Recensie Alexa, Amsterdam 5,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Newcummer

Newbie
15
17/05/23
6
3
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Klaarkomen in mond
  2. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Engels
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Donkerblond
Cupmaat
B
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Donderdag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/advertenties/2484146-alexa
Totale kosten (in euro)
100
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Alexa is de dame van de foto, Komt vanuit Rusland. Zeer slank. Normaal gesproken niet mijn geval, maar deze dame heeft mij wel overtuigd met haar diensten... ;)
Een leuke verrassing zijn ook haar zeer mooie natuurlijke tietjes waar ik van mocht genieten.. :))

Wat mij betreft een echte aanrader!

Bedankt Alexa!
 
Het hoeft ook niet zonder. Ook met kun je een leuke date hebben, al heeft ze nzc wel in haar pretpakket zitten. Lieve meiden beginnen zeldzaam te worden tegenwoordig.
 
na het lezen van de recensies hier en op kinky
deze dame bezocht
erg mooie verschijning !
zeer slank ( je kunt haar ribben zien )
afgesproken voor een uurtje. ik heb me uitgekleed waarbij ze op bed plaatsnam op handen en knieen daar heeft ze me gepijpt met alleen dr mondje
op mijn verzoek wat sneller en dieper
ik kwam behoorlijk snel .
ze ging nog eventjes door toen ik kwam daarna heb ik haar langzaam ontkleed waarbij ik haar slanke lijfje zag !
wat is ze mooi en die borstjes ook
haar op bed laten liggen en haar gemasseerd wat ze fijn vond , rug benen armen
daarna omkeren en haar borstjes gedaan , slipje uit en haar kutje met veel olie gedaan uitwendig en ook inwendig , wat ze erg wardeerde !
ik had een vibrator meegenomen , in eerste instantie wilde ze dat niet , maar met een beetje extra betaling wilde ze het wel . kutje werd nat er kwam zelfs wat kutvocht uit
mijn erectie was weer op sterkte en haar bare genomen in verschillende standjes . flink doorstoten is mogelijk , afgewisseld met pijpen en dan weer vaginaal
toen ze op me zat kwam ik klaar .
ik heb alweer een volgende date afgesproken met haar
ze is een toppertje
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan