WHEM Alexandra, Arnhem

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

knightrider

Meubelstuk
Forumpionier
3.487
02/07/21
4.116
47
Ik kom niet vaak in Arnhem en omstreken, maar deze dame sprong er uit voor me:


Iemand al ervaring met haar?
 
2 recensies op Kinky van kerels die nog nooit eerder een recensie schreven. Komt me bekend voor. Zegt op zich niets over de dame, maar vaak zijn het mensen die een band hebben met de dame. Verder is geld het eerste onderwerp in haar advertentie, dat is voor mij altijd direkt een no-go.
 
Wauw, dat wordt wat!!

Als jullie dan gaan, dan wel graag zo'n video erbij met een 'wat is er nog meer te doen in Arnhem?' filmpje. Of Arnhem 2.0, of iets anders onzinnigs met een onzinnige titel die dan wel precies de lading dekt.
Temperatuur is daar ongeveer zoals hier in het westen hoor, dus er hoeven geen winterjassen mee.
En je redt het makkelijk op 1 tank.
Succes!!!
 
Ik heb nog nooit een recensie geschreven maar zie dat er meerdere mensen benieuwd naar haar zijn. Heb de proef op de som genomen. Als ik jullie was zou ik de moeite besparen om te gaan. Ze ziet er op de foto's aardiger uit dan dat ze is. Ik vond haar vrij chagrijnig en de date verloopt zeer plichtmatig. Ze had er absoluut geen zin in. Zodra je boven komt en heb betaald trekt ze heel plichtmatig haar kleren uit. Ze doet niet echt moeite voor je om je op te winden. Ze trekt een beetje aan je lul en dan gaat al gauw het condoompje erom heen. Vervolgens pijpt ze je lafjes en gaat ze op haar rug liggen. Misschien dat ik pech had en ze haar dag niet had. Maar vond er geen klap aan daar. Ze straalde iig niet echt uit dat ze plezier in haar werk had. Nogamaals, wie weet had ik gewoon pech en hebben jullie een andere ervaring. Ik vond de date echt een tegenvaller.
 
Dank voor het delen @Jay D . Ik hou het er tóch op, dat ze haar dag niet had.
De advertentie is offline nu, maar ik kan mij herinneren dat er toch wel wat recensies bij stonden die allen grotendeels positief waren.
Ik hecht niet heel veel waarde aan Kinky recensies, enige waar ik dan nog wel naar kijk is of diegene meerdere recensies heeft geplaatst (die ook afwijken van elkaar), en dat was het geval.

Wellicht heb ik het mis, maar ze blijft tóch op mijn lijstje ;-)
 
Dank voor het delen @Jay D . Ik hou het er tóch op, dat ze haar dag niet had.
De advertentie is offline nu, maar ik kan mij herinneren dat er toch wel wat recensies bij stonden die allen grotendeels positief waren.
Ik hecht niet heel veel waarde aan Kinky recensies, enige waar ik dan nog wel naar kijk is of diegene meerdere recensies heeft geplaatst (die ook afwijken van elkaar), en dat was het geval.

Wellicht heb ik het mis, maar ze blijft tóch op mijn lijstje ;-)
Volgens mij heeft @Jay D het over mijn dame (Alexandra) en niet over degene waar jij naar verwijst @Omdatikhetlekkervind.

Enige wat ze delen is dat ze in Arnhem ontvingen.
Bij Alexandra had ik al een voorgevoel dat ze wel eens niet super hartelijk kon zijn....
 
Ik heb nog nooit een recensie geschreven maar zie dat er meerdere mensen benieuwd naar haar zijn. Heb de proef op de som genomen. Als ik jullie was zou ik de moeite besparen om te gaan. Ze ziet er op de foto's aardiger uit dan dat ze is. Ik vond haar vrij chagrijnig en de date verloopt zeer plichtmatig. Ze had er absoluut geen zin in. Zodra je boven komt en heb betaald trekt ze heel plichtmatig haar kleren uit. Ze doet niet echt moeite voor je om je op te winden. Ze trekt een beetje aan je lul en dan gaat al gauw het condoompje erom heen. Vervolgens pijpt ze je lafjes en gaat ze op haar rug liggen. Misschien dat ik pech had en ze haar dag niet had. Maar vond er geen klap aan daar. Ze straalde iig niet echt uit dat ze plezier in haar werk had. Nogamaals, wie weet had ik gewoon pech en hebben jullie een andere ervaring. Ik vond de date echt een tegenvaller.
Kijk daar hebben we wat aan! Jay hartelijk dank voor je bericht man, bespaart ons weer een "kut"-ervaring!
 
Ben met haar geweest en had op kinky een doornormale recensie geschreven maar die werd het volgende afgekeurd;

Helaas! Jouw review is afgekeurd.

Bedankt voor het schrijven van jouw review.
Hij is helaas afgekeurd!
Je review was verwijderd na klacht van de dame. Voor ons is het onmogelijk uit te maken of die klacht terecht is of niet, maar zij heeft omstandig haar bezwaren toegelicht. Die zijn ook van die aard dat het best niet als online comment gepost wordt. De afweging is dat plaatsing van de review haar meer schaadt dan niet-plaatsing jou. Nog eens, dat is geen positie kiezen.
Je review schendt de privacy
Plaats review
Met vriendelijke groet,
Het Kinky team



Iemand die snapt wat er gebeurt?
 
Nee, maar dat kan ook niet, aangezien niet duidelijk is wat er in jouw review stond.

Wat wél duidelijk is, is dat het Kinky Team een cursusje Nederlandse taal kan gebruiken.
 
Dit was de recensie;

in Eindhoven deze dame bezocht. Het is de mooie dame van de foto's! Echter is helaas de service ondermaats omdat ze ook gewoon zegt dat ze er weinig zin in heeft. Dat merk je en dat is zeer jammer want ze is wel een mooie meid. Je mag haar niet veel aanraken want dat vindt ze niet fijn. Pijpen doet ze jammer genoeg heel kort. Intiem is wel lekker alleen wil ze niet alle standjes want dat doet pijn.
 
Ben met haar geweest en had op kinky een doornormale recensie geschreven maar die werd het volgende afgekeurd;

Helaas! Jouw review is afgekeurd.

Bedankt voor het schrijven van jouw review.
Hij is helaas afgekeurd!
Je review was verwijderd na klacht van de dame. Voor ons is het onmogelijk uit te maken of die klacht terecht is of niet, maar zij heeft omstandig haar bezwaren toegelicht. Die zijn ook van die aard dat het best niet als online comment gepost wordt. De afweging is dat plaatsing van de review haar meer schaadt dan niet-plaatsing jou. Nog eens, dat is geen positie kiezen.
Je review schendt de privacy
Plaats review
Met vriendelijke groet,
Het Kinky team



Iemand die snapt wat er gebeurt?
Kinky krijgt geld voor het omhoogplaatsen van advertenties, wat de dames dus betalen, mannen kijken zonder te betalen, zie kinky als de regering, niet het geld bij de grote vervuilende industrie (adverteerders) halen want daar verdienen ze meer aan dan de boeren (mannen), tuurlijk halen ze hun eigen geld niet uit hun eigen portemonnee, tot er dadelijk geen boer meer is maar dan zitten hun al met een inmens hoog pensioen zo'n 10 jaar jonger in Monaco en ik op mijn 67e of 68e in rundhausen of la balkoniere.
 
Terug
Bovenaan Onderaan