Recensie Alexandra (Bul), Amsterdam, Oudezijds Achterburgwal 39 4,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

knightrider

Meubelstuk
Forumpionier
3.487
02/07/21
4.116
47
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
3,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Bruin
Cupmaat
C
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
20 minuten
Shift
Avond/Nacht
Dag
Donderdag
Totale kosten (in euro)
100
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Afgelopen zomer haar al wel eens zien staan in de Molensteeg waarbij ik het altijd moeilijk vond om haar afkomst te raden, ze had qua looks ook zuid-amerikaans kunnen zijn, maar bij ons introductie-gesprekje bleek ze uit Bulgarije te komen.

Als je haar wel eens voorbij gewandeld bent weet je dat het een klein slank dametje is met toch alles er op en er aan. Voordat ik naar binnen ging hadden we nooit zoveel oog-contact, maar toen ik bij haar binnenstapte bleek ze me toch al wel van gezicht te kennen.

De plek waar ze staat is een tikje onhandig omdat er 2 dames pal naast elkaar staan en als je op de kamer bent kun je het gesprek wat de andere dame met een geinteresseerde voert horen.
Gesprekje bij de deur ging soepel. Pijpen en neuken kostte in de avond 100€.

Naar binnen gegaan waarbij opviel hoe klein ze eigenlijk is. De bedden zijn niet erg ruim dus gekozen voor een soort totale behandeling van Alexandra waarbij ik amper van mijn plaats kwam.
Ik kreeg iets meer het gevoel dat zij met mij bezig was dan dat ik ook actief met haar bezig was. Eerst trok ze me af, daarna pijpte ze me, dat doet ze vakkundig en met gevoel, daarna begon ze me te berijden in cowgirl. Bij die laatste actie is ze tamelijk lenig, ze neemt in een soort hurk-stand plaats op het bedje waarbij haar voetjes zijdelings van je staan. Haar bh hield ze soort van half aan, ik mocht wel her en der aan haar zitten en haar borsten zagen er goed uit hoewel ik lichte twijfel heb of ze echt of nep zijn.

Vervolgens ging ze verder met een handjob, waarna ze me weer besteeg en in cowgirl verder ging maar nu een tandje heftiger. Op het moment dat ik klaar kwam, schoot ze direct van mijn penis af waarover ze later zei dat ze dat 'voor de veiligheid' doet.
Vermoedelijk is ze een expert die precies voelt als een man gaat spuiten en dan afhaakt. Dat is jammer, want verder zijn haar akties in orde, maar juist op dat moment is zo'n plotseling einde van de aktie best storend.
Een mooi en zelfs lief dametje en erg geil hoe ze je bij verschillende handelingen intens en zwoel kan aankijken en het is een harde werker want ze staat er vaak en veel, maar bij die afronding net iets te veel een pro qua benadering.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan