Recensie Alexa, Sixsens, Lemiers 5,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

mr.creative

Vaste klant
Forumpionier
115
06/07/21
84
22
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
Tongzoenen
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Engels
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
West-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
B
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Zaterdag
Totale kosten (in euro)
50
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Tegenover Cloe was deze Alexa een topper!!! omdat de wachttijd lang kon aanslepen hebben we voor de cabine boven de bar gekozen. Wat zeer geil dat we de cabine hadden op uitzicht op de trap richting waar je de sleutel voor kamer moet gaan halen. Deze raam is 1 richting dus wij konden zien maar zij ons niet. Bij het uitkleden begon ze mij direct staand te deepthroaten. Jonges toch, deze kan ze als de beste! Tongzoenen deed ze niet veel, dit miste ik wel. Intiem was ook zeer goed. Eerst staand langs achter genomen dat we zicht bleven hebben op de lange wachtrijen. Na 3 standjes heeft ze mij klaar gepijpt. Ben wel niet in haar mondje klaargekomen. Volgende keer een uur met Alexa!
 
Tegenover Cloe was deze Alexa een topper!!! omdat de wachttijd lang kon aanslepen hebben we voor de cabine boven de bar gekozen. Wat zeer geil dat we de cabine hadden op uitzicht op de trap richting waar je de sleutel voor kamer moet gaan halen. Deze raam is 1 richting dus wij konden zien maar zij ons niet. Bij het uitkleden begon ze mij direct staand te deepthroaten. Jonges toch, deze kan ze als de beste! Tongzoenen deed ze niet veel, dit miste ik wel. Intiem was ook zeer goed. Eerst staand langs achter genomen dat we zicht bleven hebben op de lange wachtrijen. Na 3 standjes heeft ze mij klaar gepijpt. Ben wel niet in haar mondje klaargekomen. Volgende keer een uur met Alexa!
Was klaarkomen in haar mond mogelijk dan?
 
Kon het niet laten. Was al redelijk vroeg in Lemiers en zag haar lopen en direct mee gekamerd. We waren allebei de eerste voor elkaar. Was weer top! Ze is zo zot als een achterdeur haha!
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan