Recensie Alexa, Amsterdam 4,56 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Krelis

Wandelaar
Forumpionier
97
30/06/21
251
12
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Tongzoenen
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Klaarkomen in mond
  3. Pijpen deepthroat
  4. Pijpen zonder condoom
  5. Vingeren
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
25-30
Duur van bezoek
45 minuten
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/amsterdam/7224128-alexa
Totale kosten (in euro)
180
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Afgelopen weekeinde de Russische Alexa bezocht. Ze ontvangt in Amsterdam West. Ze heeft een perfect 'onbespoten' slank figuurtje zoals veel Russische dames. Haar Engels is uitstekend. Contact via WA verliep snel en duidelijk. We hadden ook meteen een klik en ik heb heerlijk genoten van ons samenzijn. Aan niet-orale seks ben ik niet toegekomen want 69 met haar voelde goddelijk. Herhalingsgevaar 100%
 
Deze dame ruim een jaar geleden bezocht, hoogstwaarschijnlijk op dezelfde plek. Een uur met haar doorgebracht voor 150 Euro. In werkelijkheid mooier dan op de foto's, vind ik. Een lieve dame, echt een pleaser met een heel mooie poes :p. Daar wil je dan als kater graag even aan likken (69).
Ze heeft me naakt uitgeleide gedaan, dat had ik nog niet eerder meegemaakt.
 
Vandaag bij deze dame geweest, kan haar leeftijd moeilijk inschatten maar verwacht dat ze iets ouder is dan ze zegt.
Overigens niet erg, meer ervaring is altijd goed.
Ze ziet er werkelijk prachtig uit, is vriendelijk en zet zich goed in.
Ongemerkt let ze wel op de tijd wat haar goed recht is.
Ik heb genoten.
Ik weet niet of het mogelijk om ,net als bij hookers, voetjes te geven maar ze gaat redelijk naar her maximale.
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
3,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Vingeren
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Blond
Cupmaat
C
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Zaterdag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/amsterdam/7224128-alexa
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Nu ik zie dat er een hele kwaadaardige nepkater op kinky rondstruint die een naar verhaal over deze dame vertelt voel ik de behoefte om Alexa, ruim een jaar na mijn ontmoeting, toch even in het zonnetje te zetten.

En in het zonnetje ziet ze er prachtig uit: mooier dan op de foto's vind ik. Contact met haar verliep ook vlot, beetje kortaf, dat wel, maar dat is OK. Ze wilde wel even een foto van me hebben, daar heb ik niet zoveel problemen mee. De puzzeltocht verliep wat moeizaam in Amsterdam, maar dat was ook omdat ik zo eigenwijs was niet met de lift maar met de trap te gaan. Maar eenmaal gevonden lag ik al snel naast haar op bed. Een dame die veel toelaat, prettig in de omgang.

Na het klaarkomen nog even nageknuffeld en wat ik ook bijzonder vond was dat ze naakt afscheid van me nam.
 
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Pijpen deepthroat
  3. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
B
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Zaterdag
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Service van deze dame is echt goed. Inderdaad wat zakelijk en afstandelijk. Maar alles wat ze doet, doet ze goed. Tongzoenen, deepthroat pijpen. Wanneer je wat groter geschapen bent dan is het wel vaak even hand erbij, rustig aan doen. Maar ook dan vind je elkaar wel. Helemaal niks mis mee.
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Pijpen deepthroat
  2. Pijpen zonder condoom
  3. Vingeren
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Donkerblond
Cupmaat
B
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
45 minuten
Dag
Zaterdag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/amsterdam/7224128-alexa
Totale kosten (in euro)
130
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Na wat frustratie uiteindelijk de keuze gemaakt voor Alexa op advies van @Omdatikhetlekkervind

Ik was enigszins terughoudend omdat ze voorheen ontving met Natasha (die zit nu in Utrecht) en Natasha me had geblokt toen ik aangaf half Turks te zijn. Mijn eerste voorkeuren van mijn lijstje reageerden niet of konden niet (Kiera, Adriana in Amstelveen en Tina van GK). Alice reageerde wel maar doet vanaf 12u s'nachts alleen een uur en dat vind ik altijd teveel voor een eerste bezoek, zeker met maar 1 positieve ervaring.

Dan het bezoek aan Alexa. Lieve dame, spreekt goed Engels. Ze gaf aan dat de prijs was voor normale sex en zonder zoenen (ik vind zoenen niet belangrijk dus voor mij maakt dat niet uit).

Ze deed gelijk haar lingerie uit. Ik vind dat altijd jammer als een dame dat doet, liever heb ik dat ze het nog even aanhoudt zodat er nog wat aan de verbeelding overblijft en ik vind het toch wel geil om een dame zelf uit te kleden. Geeft toch iets meer beleving. Eerst even rustig elkaar betast en na een paar min ging ze op het bed en ik bleef staan voor de bj. Er stond een spiegel voor het bed dus ik kon mooi naar ons kijken.

Het pijpen was erg goed, weinig handen en veel vol in de mond. Af en toe pakte ze 'm deepthroat, kort en kracht maar erg goed.

Na 10 minuten deed ze het rubbertje om en vroeg welke standje ik wilde. Aangezien ik nog nooit reverse cowboy had gedaan daarvoor gekozen. Ze is aan de voorzichtige kant, kan niet al te diep maar in principe niet hinderlijk.

Uiteindelijk na 10 min in die standje klaargekomen. Daarna even nagebabbeld. Ik was haar laatste klant, het was inmiddels al 02.00 u. Het is me zelden gelukt om 2 x in een uur stijf te worden of weer te komen omdat weinig dames me zo erg kunnen opwinden dat ik er weer vol ga. Ze wilde me niet wegjagen maar heb aangegeven een volgende bezoek dat te willen proberen met haar :). Ik ben uiteindelijk na 25 minuten weggegaan maar dat was op mijn initiatief; ik was bevredigd en het was ook al laat. Bovendien was ik haar laatste klant dus ik wilde niet daar blijven zitten om alleen na te praten (wat prima ging omdat ze erg lief was).

Ze gaf aan aan mij te merken dat ik wat verlegen was; haar tip was om duidelijk te vragen wat je wil. Daarbij kwam ter sprake dat ik een volgende keer anaal wil. Ze lachte en gaf aan dat de mijne daarvoor te groot was en dat ze een erg kleine kont had. Dat klopt ook, ze is erg slank, tenger en met een klein kontje dus wel jammer.

Ze is 100% de dame van de foto, lief en spreekt goed Engels. Geen haastwerk. Herhalingsgevaar aanwezig, maar ik denk pas nadat ik mn lijstje heb afgewerkt.
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Bruin
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Maandag
Link naar advertentie
Zie vorige recensies.
Het bezoekje is alweer anderhalve week geleden. Nou ben ik niet zo'n recensieschrijver, maar wilde toch mijn ervaring delen.

Plek is goed te bereiken in Amsterdam. Kreeg vooraf de straat en bij aankomst nog even appen over het nummer. Ze gaf eerst een verkeerd nummer wat er naast lag, ik vermoed om vanaf het balkon te bekijken wat ze binnen halen. Maar belde erna om mij binnen te loodsen. Er is een lift, maar ook met de trap was het goed te vinden.

Eenmaal binnen erg knappe en vriendelijke dame. Even de financien afhandelen. Ik werd naar de douche geleid en kreeg een schone handdoek. (Iets wat ik zelf graag wilde na een dag zweten op werk.)

Terug op de kamer (erg netjes overigens) lag de wulpse Alexa op het bed te wachten. Vervolgens heerlijk begonnen met pijpen (met op eigen verzoek, ze doet ook zonder volgens mij). Ze heeft een spiegel in de kamer staan, dus haar daar nog even voor gezet. Mooi om te zien, ook hoe ze zichzelf aan het bekijken is terwijl ze pijpt. Pijpen gaat goed diep, waar ik dol op ben dus moest moeite doen om niet meteen al te komen. Daarna nog een tijdje heerlijk staan likken (erg schoon), waar ze heerlijk van lijkt te genieten. Ze speelt dan ook heerlijk met haar borsten mee. Daarna wat standjes af gewerkt en heerlijk in cowgirl gekomen.

Na een korte pauze begon ze uit zichzelf voor de 2e ronde. Nou is dat niet zo makkelijk voor mij in een uur, maar ze kreeg mij toch wel weer aan de praat. Na nog wat standjes voor de spiegel al pijpend afgemaakt. Dit was alweer een ervaring opzich! Want (met condoom) kon ik diep in haar keel klaarkomen.

Al met al na een vol uur weer voldaan naar buiten, ze bood nog aan om te douchen. Maar ging erna sporten, dus zou dat daarna wel doen.

Als ik wat negatieve puntjes zou moeten noemen. Is dat ze niet echt tongzoent. Haar telefoon trilde af en toe, die had wel op stil gemogen. Ze keek er overigens niet op, ze heeft alle aandacht voor jou. Ze vraagt vaak wat je wil, volgens mij wil ze het je naar je zin maken en houd ze van duidelijkheid. Maar daar moet je doorheen zien, ik maak er gewoon van dat ze erg gehoorzaam is. En ik hou er wel van om de baas te spelen.

Ze zou afgelopen weekend op bezoek gaan bij familie. Advertentie is nu offline, ik vermoed dat die wel weer terug komt als ze er weer is. En dan ga ik zeker wel weer langs.
 
Laatst bewerkt:
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
Tongzoenen
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Klaarkomen in mond
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Bruin
Cupmaat
B
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Zaterdag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/amsterdam/7224128-alexa
Totale kosten (in euro)
200
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Lieve dame in prima appartement waar je discreet naar binnen kunt. Muziekje aan. Zeer goede pzc, vele standjes mogelijk, spiegel achter het bed en ook nog een gezellig gesprek. 2 rondes gedaan. Vond haar niet bijzonder knap, maar ze heeft een mooi slank figuur en is aardig. Ze deelt het appartement met een vriendin, maar verder geen last van.
 
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
Tongzoenen
3,00 ster(ren)
Highclass companion
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Pijpen deepthroat
  2. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Donkerblond
Cupmaat
B
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Atletisch
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Woensdag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/amsterdam/7224128-alexa
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Afspreken met deze dame verliep soupel over whatsapp. Ze vroeg wel om een foto maar dit was geen probleem voor mij. Ik had haar ook gevraagd wat er in de prijs was inbegrepen en ze zei dat anal (100eu) en klaarkomen in mond (50eu) extra waren. Uiteindelijk had ik geen extra's gekozen.

Verder was het een leuke dame in prima appartement. Ik hoorde wel een vrouwelijke stem uit de andere kamer dus waarschijnlijk heeft ze een kamergenoot. Ze kon uitstekend pijpen. Ze deed aan pzc en afwisselend deepthroaten. Haar deepthroat was geweldig en ze kom me tot de hilt nemen met haar neus tegen mijn buik aan. Ze liet me ook controle nemen van het pijpen door haar hoofd te pakken. Uiteindelijk kon ik het niet meer inhouden en was ronde 1 afgerond. Hierna gaf ze me een korte massage en begonnen we ronde 2 met wat zoenen. Ze was wel een beetje terughoudend met tongzoenen en ging snel terug naar zoenen zonder tong. Hierna ging ze weer terug naar pijpen. Na een paar minuten hiervan gingen we maar door naar verschillende standjes en uiteindelijk toch weer terug gekomen naar het pijpen. Ronde 2 afgemaakt op deze manier. Hierna nog even snel douchen en was weer de deur uit.
 
Intiem
2,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
3,00 ster(ren)
Tongzoenen
2,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Kontlikken door klant
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Voldoende
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Woensdag
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
3,00 ster(ren)
Het was al erg laat in de avond maar kon gelukkig terecht bij deze dame, in de straat aangekomen dirigeert ze je naar de wonig. Een maal boven staat daar een prachtige, slanke dame in heerlijke lingerie. Betaald en toen eerst maar onder de douche. Daarna op bed en elkaar lekker opwarmen. Tong zoenen deed ze wel maar niet te gulzig helaas. pzc was ineens extra en ook klaar komen op lichaam zat niet in het pakket. Beffen toegestaan maar niet vingeren. Intiem was erg slapjes. Mooie dame maar voor mij geen herhaling.
 
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Pijpen deepthroat
  2. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Donkerblond
Cupmaat
B
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Atletisch
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Donderdag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/amsterdam/7224128-alexa
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Paar weken geleden bij Alexa geweest. Wat een heerlijk figuurtje heeft deze dame. Ze ontvangt je in mooie lingerie en spreekt goed Engels. Enige minpuntje is niet de grootte van haar borsten, ik hou namelijk wel van een kleine cup, maar dat ze best hangen. Voor de rest echt een prachtvrouw.

Ze videobelt van tevoren even met je om te checken wie je bent. Vind ik persoonlijk geen probleem, want dan zie je ook of de dame niet 10 jaar ouder is dan ze opgeeft.

Handelingen waren goed. Pijpen was zc en met deepthroat. Dat was erg fijn. Seks was ook goed in meerdere posities. Na de eerste ronde heeft ze me even een massage gegeven. Ze dacht dat ik geen tweede ronde meer aankon, maar ik liet me niet kennen en heb even haar ongelijk bewezen.

Herhalingsgevaar zeker aanwezig!
 
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Klaarkomen in mond
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Bruin
Cupmaat
B
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Vrijdag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/amsterdam/7224128-alexa#overview
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Was al aan de andere kant van A'dam, daarom niet eerst geappt, gelijk gebeld. Ja, ze had wel tijd, wat wilde ik. Nou, een GFE basically, ik zag dat ze ook CIM deed, daar had ik wel behoefte aan en een lekker poesje om te likken. Even later aangebeld, naar binnen, nette ruimtes, gang, haar kamer en de douche. Eerst even op het bed gezeten, gebabbeld, aangeraakt, gezoend, ik kreeg echt zin in haar, ze had wel mee mogen douchen dan was het daar al 'uit de hand gelopen '. Maar dat willen de meesten niet of ik had het moeten vragen. Anyway, gevraagd om haar lingerie aan te houden totdat ik met handdoek om weer op haar kamer was. Daar verder gegaan met zoenen en tongzoenen, heel lekker hoor. Ondertussen met m'n vingers langs haar broekje, aftasten waar haar lippen zaten en snel op het bed, liggend beland. Ze zocht mijn penis op, die was niet te missen, mmmm, ik moest er maar eens goed voor gaan liggen, op dat moment vroeg ik haar gespreid met haar poesje boven mijn mond en tong te hangen. Ze had me met de eerste blowjob vrij snel tegen het plafond. Tweede ronde, van plan om in doggy of cowgirl klaar te komen, meer tijd en wellicht iets grotere borsten nodig, weet het niet, of mijn leeftijd, pfff. Ze heeft zich in enorm ingezet, nogmaals een heel geile blowjob. Weet niet meer of en hoe ik klaar kwam, maar ging wel met een heel lekker gevoel weer de deur uit. (Was in de zomer)
 
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
3,00 ster(ren)
Tongzoenen
3,00 ster(ren)
Highclass companion
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Pijpen deepthroat
  2. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Bruin
Cupmaat
B
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Dinsdag
Leuke uurtje beleeft bij deze dame afgelopen week.
Ze is heel professioneel en de hygiëne is perfect. Bij aankomt op bed gelegen en ben uitgebreid bevredigd met haar mond, haar pijp skils zijn uitstekend een goede deepthroat.

Vervolgens afgemaakt in doggy.
Voor de 2e ronde kwam initiatief van haar.
Ik geef deze dame een 8.
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Klaarkomen op gezicht
  3. Klaarkomen op lichaam
  4. Pijpen zonder condoom
  5. Speciale kleding verzoek
  6. Vingeren
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Bruin
Cupmaat
B
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Woensdag
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Gistermiddag een bezoekje gebracht aan Alexa. Na wat heen en weer geapp afgesproken voor in de middag. Ik was toch toevallig in Amsterdam. Afspraak was vlotjes gemaakt. Vooraf netjes videobellen zodat ze ook zie wie er binnenkomt.

Ze had me leuk verrast met haar lingerie. Dame zoent lichtjes, en begon al overal te voelen. Kleertjes uit en het spel kon beginnen. Dame is een beest in bed en kan heerlijk pijpen. Minutenlang in standje 69 doorgebracht. Smaakt heerlijk en genoot er ook duidelijk van. Condoompje om en paar standjes gedaan. Doet mee en laat zich ook lekker hard nemen.

Uiteindelijk met de hand en mond afgemaakt. Hierna nog over koetjes en kalfjes gepraat. Blijft nog een paar maanden in Amsterdam. Lieve meid met een leuk open karakter.

Gaat ze me vaker terug zien? Zeker wel, als ik in de buurt van Amsterdam ben.
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Anaal
  2. Klaarkomen in mond
  3. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Leeftijd
25-30
Duur van bezoek
30 minuten
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/amsterdam/7224128-alexa
Totale kosten (in euro)
250
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Paar maanden geleden ben ik bij Alexa op bezoek geweest. Vooraf wil ze graag even videobellen om te checken met wie ze te maken heeft. Uiteraard volledig te begrijpen en na een kort gesprek mocht ik naar boven komen. Locatie is goed te bereiken en appartement deelt zij volgens mij met 1 ander meisje. Zag er netjes uit en heb niets meegekregen van de andere dame en of zij ook bezoek had.

Eenmaal binnen even de financiele zaken afgehandeld, waarbij ik voor CIM en anaal ben gegaan. Omdat ik geen oneindig budget had werd het wel een wat korter bezoekje dan ik van origine voor ogen had, maar dat terzijde. Over de actie die volgde kan ik vrij kort zijn: uitstekend! Ik heb heerlijk genoten en ben het letterlijk ondergaan. Verschillende standjes gedaan, heerlijk gepijpt en haar uiteindelijk op een heerlijke CIM getrakteerd. Dit is een dame om te koesteren. Niet goedkoop, maar wat mij betreft elke euro waard.
 
Heerlijke dame! Spreekt goed engels en komt haar afspraken goed na. Ben nu 2 keer langs geweest en het was beide keren top! Haar deepthroat is heerlijk en ze heeft een perfect lichaam met natuurlijke tietjes. Als je van rondingen houdt dan moet je verder zoeken. Maar ik ben fan!
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Pijpen deepthroat
  3. Pijpen zonder condoom
  4. Voetfetish
  5. Kontlikken door klant
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Blond
Cupmaat
B
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Atletisch
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Vrijdag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/amsterdam/7224128-alexa
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Iedereen bedankt voor de bovenstaande reviews. Daarom ben ik vandaag ook langs geweest en heb genoten. Inderdaad tenger maar erg mooi, met een mooi gezicht en prima inzet. Last but not least een aardige dame waarmee je prima kan kletsen. Voor een golden shower vraagt ze eur 50 dat vond ik niet de moeite. Ze heeft ook hele mooie voeten waar ze goed mee overweg kan.
 
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
Tongzoenen
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Donkerblond
Cupmaat
B
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/amsterdam/7224128-alexa
Totale kosten (in euro)
200
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Ben een tijdje geleden bij haar geweest.
Na de nodige vragen gesteld te hebben wou ze nog even video bellen dat was geen probleem voor mij.

Eenmaal in de avond onderweg naar haar, aangekomen in Amsterdam waar ik betaald moest parkeren, haar gebeld en kreeg het goeie appartement nummer door.
Eenmaal boven werd ik begroet met een dikke zoen en mocht ik achter haar aan lopen naar de kamer.
Hier het financiële gedeelte afgerond en mocht ik me uitkleden en gaan douche.
Fris en fruitig terug in de kamer zijn we begonnen met lekker zoenen en werkte zij zich zelf naar beneden naar me kleine vriend, heerlijk zonder condoom begon ze mij te pijpen en zijn we al snel in een 69 gegaan.
Daarna heb ik haar heerlijk in verschillende standjes mogen neuken en heb het condoom lekker volgespoten.

Hierna nog lekker na lopen knuffelen en kletsen, ben weer gaan douche en voldaan naar huis gegaan.
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Bruin
Cupmaat
C
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
120 minuten
Dag
Woensdag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/amsterdam/7224128-alexa
Totale kosten (in euro)
450
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Ik heb voor Alexa gekozen vanwege de vele reviews. Alexa is een mooie vrouw met mooie volle lippen. Ik heb gekozen voor 2 uur escort, prijs is inclusief taxi. Ze kwam prima op tijd en een afspraak was makkelijk en snel gemaakt.

Eerst even wat gepraat, haar Engels is zeer goed en je kan goede gesprekken met haar houden. Daarna door naar de slaapkamer, daar zoenden we heerlijk. Daarna begon ze met pijpen en een goede deepthroat. Ik wilde zelf met condoom. Daarna heerlijk sex gehad in verschillende posities. Leuk avontuur gehad met deze dame en is voor mij voor herhaling vatbaar.

Edit: ik zie nu dat dit topic alleen voor privé ontvangst is, mag je hier ook een review voor escort achterlaten?
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
3,00 ster(ren)
Highclass companion
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Pijpen deepthroat
  3. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Donkerblond
Cupmaat
B
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Dinsdag
Totale kosten (in euro)
200
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Alexa gebeld en ze was vrij, ik wist al waar ze ongeveer ontving, dus het was maar een paar minuten lopen vanuit de parkeergarage.
Via de telefoon mijn wensen kenbaar gemaakt en de prijs afgesproken voor een uurtje.
Na videoconfirmatie, adres gekregen en iets later huisnummer.

Mooie slanke dame, die je wat ingetogen begroet met wat oppervlakkige kussen.
Kleren uit en op het bed beland.
Gestart met een pijpsessie, waarbij ze hem regelmatig helemaal deepthroat neemt, zonder ook maar effe te moeten kokhalzen.
Langdurige pijpsessie vervolgt in 69-positie.
Laten we het er maar op houden dat de dame beter kan pijpen, dan dat ik kan beffen.
Daarna vervolgt met wat posities.
Eerst zij on top in cowgirl en reverse cowgirl, waarbij ze een goed tempo er in hield.
Even rust voor haar en vervolgt met haar op de rug.
Eerst effe aan die tietjes gezogen, tussen A en B naar mijn idee.
Vervolgens in missio, doggy en platdoggy.
In deze laatste positie klaargekomen.
Condoom werd door haar verwijderd en reiniging met een doekje.
Mooie dame, die vroeger wat dikker is geweest, ze zit wat slap in haar vel.
Maar zeker voor herhaling vatbaar.
 
Bij Alexa's ad staat, zoals ik bij toeval vandaag opmerkte, dat dit haar 'last week' is.
Weet iemand of dit een tijdelijke afwezigheid betreft of misschien definitief? Dat laatste mag ik niet hopen want Alexa stond zeker nog op mijn herhalingslijstje.
 
Terug
Bovenaan Onderaan