Recensie Alexandra, Aken, Antoniusstraße 3 4,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

sjengske76

Newbie
2
26/09/21
1
2
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Gesproken taal
Duits
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Haarkleur
Bruin
Cupmaat
A
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
20 minuten
Shift
Avond/Nacht
Dag
Zondag
Totale kosten (in euro)
€40
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Vanavond bij de Hongaarse Alexandra geweest. Ze staat in het raam direct naast de deur op nummer 3. Lieve jongedame. Spreekt goed Duits en neemt de tijd voor een praatje.
 
Aantal weken ook langs geweest. Blinkt niet uit, maar wel bovengemiddeld. Op het nachtkastje lag o.a. een buttplug. Dat wekt toch wel mijn nieuwsgierigheid. Is ook te vinden op KaufMich. Ik Heb ook ergens gelezen dat haar zus ook in de straat werkt. Weet iemand Dat?
 
Ben begin deze week toevallig ik Bremerhaven geweest. Er waren weinig dames. Deze dame heeft een spontane uitstraling. Omdat ik niet goed Duits spreek zei ik dat ik uit Nederland kom. En ze vertelde dat ze een aantal jaren in Aken heeft gewerkt en vele Nederlandse klanten heeft gehad. Ze kwam zelf uit Hongarije zei ze. En werkte net paar dagen op deze plek. Mooie borsten en tatoeage rechts net boven de lies. Leuke dame en is in voor een gesprekje.
 
Zojuist ook bij alexandra geweest qua uiterlijk mijn type. Mooie slanke brunette. Helaas hele kleine borsten maar toch voor haar gekozen.
Ze was zeker voor herhaling vatbaar. Pijpte goed, neuken in de 3 traditionele standjes en je mocht haar overal aanraken.
Mooi strak meisje en 40 euro betaald. de meeste nog op 40 euro. 2 dames oa Larissa zin nu 50 euro
 
Aantal weken ook langs geweest. Blinkt niet uit, maar wel bovengemiddeld. Op het nachtkastje lag o.a. een buttplug. Dat wekt toch wel mijn nieuwsgierigheid. Is ook te vinden op KaufMich. Ik Heb ook ergens gelezen dat haar zus ook in de straat werkt. Weet iemand Dat?
heb je misschien een link naar haar Kaufmich profiel? kan haar niet vinden
 
Er zit een meisje bovenaan in de straat, alexandra heet ze, 27 (maar ziet er jonger uit), mooi figuur. Erg goed en service gericht. Je krijgt waar je voor komt en het laat haar zelf niet onberoerd😉. Ik had een half uur met haar. En tot mijn verbazing maakte ze de laatste 10 min vol met een waanzinnige massage.
 
Er zit een meisje bovenaan in de straat, alexandra heet ze, 27 (maar ziet er jonger uit), mooi figuur. Erg goed en service gericht. Je krijgt waar je voor komt en het laat haar zelf niet onberoerd😉. Ik had een half uur met haar. En tot mijn verbazing maakte ze de laatste 10 min vol met een waanzinnige massage.
Eerste raam? Meteen in de deur?
 
Er zit een meisje bovenaan in de straat, alexandra heet ze, 27 (maar ziet er jonger uit), mooi figuur. Erg goed en service gericht. Je krijgt waar je voor komt en het laat haar zelf niet onberoerd😉. Ik had een half uur met haar. En tot mijn verbazing maakte ze de laatste 10 min vol met een waanzinnige massage.

Hoe is haar kutje?
Lekker strak, of raak je kant noch wal?
Mijn ervaring is, topfiguurtjes bijna altijd slappe kut.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan