Recensie Alexandra, bar Vogue 3 Vanderdoncktdoorgang 16L (nightshift) 5,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

dorisday

Stamgast
Forumpionier
567
06/07/21
277
13
Iemand een idee of Alexandra al terug gespot is ? (goed herkenbaar: nagenoeg altijd in korte blauwe jeansbroek, lange zwarte haren, 30-35 j, werkt er al een 7-tal jaar).
Ze vertelede me 3-4 weken in verlof te gaan maar is nu al een 6-tal weken niet meer te zien.
Ze berichtte mij zo'n 14 dagen geleden dat ze wat langer weg was wegens verbouwingen (aan haar huis :) )
En aantal maanden geleden stond ze nog in bar Vogue 1 Schepenenvijverstraat 21 raam 3. Ze werkte al die jaren dus in Vogue 1 raam 3, nu dus sinds enkele maanden in Vogue 3 Vanderdonckdoorgang 16L.

Moest iemand haar spotten of gespot hebben...

Bedankt,

Grt. Dorisday.
 
Iemand Alexandra al gespot ? Thx
Alexandra is nog steeds (zat 16/07) niet terug hottie. (bar Vogue 3 16L). Ze zei mij een 3-4 tal maanden geleden dat ze voor 3 à 4 weken in verlof ging. Een goede maand geleden vertelde ze mij via messenger dat ze nog niet terug was omwille van verbouwingen (aan haar huis mag ik hopen) en dat ze niet wist wanneer ze zou terugkomen
Grt. D.
 
Alexandra komt zeker nog terug medewandelaars. Stoppen gaat ze nog niet doen. Alexandra komt terug rond 12 september. Ik heb regelmatig contact met haar. En deze datum heeft ze mij zelf verteld.
 
Ik ben nog eens langs geweest op zondagavond. Na veel twijfelen ben ik binnen gegaan op de hoek van de Pieter vanderdonckdoorgang met het kleine steegje naar de frituur. Deze dame had lang zwart haar en droeg een korte spijkerbroek. Ik dacht dat haar naam Alexandra was. Ik ga volgende week zeker terug.
 
Ik ben nog eens langs geweest op zondagavond. Na veel twijfelen ben ik binnen gegaan op de hoek van de Pieter vanderdonckdoorgang met het kleine steegje naar de frituur. Deze dame had lang zwart haar en droeg een korte spijkerbroek. Ik dacht dat haar naam Alexandra was. Ik ga volgende week zeker terug.
Dit werd bevestigd door een medewandelaar. Alexandra zit op 16L in de avondshift.
Tot nu toe de beste sex er mee gehad. Zelfs na jaren wandelen.
Ik begon al een beetje te wanhopen want er is zoveel verloop het laatste jaar . Ik hoop dat ze een tijdje blijft.
 
Werkt ze er nog? Heb ze al enige tijd niet meer gezien en zou toch eens willen binnen gaan bij haar...
Is inderdaad al een paar maanden weg. Ze vertede mij dat ze zeker zou terugkomen na Pasen (in Roemenie). Maar 'na' is uiteraard een ruim begrip...
Als ze verlof neemt is dit veelal voor enkele maanden.

Grt. DD.
 
Onlangs - en niet voor het eerst - bezoekje gebracht aan Alexandra.
Alexandra is een Roemeense dame met lange zwarte haren en mooi lichaam en naturelle heerlijke borsten (B cup).

Ze is zeer gemakkelijk herkenbaar daar ze (nagenoeg) steevast een korte blauwe jeansbroek draagt.
Ze is naar schatting halfweg de 30.

Haar troeven: vriendelijk, lief, geduldig, heel veel ervaring, en zeker geen klokkenkijkster. Ze weet na enkele bezoekjes perfect hoe ze je kan opgeilen... PMC en NMC (diverse standjes) 50 euro.

Ze doet wellicht extra's maar daar vraag ik nooit om.
Alexandra doet zonder problemen trio's mvv (50-50) voor een goede 20 min.

Voor wie op zoek is naar een GFE dame dan ben je bij Alexandra aan het juiste adres.
Ben er al heel veel bij geweest en ben nog ontgoocheld naar buiten gestapt.
In vergelijking met de meeste andere dames heeft ze veel werk (wat meestal een goed teken is).
 
Hi Dorisday,

Bedankt voor je mening (altijd interessant), maar waarom creëer je elke keer een nieuw onderwerp als er al andere zijn waarin je al hebt ingegrepen?



De beste manier om te voorkomen dat je verdwaalt, is door in het reeds bestaande onderwerp te spreken, toch?
 
Hi Dorisday,

Bedankt voor je mening (altijd interessant), maar waarom creëer je elke keer een nieuw onderwerp als er al andere zijn waarin je al hebt ingegrepen?



De beste manier om te voorkomen dat je verdwaalt, is door in het reeds bestaande onderwerp te spreken, toch?
Wat je zegt zal zeker juist zijn iamme maar ik heb 2 problemen 1/ ik heb geen ruimtelijk inzicht en 2/ computers en dergelijke das allesbehalve mijn specialiteit wat niet wil zeggen dat ik geen inspanning wil doen om het correct te doen in de toekomst. (Al doende leert men).
 
Nog eens bij Alexandra geweest. Mede wandelaars weten ondertussen dat Alexandra al enkele jaren actief is en je heel goed weet op te warmen met al haar ervaring. Alexandra is een heel lieve vrouw, goedlachs en altijd vriendelijk. Kijkt ook niet op 5 minuten. Ik blijf dan ook steeds langer dan de gebruikelijke 20 minuten want de tijd vliegt met haar. Een GFE is mogelijk als je haar met respect behandeld. Hygiëne is zeer goed. Alexandra weet je goed te op te warmen. Blowjob is heel goed afwisselend en met veel gevoel. Dan op naar het intieme gedeelte. Eerst on top waar ze ook de moeite doet om goed mee te doen. Haar borsten mag je aanraken en kussen ook.
Overgeschakeld naar een paar andere standjes. Doggie is steeds heel fijn met haar. Eindigen doen we met Blowjob waar je mag klaarkomen in haar mond met condoom dit behandeld ze heel goed. Voor mij behoord Alexandra bij de toppers in Gent.
En dat zie je ook wel want is veel bezet en dat zegt al heel veel.
Dringt ook niet aan het raam waar anders dames wel alles uit de kast proberen te halen om je binnen te lokken. Dat heeft Alexandra niet nodig.
Voor mij één van de mooiste in de nachtshift. Een heerlijke body mee een mooie b cup wat perfect bij haar past. Volgende week donderdag is het haar laatste werknacht voor ze op vakantie vertrekt. Als je je nog een bezoekje wilt plannen heb je nog één week de tijd medewandelaars.
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Zwart
Duur van bezoek
20 minuten
Shift
Avond/Nacht
Totale kosten (in euro)
50
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Amai wat een lichaam en wat een service.
Lekker geil konijn, volle overtuiging. Vriendelijk en neemt haar tijd. Je mag ze overal aanraken en de tepels likken is ook geen probleem.
 
Iemand Alexandra (Vogue 3 Vanderdonckdoorgang 16L, korte blauwe jeans, zwarte haren) al terug gespot aub ? (was op 10/09 nog in verlof)

Merci,

grt. DD
Is nog niet terug Dorisday. Je zal nog even geduld moeten hebben. Of al eens een andere dame gaan bezoeken in afwachting. Als Alexandra terug is laat ik het weten. Als ze het goed vind dat ik het post natuurlijk. Maar normaal heeft ze daar geen probleem mee. En ja ze weet dat er over haar word geschreven :) Grtjs
 
Toen ik haar gezicht zag, stopte ik onmiddellijk om haar te bewonderen. Ik vind haar heel mooi, het type van Victoria Secret. Eenmaal binnen zei ik tegen haar...je ziet eruit als een actrice, mix van Sandra Bullock en Jocelyn Sanchez, uit de film 'Rush Hour' and 'Boat Trip'. Wow!, ze heeft ook een heet lichaam, vergelijkbaar met Cosmina. Momenteel werkt ze in Brussel, RDA #156.
 
Toen ik haar gezicht zag, stopte ik onmiddellijk om haar te bewonderen. Ik vind haar heel mooi, het type van Victoria Secret. Eenmaal binnen zei ik tegen haar...je ziet eruit als een actrice, mix van Sandra Bullock en Jocelyn Sanchez, uit de film 'Rush Hour' and 'Boat Trip'. Wow!, ze heeft ook een heet lichaam, vergelijkbaar met Cosmina. Momenteel werkt ze in Brussel, RDA #156.
Caruserectus je hebt een andere Alexandra voor ogen denk ik. Alexandra werkt niet in Brussel hoor. Is tot op heden in Roemenië. Er bestaat wel een kans dat ze begin December naar Gent komt..Grtjs
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan