Recensie Alexa, Breda (voorheen Voorburg, Amstelveen, Utrecht, Nieuwegein) 4,83 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Kimg30345

Newbie
11
19/01/22
7
5
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Blond
Cupmaat
D
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Zaterdag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/nieuwegein/4601910-alexa
Totale kosten (in euro)
200
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Zojuist bij Alexa geweest en een uitstekende service. De foto's zijn echt. Ontvangst met een heerlijke zoen en daarna direct naar boven voor de listerine en een douche.
Ze pijpt heerlijk ZC en bij het likken is ze zelf 2x goed klaargekomen. Uiteindelijk even intiem tussendoor, een tweede pijpbeurt en ze heeft het afgemaakt met een heerlijke penismassage. Geen ordinaire aftrekbeurt. Daarna lekker gaan douchen om vervolgens het uur vol te maken met een goede massage. Zeker een aanrader.
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Highclass companion
5,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Blond
Cupmaat
C
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Maandag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/utrecht/4601910-alexa
Totale kosten (in euro)
200
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Made an appointment via WhatsApp, she responded in an acceptable timeframe. It was really easy to communicate with her! Getting to the apartment was also easy, there is enough parking.

First impression as I walked in was great! She smelled nice and you had a sexy black lingerie. Greeted me with the traditional Dutch way.

The shower facility is great, received a clean towel and I could use mouth wash to freshen up. I always appreciate good hygiene where I can shower.

She has a normal body build, you can see that she is not a slim lady but her body still looked great for a mother, so her photos are a bit out dated but it did not bother me. Her lips are not natural, she has those pouty lips, not my preference but they still kissed great. Her breasts are not fake, and they felt great! She has a beautiful face and her eyes are soul crushers, so yeah. I love it. I cannot judge her at all because I can see that the vacation and covid times had an affect on me, so I seriously need to get back into the gym!

She is a great kisser, we started with with kisses and it quickly moved over to an intimate tongue kissing. I could feel that she was getting into it and the kissing was not held back, she loves kissing, so if you know how to work your lips, you are in for a great kissing time especially when you take control of the situation, I got the feeling she loves it when you take control!

She moved down to my hard cock and wow oh wow, she knows how to work her lips, she takes her time to suck me properly and I could feel it! She indicated that I should lay on the bed and then she continued with the sucking. I was shaking a bit because she licked other parts of my body and I did not know I could be that sensitive and once she knew what makes me shiver, she continue to entertain my body.

After a while, I just had to take over, I am a dominant guy, I rarely allow the ladies to take full control but I believe she would have done more if I just let her do her thing. She is creative enough to entertain you!

I started with her breasts and oh man, her nipples are sensitive and she is so responsive when I licked them, I spent a good 5+ minutes on them and I could hear and feel she enjoyed it. Then I went down to her pussy, it was a great pleasure to please her because she kept doing these soft moans and her body was not shy showing me she was enjoying it. It is like throwing gas into the fire for me, it just makes me want to do more and more to her and I get rock hard! I just love it when women are so responsive!

I could see in her eyes and feel the energy that she was ready for me to go deep inside her and I did and it felt great, it really felt great. She did not perform anything because I took full control of the situation and I was on top of her but her legs curled behind my ass and she pushed me deeper with her legs, at some point she whispered in my ear that I need to go harder, she wants to cum and I happily obliged!

We had a great conversation after the deed. We was curious to get to know me more and it was just a great time to relax with her. Nothing was rushed! Her English is good enough to have a decent conversation with her.

I had a fantastic time with Alexa, she is kind, beautiful and a passionate lady! Guys, please treat her with respect. She is a gem! This is a wonderful person! I can highly recommend her to the boys!

Risk of Repeat: Massive high risk to my bank account! I am still thinking about our time... usually I just forget them and move on ... not this lady. I am actually considering to see her again!
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Pijpen zonder condoom
  3. Tussen borsten (russisch)
  4. Vingeren
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Blond
Cupmaat
C
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
60 minuten
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/voorburg/4601910-alexa
Totale kosten (in euro)
200
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Alexa was een fijne verrassing. Ze ontvangt op een welbekende locatie in Leidschendam/Voorburg (voor de kenners: op de kamer van Olesya) en hanteert dezelfde gebruiksaanwijzing.

De jeugdige uitstraling van haar foto's komt goed overeen, al zitten er tegenwoordig wel wat extra kilo's aan. Rustig douchen en daarna heeft ze alle aandacht voor je. Zoenen is gewoon top, dat doet ze heerlijk. Haar billen zijn wat plat en ze heeft best een buikje, borsten zijn ok, maar helaas zijn de extra kilo's niet daarin gaat zitten.

Haar gezicht en uitstraling zijn daarentegen gewoonweg geweldig. Zeer sexy en geil, een echte GFE met een dame die weet wat er te halen valt. De date liep gladjes en er was hunkering naar meer, zeker ook bij haar. Dat leidde tot een heftig befbeurt als ronde twee en het is dat de volgende bezoeker zich al aandiende, anders hadden we volgens mij gerust nog een bonusuurtje in kunnen zetten. Dat lukte helaas niet, maar ik ga nog wel een keer op herkansing. Toch maar vier sterren, omdat ik had gehoopt dat haar lichaam iets lekkerder zou zijn.
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
35-40
Haarkleur
Blond
Cupmaat
C
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Dinsdag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/voorburg/4601910-alexa
Totale kosten (in euro)
200
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Ik kan deze positieve reviews alleen maar beamen . Onlangs bij Alexa geweest . Wat een snoepje is . Heerlijk ontvangen met tongzoen . Zij had een prachtig zwart setje aan . Ik vind haar heel knap. Mooi figuur . En prachtig koppie.snel opfrissen. In de slaapkamer begon zij mij stevig te zoenen en ze mag je lekker teasen . Zij zakte langzaam af en begon heerlijk te pijpen , ook DT . Mmmmm. Op bed verder . In eerste instantie was zij in control . Maar al snel mocht ik haar likken . Zij houd van rustig en is erg gevoelig. Ik deed het blijkbasr goed want mocht niet stoppen en zij kwam meerdere klaar. Vervolgens kwam ze op mij zitten en bereed mij . Ook reverse cowgirl . En ook daarbij kwam ze weer klaar. Op het einde kwam ze boven mij staan en kwam ze al squirtend weer klaar en ik ook . Zij is daarnaast ook heel gezellig, engels is oke en heel prettig nagepraat en geknuffeld. Uur was ruim verstreken . Herhalingsgevaar ja zeker .
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Highclass companion
5,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Blond
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
120 minuten
Dag
Maandag
Totale kosten (in euro)
400
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Unbelievable. This beats all my other girls. Everything is divine. You can close your eyes and go. No clock watching, no BS, no cribbing- nothing. She let me make her come as well- which is a must for me apart from French Kissing.

She is extremely beautiful and hot. And so so nice!

This one beats even Luna (Amstelveen) and Celina (Den Haag). She even indulges in conversations proactively after the act.

Thanks a lot, Alexa!
 
Laatst bewerkt:
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Duur van bezoek
60 minuten
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/amstelveen/4601910-alexa
Totale kosten (in euro)
200
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Deze dame in Amstelveen bezocht, gewoon lekker geneukt geen gedoe. Geen gekke dingen verder ook dus binnenkort nog maar eens doen.
 
Hi Heren, iemand recent nog geweest? Klopt het (ja ik zie het nu in haar adv staan) 50eu extra voor pzc, of is het wanneer je een uur bij haar bent pzc 200 inclusief?
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan