Recensie Alexa Sanne Prive Roermond

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Ba74

Stamgast
Forumpionier
362
06/07/21
411
13
Net terug van Sanne Prive. Vanochtend een afspraak gemaakt telefonisch met de eigenaresse voor een uurtje kamer met jaccuzi en gekozen voor Alexa. Dame nog nooit gezien, maar natuurlijk wel leuk en spannend om zo iemand te ontmoeten. Daarbij ken ik de eigenaresse al jaren, en ze zal me zeker behoeden als ze denkt dat de dame niet bij mij zou passen. Op het afgesproken tijdstip was ik daar, en al snel kwam de bloedmooie Alexa aangelopen. Prachtige mooi meid ! Super mooi koppie, mooi brilletje, lange zwarte haren, prachtig witte tanden, kleine neuspiercing. Prachtig lichaam in de (voor mij) perfecte proporties. Ik voelde al snel de klik met haar en we konden goed met elkaar communiceren in het Duits. Samen in de jaccuzi en heerlijk elkaar leren kennen. Alexa is gewoon puur en echt, en doet alles wat bij een heerlijke vrij partij hoort. Na een kwartiertje op bed en diverse standjes gedaan, werden we super geil van elkaar en we besloten er een dame bij te pakken. Alexa stelde voor om Sarah te pakken. Voor mij een bekende dame en al snel kwam ze er lekker bij. Heerlijk een half uur met ons drieen op bed, en echt alle drie genoten van elkaar. (Sarah is ook echt een leuke en lieve meid) Het laatste half uur alleen met Alexa gebleven en elkaar heerlijk naar een hoogtepunt samen gebracht. Lekker het laatste kwartier vol gemaakt met strelen en kletsen. Wat een top meid ! Voor mij de beste ervaring ooit !!
 
Laatst bewerkt:
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan