Recensie Liudmila/Alexa, Amsterdam (voorheen Den Haag, Arnhem) 3,67 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

makkebeer

Meubelstuk
Forumpionier
1.603
01/07/21
1.688
90
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
2,00 ster(ren)
Highclass companion
3,00 ster(ren)
Extra's
  1. Bare seks
  2. Beffen
  3. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
40-50
Haarkleur
Blond
Cupmaat
A
Lengte
1.80 m - 1.90 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
45 minuten
Dag
Maandag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/advertenties/5481035-liudmila
Totale kosten (in euro)
120
Algemene beoordeling
3,00 ster(ren)
Gisteren bij Alexa geweest, niet de dame van de foto's, maar wel een slanke blonde vrouw met een kompleet glad spleetje.
Mooie vrouw van 40-45 jaar.
Heeft geen kontakt met haar telefoonbeantwoorder/ster, wist namelijk niet wat ik afgesproken had.
Er werd eerst een koppie thee gezet, die we na de sex hebben opgedronken.
Ondertussen ging ik douchen.
betaald voor 45 min, 120€ voor pzc, nmc en wat standjes.
wat kusjes vooraf met gesloten lippen, ze doet geen tongzoenen.
gestart met pijpen en dat deed ze met erg veel gevoel, ronduit lekker.
Geen deepthroat.
Na pakweg 5 min wilde ze stoppen, maar ik zei dat ik het nog wat langer wilde.
Klaagreactie tot gevolg, maar ze pijpte wel verder.
Daarna haar gelikt, tussen haar gladde kutje, ze heeft geen uitstekende schaamlippen
Weinig reactie op mijn pogingen
Ging wat aan A-cups sabbelen en kuste haar op de gesloten lippen.
Ze maakte geen aanstalten om een condoom te pakken, dus ik duwde mijn lul tussen haar lipjes.
Goed dat ik haar wat nat gelikt had, want geen glijmiddel kwam eraan te pas.
Ze heeft een zalig strak kutje en het duurde dan ook niet al te lang of ik voelde dat ik bijna klaar ging komen
Snel gewisseld naar doggy en wat meer tempo erin, zowaar wat gekreun van haar kant, haar lekker volgespoten met mijn spermalading.
Nog even nagenoten in deze positie, met mijn lul in haar nauwe kutje, onderwijl streelde ik haar mooi gevormde rug.
Langzaam trok ik terug en ik kreeg een doekje voor de schoonmaak, dat zij later opruimde.
Weer aangekleed en ons kopje thee gedronken.

Ze is duidelijk moe van het sexwerk, elke dag hetzelfde, alleen andere gezichten.
Ze wilde terug naar haar land of een ander land voor vakantie.
Eindconclusie lieve vrouw, die lekker pijpt en zich lekker laat neuken, verwacht geen GFE.
 
😳

Okay, dus je boekt een brunette van 25 en je ontmoet een blondine die bijna 2x zo oud is (en je gaat er nog voor ook)?

No offense, gewoon nieuwsgierig 🙄
Kijk ze liegen bijna allemaal over hun leeftijd en gebruiken vaak foto's van anderen.
Was gewoon een slanke knappe blonde vrouw met mooie kleine tietjes en een strakke kutje van een twinitigjarige.
Nou dan hoor je mij op mijn leeftijd niet klagen.
 
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
2,00 ster(ren)
Aftrekken
3,00 ster(ren)
Extra's
  1. Klaarkomen op gezicht
  2. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
C
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Atletisch
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Vrijdag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/amsterdam/1020179-alexa
Totale kosten (in euro)
80
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Vandaag Alexa een bezoekje gebracht in Den Haag.
Inmiddels is de bovenstaande Alexa vervangen voor een vers exemplaar uit de Oekraïne, dus we praten over dezelfde advertentie maar een compleet andere dame.

De nieuwe Alexa is echt een super geil fitness meisje met een goed lichaam een een fantastische C cup. Echt een feest of even met deze meid te mogen rollebollen.
Ik ging voor 30min maar merkte wel dat ze het na een minuut of 20 naar een einde probeerde te werken. Gelukkig kan ik mijn orgasme prima regelen, dus we stoppen pas als Ted het wil 😝

Ze pijpte me uitstekend zc en een beetje facefuck liet ze ook prima toe. Zoenen deed ze matig, geen tongzoenen, maar was toch niet slecht. Haar daarna nog heerlijk met condoom geneukt, en afgesloten met een halve facial..
Dit door haar schrik reactie, blijkbaar had ze niet aan zien komen dat hij zou gaan spuiten toen ze voor mij op haar knietjes zat ik mezelf aftrok voor haar gezicht.
Hierna ging ze keurig de douche in om zichzelf op te knappen, ook bij aanvang douchte ze. Dat zien we wel eens anders bij deze snelle dames.
 
@admin Dit topic betreft dezelfde advertentie/dame.
Kan dit samengevoegd worden?


\\Edit mod: Is haar WHEM topic, deze voegen we niet samen.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Intiem
4,00 ster(ren)
Tongzoenen
3,00 ster(ren)
Extra's
  1. Klaarkomen op lichaam
  2. Vingeren
Gesproken taal
Engels
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
35-40
Haarkleur
Blond
Cupmaat
A
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Zondag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/den-haag/1020179-alexa
Totale kosten (in euro)
80
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Gisteravond was ik zo geil als een beer, dus Kinky erbij gepakt om te kijken of er nog wat te neuken viel in de buurt.
Tot mijn verassing zag ik dat de inmiddels meer dan bekende Alexa advertentie weer online was. M'n auto de sporen gegeven, en aangekomen een half uurtje wachten tot ik "aan de beurt" was. Ik had zit in een lekkere meid met mooie lange zwarte haren.. 😋 de deur ging open, en een slanke blondine stond voor mij. Ik herkende haar direct als de dame die ik een jaartje geleden vaker in den Haag en Amsterdam had bezocht..
Dit was de relaxte dame met de kaarsjes en altijd met een glas wijn in haar hand.
Ze herkende mij ook nog, en na een kort praatje belande we op het grote bed. De 3 keer eerder dat ik bij haar was geweest waren toch een soort van GFE, en dit was wederom geen uitzondering.
Heerlijk relaxte dame, veel knuffelen, paar standjes neuken, vingeren.. totaal geen tijdsdruk.
Helaas belde na een half uurtje haar planner of pooier en ontstond er een discussie aan de telefoon.. Ze was duidelijk boos.. ze werd gesommeerd om de klanten sneller af te werken, niet te geloven dit. Gelukkig had ze daar weinig boodschap aan, en heb ik keurig het half uur vol kunnen maken.
Jammer dat dit soort meiden altijd afhankelijk zijn van klootzakken die de boel uit lopen te buiten.

Herhaling zit er wel in, alhoewel ik eigenlijk meer val op donker haar, en ze is eigenlijk iets te mager voor het mooie.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Klopt, dat staat bij alle dames van deze organisatie als optie.
Een aantal doen het ook echt, een aantal niet.

Trouwens nooit in Arnhem gezeten voor zover ik weet.
 
Laatst bewerkt:
Ze doet geen nzc meer begreep ik van andere bezoekers.

Relaxte meid.. Wijntje, kaarsjes, Blues muziek, echte romanticus 😂

Ik zou een paar maanden geleden in Den Haag bij haar overnachten.
Mooi prijsje afgemaakt, maar een uur voor aanvang begon ze te mekkeren dat ze meer geld wilde.
Jammer.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan