Recensie Polly/Alexa/Mariana, Lelystad 4,33 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Cinta

Wandelaar
40
15/08/21
107
18
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Gesproken taal
Spaans
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
C (fake)
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Atletisch
Duur van bezoek
60 minuten
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/advertenties/6351245-polly
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Ik zag dat er hier om ervaring met werd gevraagd. Alexa, nu kennelijk even Mariana is inderdaad al eerder op Hookers positief besproken.

Mijn review gaat daar geen uitzondering op zijn.

Als je dat filmpje in haar advertentie bekijkt, kan je eigenlijk niet weg blijven. Tenzij je bang bent genept te worden. Welnu, twijfel niet, deze dame gelijkt 100%. In alles.

Maar de mooiste verrassing; weer zo'n leuke personality waarvan je je afvraagt hoe het toch in godsnaam mogelijk is dat, door een simpel Whatsappje en een kleine donatie later, je met zo'n leuke, lieve, spontane, slimme beauty ontkleed op bed ligt.

Allerhartelijkste ontvangst, zowel goed Spaans (logisch) als Engels sprekend. Prima locatie, comfortabele kamer/bed en sanitaire voorzieningen.

Ze had mij echt wel te pakken door haar spontaniteit, waardoor ik, terwijl we al even naakt op bed lagen, moest schakelen naar waarvoor ik eigenlijk gekomen was. Dat gebeurt me vrijwel nooit. Toch maar even de mentale switch gemaakt en me overgegeven aan haar vaardigheden en lekkere lichaam.

Body: Foto's zeggen alles. 100% naturel? Nee. Storend? Nee.

Skills: Blowjob zo lang als je wilt, vanuit iedere positie en zo diep als je je kunt indenken. Ok, dat laat ruimte voor de 25cm helden, ga je gang. Neuken erg lekker, onvermoeibaar, plooit zich naar je wensen en heeft een verrassend klein poesje dat je op basis van haar uitstraling misschien niet direct zou verwachten.

Hygiëne top, ze ruikt lekker, voelt ook zachter dan je misschien zou aannemen.

After Care: ook super, ze maakt je helemaal schoon en als je wilt kun je nog verder opfrissen in de badkamer. Spontaniteit blijft aanwezig, ze vertelt honderduit en laat bepaalde dingen zien, die bevestigen dat het een slimme dame is.

Dat was mijn ervaring, goed beseffend dat die voor een ieder anders kan zijn. Ik ga zelf trouwens niet voor pzc, tongzoenen en beffen hoewel die laatste twee meen ik inbegrepen zijn. Voor de liefhebbers heeft ze ook nog een kinky kant en daar o.a. een strap-on voor tot haar beschikking.
 
Ze is inderdaad heel leuk en een supermooi lichaam. Zit zo'n beetje elke dag in de gym en dat zie je goed. Blij dat ze er weer is. Tongzoenen doet ze bij mijn weten niet, maar verder overal voor in.
 
Intiem
3,00 ster(ren)
Pijpen
3,00 ster(ren)
Aftrekken
3,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
West-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Zwart
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Donderdag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/lelystad/7498759-alexa
Totale kosten (in euro)
100
Algemene beoordeling
3,00 ster(ren)
Ik had haar al even in het zicht en toch maar een half uurtje er op gegokt.
Het is in een huis redelijk schoon ook al stond er een kattenbak.
Waarschijnlijk huurt ze de slaapkamer.
In de badkamer opfrissen kon ook niet .
Het is een leuke lekkere meid om te zien .
Pijpen was met condoom.
Was niet heel overtuigend.
Daarna geneukt er werd een flinke dot glij middel op gegooid.
Ik kreeg het idee dat ze het allemaal maar snel achter de rug wou hebben en ik had een half uurtje geboekt .
Na een minuut of 10 begon ze al te vragen of ik al klaar kwam .
Ik heb haar toen als een jong katje in de hoek van haar bed geslingerd en ben nog maar even flink los op haar gegaan om vervolgens met condoom af getrokken te worden omdat ze niet meer kon .
Over haar heen klaar komen mocht niet en aan haar kut zitten of borsten had ze liever ook niet .
Al met al als ik er aan terug denk is het net een onbekend dorpje waar je wel eens geweest moet wezen maar niet meer snel terug komt.
 
> 24 uur van tevoren een afspraak gemaakt. Een kwartier voor de date krijg ik een berichtje dat ze verhinderd is. Verbaasd vraag ik waarom ze dit niet eerder heeft doorgegeven, ik had tenslotte verteld dat ik een eind moest rijden. "I have one problem in my house" en "sorry" reageert Mariana en ik word vervolgens gelijk geblokkeerd op WhatsApp.
 
Ook ik heb vorig jaar oktober Mariska bezocht, afspraak maken ging goed via Whats app. Na ontvangst na haar kamer zag er goed uit, voor een half uur betaald , na het ontkleden ging ze lekker voor me dansen, na het pijlen met cd, ging ze op mij zitten terwijl ik op de rand van het bed zat, wow wat een heerlijk lichaam, duurde niet lang of ik kwam, ze heeft me daarna nog lekker gemasseerd, moet haar gauw nog eens bezoeken..
 
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
3,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
5,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Europees
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
C
Lichaamsbouw
Atletisch
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Vrijdag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/enschede/7498759-mariana
Totale kosten (in euro)
180
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Wat een super strak en fit lichaam heeft ze!
Ze is lief, en ik denk dat je wel een klik/vibe moet hebben met haar om het een geslaagde date te maken.
En ze kan inderdaad super masseren, ik ging in een soort slaperige roes weg. Dat is positief, en ik heb er nog steeds een positief gevoel aan overgehouden.
 

Edit mod: dank Viciado voor de nieuwe link! Kunnen andere wandelaars die haar bezochten, bevestigen dat deze nieuwe link idd bij dame van dit topic hoort? Daarna passen we de link in #1 aan.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Goedemorgen medewandelaars, afgelopen vrijdag Polly voor de 2e keer bezocht nu in Harderwijk , was alweer 2 jaar geleden dat ik haar voor het eerst bezocht heb, toen in Lelystad, vind alles er beter op geworden , zowel de ontvangstlocatie plus Polly, zie mijn recensie op Kinky wildboywilsex , veel wandelplezier
 
Terug
Bovenaan Onderaan