrassen:( Uiteindelijk kwam ik voor Alexa en ja ze was de dame van de foto's 200%! Absoluut een mooi klein popje met een paar heerlijke hangtieten met grote gevoelige knoppen erop, yummie daar had Klaas wel zin in... De kleren konden uit, stond een stoel in de kamer waar ik het op kon leggen, Alexa ontdeed zich ook van haar trainingspak:) Klaas kon gelijk het bed op, een badkamer heb ik niet gezien, werd me ook niet gevraagd, nou prima ik was clean maar toch.....
Alexa kwam naast me zitten en begon gelijk heerlijk een kleine Klaas te trekken, dit deed ze top, moest me inhouden anders was ik daardoor al klaargekomen:p Heb haar aangegeven te starten met een blowjob, en ja ze pakte een rubbertje, pijpen zonder condoom was een no-go gaf ze me aan.....mmmm afijn moet zeggen dat ze het heerlijk deed met condoom notabene, Klaas had zin om te neuken dus aangegeven, ze pakte een tube glijmiddel en Klaas kon snel haar grotje betreden, nou deze was ook heerlijk strak, t voelde fijn aan, zo fijn, dat ik binnen no-time klaarkwam:p, ik dacht nou even de boel schoonmaken en wellicht een tweede ronde, nou die tweede ronde is niet gekomen, Alexa had er geloof ik niet zo'n zin in en vond t wel prima, nou Klaas ook en ben naar huis gegaan!
Ik vond het leuk voor een keer, maar vind als ik eerlijk ben, haar meer een redlight meisje, 15 minuten naar binnen en klaar, dit is in verhouding te duur is mijn mening!
Herhalingsgevaar voor Klaas Nee!
 
Hi, ja dat klopt zeker, als je mijn tekst goed heb gelezen, kun je hieruit opmaken dat ik er wel klaar mee was en dus eerder heb afgerond, 45 minuten binnen en inderdaad betaald voor een uurtje!
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan