Recensie Alexandra’s massagesalon : Jill 5,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Markik

Newbie
3
06/09/25
0
1
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
5,00 ster(ren)
Highclass companion
5,00 ster(ren)
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
West-Europees
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Blond
Cupmaat
C
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Totale kosten (in euro)
130
Ik bezocht Jill, een nieuwe dame hoe ik het begreep. Ze is super lief en sociaal. Gewoon al hoe ze praat stelt je meteen op uw gemak. Ik was vooral benieuwd naar haar massagekunsten maar die zijn TOP, bij de body to body maakt ze je knettergeil. En ze doet dat op een hele natuurlijke sensuele manier. Ik wou eerst kijken hoe ze het deed voor ik extra's nam. De volgende keer ga ik zeker voor intiem en al de rest. Het is enorm moeilijk om haar te weerstaan! Bloedmooie vrouw ook!

Laatst bewerkt:
Ik bezocht Jill, een nieuwe dame hoe ik het begreep. Ze is super lief en sociaal. Gewoon al hoe ze praat stelt je meteen op uw gemak. Ik was vooral benieuwd naar haar massagekunsten maar die zijn TOP, bij de body to body maakt ze je knettergeil. En ze doet dat op een hele natuurlijke sensuele manier. Ik wou eerst kijken hoe ze het deed voor ik extra's nam. De volgende keer ga ik zeker voor intiem en al de rest. Het is enorm moeilijk om haar te weerstaan! Bloedmooie vrouw ook!

Je gaat volgende keer voor intiem zeg je, waarom geeft je haar dan vandaag al 4 sterren voor intiem.
Is dit dan een "voorafname"?
Dit beschouw ik dus als reclame, ook al omdat het ook klinkt als reclame.

Je gaat volgende keer voor intiem zeg je, waarom geeft je haar dan vandaag al 4 sterren voor intiem.
Is dit dan een "voorafname"?
Dit beschouw ik dus als reclame, ook al omdat het ook klinkt als reclame.
Ik ben ook al bij Lola geweest. Ook een hele lieve dame. Werkt al langer daar en is heel professioneel. Ze weet van aanpakken en doet het ook super goed. Alleen wou ik nu Jill even een compliment geven daar ik nog al reviewers geschreven heb met mijn andere account maar deze om de één of andere reden enkele maanden geleden niet meer in kon zelfs niet met wachtwoord vergeten.

Maar dus geen reclame. Niet elk compliment moet reclame zijn.

Terug
Bovenaan Onderaan