Recensie Alexandra, Amsterdam, Ruysdaelkade 131 4,33 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
pffff ik kom net van de kade haar niet gezien weer. Op 131 stond een dame met zwart haar grote tieten maar kwam voor niccole/ alexandra en paar deuren terug haar ook niet gezien
 
heren heb ik nou steeds pech ? Ik was vanmiddag op de kade rond 12:00 ik heb tot kwart voor 2 gewacht en mn geduld raakte op. Jullie raden het al gordijnen bleven dicht. Ik had me er zo op verheugd maar ik tref haar maar steeds niet. Vrijdag maar weer proberen
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
3,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Donkerblond
Cupmaat
C
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Atletisch
Duur van bezoek
30 minuten
Shift
Middag
Dag
Maandag
Totale kosten (in euro)
80
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
heren eindelijk bij alexandra/nicole geweest eindelijk getroffen na 7 keer zijn geweest. Wat is dit toch een lekker wijfff. Ben lekker met beffe en rimmen begonnen waar ze van genoot daarna heeft ze me gepijpt met condoom. Ik heb haar in 3 standjes geneukt missio lekker dicht tegen elkaar aan lepeltje lepeltje waarbij ik haar tepels stimuleerde en daarna lekker doggy hard genomen. Ga denk vrijdag maar weer langs heb 80 betaald voor 30 min
 
Haha @chello329 nee heb ik niet gedaan. Ik heb normaal wel een grote mond maar ik word echt verlegen bij haar. ik heb ook niet gevraagd of ze extras doet terwijl ik zeker geintreseerd ben om haar te tongen en pijpen zonder dat zou hemels zijn.
 
Terug
Bovenaan Onderaan