Recensie Alexa, Oostende

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

stylincx

Wandelaar
28
16/09/22
22
Intiem
3,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
3,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Pijpen zonder condoom
Jonge fisse meid. Had een gfe gekregen wel duur. Ik moest wel achter af bij betalen.(van te voren niet goed mezelf geïnformeerd) Voor sexuele handelingen zoals voor standje 69 en tongzoenen 100. Ok tongzoenen doet ze voluit en 69 is ook top, ze kan zeer goed pijpen. En je mag haar kutje goed likken. Of het die 100 euro waard was. Voor mij wel. Voor uurtje hele goede sex service heb ik 350 neer gelegd. Pijpen zonder en intiem met. Voor intiem zonder moet nog 100 neer tellen .
 
Is het deze Dvp, dit is wel privé ontvangst moet dan verplaatst worden naar het forum Privé ontvangst en 350€ voor één uur???? aloooooo
 
Is het deze Dvp, dit is wel privé ontvangst moet dan verplaatst worden naar het forum Privé ontvangst en 350€ voor één uur???? aloooooo
Ja dat is ze. Ze is mooi hè. Die foto's op rl zijn bewerkt je moet haar profiel foto op WhatsApp zien. Zo is haar gezicht werkelijk. Ze is geen blondine Ze is een brunette. Ja broer 350 euro!! Ik zal je zeggen. Voor de optie intiem zonder voor een half uurtje ga je 150 moeten leggen en voor een uurtje 300. En neem je 69 en tongzoenen erbij dan ga 450 voor een uurtje moeten neertellen!! Ga maar dan zal je het zien.
 
Ja dat is ze. Ze is mooi hè. Die foto's op rl zijn bewerkt je moet haar profiel foto op WhatsApp zien. Zo is haar gezicht werkelijk. Ze is geen blondine Ze is een brunette. Ja broer 350 euro!! Ik zal je zeggen. Voor de optie intiem zonder voor een half uurtje ga je 150 moeten leggen en voor een uurtje 300. En neem je 69 en tongzoenen erbij dan ga 450 voor een uurtje moeten neertellen!! Ga maar dan zal je het zien.
Oja nog vergeten dit te vermelden. Ze spreekt geen woord Engels. Alleen Hongaars.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan